Κοινωνιολογία των μέσων μαζικής επικοινωνίας

Κοινωνιολογία των μέσων μαζικής επικοινωνίας

Στη μελέτη αυτή τίθενται τα γενικά θεωρητικά πλαίσια για την ανάλυση του φαινομένου των μαζικών επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ προσεγγίζονται σαν κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα,...

Δες όλη την περιγραφή

Στη μελέτη αυτή τίθενται τα γενικά θεωρητικά πλαίσια για την ανάλυση του φαινομένου των μαζικών επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ προσεγγίζονται σαν κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, που αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους. Οι αναλύσεις και τα επιχειρήματα τεκμηριώνονται με πλήθος εμπειρικών στοιχείων και...

Δες όλη την περιγραφή

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 9 καταστήματα

από 19,91 €

Περιγραφή

Στη μελέτη αυτή τίθενται τα γενικά θεωρητικά πλαίσια για την ανάλυση του φαινομένου των μαζικών επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ προσεγγίζονται σαν κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, που αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους. Οι αναλύσεις και τα επιχειρήματα τεκμηριώνονται με πλήθος εμπειρικών στοιχείων και πλούσιες βιβλιογραφικές παραπομπές.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Επικοινωνία
Υπότιτλος
Κοινωνιολογία των μέσων μαζικής επικοινωνίας
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
E-book
Όχι
Αριθμός σελίδων
509
Έτος έκδοσης
2003
Διαστάσεις
21x14 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Κοινωνιολογία των μέσων μαζικής επικοινωνίας και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Οι χρήστες είδαν επίσης