Προς μια Ελλάδα με λιγότερα αυτοκίνητα, Χωρικός σχεδιασμός και "Στρατηγικές βιώσιμης αστικής κινητικότητας-ΣΒΑΚ" απέναντι στην κλιματική αλλαγή
Επιστημονικά Βιβλία

Προς μια Ελλάδα με λιγότερα αυτοκίνητα, Χωρικός σχεδιασμός και "Στρατηγικές βιώσιμης αστικής κινητικότητας-ΣΒΑΚ" απέναντι στην κλιματική αλλαγή

Μπήκαμε σε μια νέα εποχή όπου θα κριθεί η τύχη του πλανήτη. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΟΗΕ, αν μέχρι το 2030 δεν έχει μειωθεί η παραγωγή αερίων του θερμοκηπίου κατά 45% (με βάση αναφοράς το 2005),...

Δες όλη την περιγραφή

Μπήκαμε σε μια νέα εποχή όπου θα κριθεί η τύχη του πλανήτη. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΟΗΕ, αν μέχρι το 2030 δεν έχει μειωθεί η παραγωγή αερίων του θερμοκηπίου κατά 45% (με βάση αναφοράς το 2005), και αν το 2050 δεν έχει διακοπεί στο 100%, τότε όλα θα έχουν τελειώσει, δεν θα υπάρχει επιστροφή. Η κλιματική αλλαγή, που κάποιοι την αποκαλούν κλιματική κρίση,...

Δες όλη την περιγραφή
  • Προτεινόμενη επιλογή

    Το κατάστημα με τη φθηνότερη τιμή για αγορά μέσω Skroutz

    Παράδοση: 1 έως 3 ημέρες

    Μεταφορικά: Δωρεάν
    0
    από 50,00 €Μεταφορικά: Δωρεάν
    0

    Αυτόματη επιλογή καταστήματος

    Το κατάστημα επιλέγεται αυτόματα από το Skroutz, ώστε να σου προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό:

    • Τιμής
    • Χρόνου παράδοσης
    • Ποιότητας υπηρεσιών
    • Συνολικού κόστους μεταφορικών

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

από 36,50 €

Περιγραφή

Μπήκαμε σε μια νέα εποχή όπου θα κριθεί η τύχη του πλανήτη. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΟΗΕ, αν μέχρι το 2030 δεν έχει μειωθεί η παραγωγή αερίων του θερμοκηπίου κατά 45% (με βάση αναφοράς το 2005), και αν το 2050 δεν έχει διακοπεί στο 100%, τότε όλα θα έχουν τελειώσει, δεν θα υπάρχει επιστροφή. Η κλιματική αλλαγή, που κάποιοι την αποκαλούν κλιματική κρίση, είναι εδώ, και οι συνέπειές της είναι ήδη σοβαρές. Η Ευρώπη κινητοποιείται. Οι πόλεις πρέπει να σταματήσουν να καταναλώνουν μη καθαρή ενέργεια και να παράγουν ρύπους, πρέπει να λειτουργούν με πολύ λιγότερα αυτοκίνητα, ακόμη και αν αυτά αντικατασταθούν με ηλεκτρικά. Τη θέση τους θα πρέπει να πάρει μια σύγχρονη δημόσια συγκοινωνία, το ποδήλατο και το περπάτημα. Λέξεις κλειδιά του μέλλοντος θα είναι ο διαμοιρασμός (αυτοκινήτου - car sharing, ποδηλάτου - bike sharing κ.λπ.) και η συνύπαρξη. Αναγκαία προϋπόθεση αποτελεί η μείωση των ταχυτήτων. Τα 30χλμ/ώρα είναι το όριο που ήδη ισχύει σε μεγάλες περιοχές κατοικίας ευρωπαϊκών πόλεων.

Στην Ελλάδα 162 πόλεις χρηματοδοτήθηκαν από το Πράσινο Ταμείο και εκπονούν ΣΒΑΚ - Στρατηγικές Βιώσιμης Κινητικότητας. Είναι μια μεγάλη αλλαγή για τον τόπο μας που ξεχωρίζει για τη διστακτικότητά του στην εφαρμογή καινοτόμων πολιτικών. Τώρα η νοοτροπία του παρελθόντος παραμερίζεται, αλλάζουν οι προτεραιότητες. Το βιβλίο αυτό αναφέρεται σε πολιτικές και δίνει τεχνικές συμβουλές για το πώς θα φτιάξουμε πόλεις που να λειτουργούν με λιγότερα αυτοκίνητα. Είναι ένα απαραίτητο εγχειρίδιο για συγκοινωνιολόγους, πολεοδόμους, δημοτικές αρχές και ευαισθητοποιημένους πολίτες που επιθυμούν να συμμετάσχουν στους σχεδιασμούς.

Οι συγγραφείς, συγκοινωνιολόγοι/πολεοδόμοι, Θάνος Βλαστός και Ευθύμης Μπακογιάννης, Καθηγητής και Επίκ. Καθηγητής στο Ε.Μ.Π. έχουν πολύ μεγάλη εμπειρία από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Αναλύουν τις ευρωπαϊκές Οδηγίες και με 745 φωτογραφίες τους, 110 Σχέδια, 36 Πίνακες κ.λπ. παρουσιάζουν και σχολιάζουν κυρίως ξένες καλές ή και κακές πρακτικές.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Περιβαλλοντικές Eπιστήμες, Πολιτική
Υπότιτλος
Χωρικός σχεδιασμός και "Στρατηγικές βιώσιμης αστικής κινητικότητας-ΣΒΑΚ" απέναντι στην κλιματική αλλαγή
Μορφή
Σκληρό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
560
Έτος έκδοσης
2019
Διαστάσεις
28x24 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης