Στρατηγικό μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας
Βιβλία Οικονομικών

Στρατηγικό μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας

- Από τον κλασικό ρόλο του Μarketer στους νέους του ρόλους ως ολοκληρωτής σχέσεων και ως ειδικός στη διαχείριση και τον συντονισμό επιχειρησιακών πόρων
- Από τον ρόλο του καταναλωτή ως λήπτης...

Δες όλη την περιγραφή

- Από τον κλασικό ρόλο του Μarketer στους νέους του ρόλους ως ολοκληρωτής σχέσεων και ως ειδικός στη διαχείριση και τον συντονισμό επιχειρησιακών πόρων
- Από τον ρόλο του καταναλωτή ως λήπτης αποφάσεων στο νέο του ρόλο ως συν-δημιουργός αξίας
- Από τον ρόλο του ενδιάμεσου ως διευκολυντής φυσικών ροών στο νέο του ρόλο ως διαχειριστής πληροφοριακών ροών
- Από...

Δες όλη την περιγραφή

Παράδοση: 1 έως 3 ημέρες

Μεταφορικά: +2,50 €

ή Δωρεάν με Skroutz Plus. Γίνε μέλος

0
από 39,96 €Μεταφορικά: + 2,50 €
0

Από το κατάστημα:BusinessBooks

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

από 33,52 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    33,52 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    35,92 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    36,37 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    39,96 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    40,22 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    40,41 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    40,41 €

  8. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    40,41 €

  9. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    44,90 €

Περιγραφή

- Από τον κλασικό ρόλο του Μarketer στους νέους του ρόλους ως ολοκληρωτής σχέσεων και ως ειδικός στη διαχείριση και τον συντονισμό επιχειρησιακών πόρων
- Από τον ρόλο του καταναλωτή ως λήπτης αποφάσεων στο νέο του ρόλο ως συν-δημιουργός αξίας
- Από τον ρόλο του ενδιάμεσου ως διευκολυντής φυσικών ροών στο νέο του ρόλο ως διαχειριστής πληροφοριακών ροών
- Από τον μετωπικό ανταγωνισμό στη δημιουργία νέων αγοραστικών τοπίων
- Από τη διαχείριση προϊόντων και αγορών στη διοίκηση των χαρακτηριστικών του μάρκετινγκ υψηλής τεχνολογίας, δηλαδή της αβεβαιότητας της αγοράς, της τεχνολογικής αβεβαιότητας και της ανταγωνιστικής μεταβλητότητας
- Από την ικανότητα ανάπτυξης συναλλαγών της επιχείρησης στην ικανότητα δράσης, προσαρμογής και εξέλιξης σε ευμετάβλητα ανταγωνιστικά τοπία
- Από την προβολή προϊόντων στην επικοινωνία της αξίας τους και τη διασύνδεση της συνέπειας με την αλλαγή στην ιεραρχία επωνυμίας
- Από τα συμβατικά δίκτυα διανομής στη χρησιμοποίηση του μοντέλου ενδεχόμενης εμφάνισης στη δημιουργία υβριδικών διαύλων διανομής
- Από τον Νόμο του Moore στο αρμπιτράζ πόρων
- Από τον προϊοντικό σχεδιασμό στη συλλογιστική προϊοντικής πλατφόρμας
- Από το μάρκετινγκ σχέσεων στην αύξηση της εγκατεστημένης βάσης πελατών και την ανάπτυξη βιομηχανικών προτύπων
- Από τον στρατηγικό σχεδιασμό στην ενοποιημένη προοπτική της στρατηγικής και τα έξι σημεία υπέρβασης του επιχειρησιακού σχεδιασμού, διότι

"Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις Υψηλής Τεχνολογίας δεν είναι αυτές που έχουν το αρτιότερο τεχνολογικά προϊόν, αλλά αυτές που σχεδιάζουν, υλοποιούν και εφαρμόζουν την καλύτερη Στρατηγική Μάρκετινγκ." Bill Gates

Το βιβλίο "Στρατηγικό Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας" αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο επιστημονικό σύγγραμμα στην ελληνική γλώσσα στο χώρο του Μάρκετινγκ Υψηλής Τεχνολογίας (High-Tech ή Technology Marketing. Απευθύνεται:
- σε στελέχη διοίκησης & μάρκετινγκ των επιχειρήσεων Υψηλής Τεχνολογίας και των Τεχνοβλαστών (Technology Incubators),
- σε ερευνητές και φοιτητές οικονομικών, διοικητικών και τεχνολογικών επιστημών,
- σε ερευνητικά και τεχνολογικά ιδρύματα και ινστιτούτα

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Υπότιτλος
-
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
593
Έτος έκδοσης
2012
Διαστάσεις
24x17 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης