Το μάρκετινγκ του ευρωπαϊκού κινηματογράφου

Το μάρκετινγκ του ευρωπαϊκού κινηματογράφου

Σκοπός του βιβλίου είναι μια λεπτομερής καταγραφή των αδυναμιών και δυνατοτήτων (weaknesses and strengths) του ευρωπαϊκού και αμερικάνικου συστήματος συμβολικής παραγωγής στα πλαίσια της...

Δες όλη την περιγραφή

Σκοπός του βιβλίου είναι μια λεπτομερής καταγραφή των αδυναμιών και δυνατοτήτων (weaknesses and strengths) του ευρωπαϊκού και αμερικάνικου συστήματος συμβολικής παραγωγής στα πλαίσια της κινηματογραφικής αγοράς, τα οποία αντιπαρατίθενται, το πρώτο ως σύστημα πολυδιάσπασης και χαμηλής εμπορικής αξίας και το δεύτερο ως η μοναδική "εθνική" κινηματογραφία (με...

Δες όλη την περιγραφή

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 8 καταστήματα

από 9,39 €

Περιγραφή

Σκοπός του βιβλίου είναι μια λεπτομερής καταγραφή των αδυναμιών και δυνατοτήτων (weaknesses and strengths) του ευρωπαϊκού και αμερικάνικου συστήματος συμβολικής παραγωγής στα πλαίσια της κινηματογραφικής αγοράς, τα οποία αντιπαρατίθενται, το πρώτο ως σύστημα πολυδιάσπασης και χαμηλής εμπορικής αξίας και το δεύτερο ως η μοναδική "εθνική" κινηματογραφία (με την έννοια του παν-εθνικού) της Δυτικής Ευρώπης που ενώνει υπό την σκέπη της όλα τα ευρωπαϊκά κοινά. Επιχειρείται για το κάθε σύστημα μια διάγνωση των προβλημάτων "εικόνας" αλλά και "προσφοράς" με πολλά παραδείγματα ταινιών και μια παρουσίαση των αιτιών από ιστορικής, οικονομικής και κοινωνιολογικής απόψεως. Ιδιαίτερη σημασία αποδίδεται στην ανάλυση των παραγόντων οι οποίοι επηρεάζουν την επικοινωνία της ταινίας με τα διεθνή κινηματογραφικά κοινά (ο μύθος, το σενάριο, η αφήγηση, ο/η σταρ, οι νέες τεχνολογίες, το ντουμπλάρισμα/υποτιτλισμός). Η προσέγγιση της έννοιας του "μάρκετινγκ" του ευρωπαϊκού κινηματογράφου συμπληρώνεται από μια εκτενέστατη αναφορά στο θεσμικό και ρυθμιστικό πλαίσιο της ευρωπαϊκής κινηματογραφικής βιομηχανίας (εθνικές πολιτιστικές πολιτικές, Ευρωπαϊκή Ένωση, Συμβούλιο της Ευρώπης και ευρωπαϊκές επαγγελματικές οργανώσεις του κινηματογράφου).

Χαρακτηριστικά

Είδος
Κινηματογράφος
Υπότιτλος
Το μάρκετινγκ του ευρωπαϊκού κινηματογράφου
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
E-book
Όχι
Αριθμός σελίδων
295
Έτος έκδοσης
2000
Διαστάσεις
21x14

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Το μάρκετινγκ του ευρωπαϊκού κινηματογράφου και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Οι χρήστες είδαν επίσης