Nanrobot D4+ Ηλεκτρικό Πατίνι με 65km/h max Ταχύτητα και 65km Αυτονομία
Ηλεκτρικά Πατίνια

Nanrobot D4+ Ηλεκτρικό Πατίνι με 65km/h max Ταχύτητα και 65km Αυτονομία

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Μοτέρ: 2000 W
  • Μεγιστη ταχύτητα 65 km/h
  • Αυτονομία έως 65 km
  • Εμπρός και πίσω δισκόφρενα
  • Δυνατότητα αναδίπλωσης
  • Βάρος: 27 kg
Δες όλη την περιγραφή

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 3 καταστήματα

από 1.400,00 €

Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Αντικαταβολή

  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    1.400,00 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    1.400,00 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    1.400,00 €

Περιγραφή

Το αναδιπλώμενο ηλεκτρικό πατίνι Nanrobot D4+ είναι ιδανικό για τις βόλτες σας στην πόλη αλλά και για ανώμαλο έδαφος. Χάριν στον ισχυρό κινητήρα 2000 W προσφέρει μέγιστη ταχύτητα έως 65 km/h και αυτονομία έως 65 km. Έχει διπλή ανάρτηση ελατηρίου εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω για μεγαλύτερη άνεση και ισορροπία κατά την οδήγηση ακόμα και σε ανώμαλο έδαφος. Επιπλέον διαθέτει εμπρός και πίσω φρένα με δισκόπλακες για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος
Ηλεκτρικά Scooter
Χρώμα
Μαύρο

Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ταχύτητα
65 km/h
Μέγιστη Αυτονομία
65 km
Ισχύς Μοτέρ
2000 W
Βάρος
27 kg
Μέγιστο Βάρος Αναβάτη
150 kg
Σύνδεση Bluetooth
Όχι
Ηχεία
Όχι
Αναρτήσεις
Μπροστινή & Πίσω Ανάρτηση
Χρόνος Φόρτισης
10-12 hrs
Διάσταση Τροχού
10 "

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Nanrobot D4+ Ηλεκτρικό Πατίνι με 65km/h max Ταχύτητα και 65km Αυτονομία και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν
  • 3
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Λοιπόν. Το έχω για 2 εβδομάδες και έχω κάνει 215km. Θα παραθέσω θετικά και αρνητικά.
    Κατά τη γνώμη μου είναι το λιγότερο ποιοτικό πατίνι στην κατηγορία των επαγγελματικών. Όταν λέω επαγγελματικό εννοώ πατίνια που έχουν δύναμη και μπορούν να κάνουν χιλιόμετρα με ταχύτητα και όχι πατίνια που πηγαίνουν με 25km/h.
    Στα θετικά θα βάλω:
    τη δύναμη που έχει όταν δουλεύει και με τα δύο μοτέρ σε λειτουργία. Τα μηχανάκια στην εκκίνηση δεν με προλαβαίνουν στα φανάρια. Ο σκελετός φαίνεται αρκετά στιβαρός. Ωραία τα φώτα πίσω τα οποία είναι διπλή σκάλα. Άλλα για πορεία και άλλα για στοπ. Φως μπροστά αρκετά ικανοποιητικό για πατίνι. Εύκολος χειρισμός στο τιμόνι όταν το συνηθίσεις. Ωραία κόρνα. Ακούγετε δυνατά.
    Στα αρνητικά:
    Όταν το αγόρασα ακολούθησα τις οδηγίες κατά γράμμα για την σύσφιξη σε βίδες και ότι άλλο δίνει ο κατασκευαστής καθώς είμαι μηχανολόγος μηχανικός και μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με μηχανολογικά. Μετά από την πρώτη διαδρομή από τις αναταράξεις έφυγαν από το σκελετό προστατευτικά καπάκια σε παξιμάδια που συγκρατούν τις ρόδες και στα τρία σημεία. Το μόνο που έμεινε είναι μπροστά δεξιά το οποίο δεν μπορεί να φύγει γιατί το συγκρατεί το καλώδιο του κοντέρ. Το τελικό ποδαράκι του στάντ χάθηκε επίσης από την πρώτη βόλτα λόγω αναταράξεων. Η ανάρτηση είναι ανύπαρκτη. Δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχει ανάρτηση στο δρόμο κάτι που κάνει το τιμόνι πολύ ασταθές. Όλοι οι κραδασμοί μεταφέρονται στο σώμα σου και πρέπει να κρατάς τα πόδια σου ελαφρός γονατιστά για να μην φτάνει ο κραδασμός στο κεφάλι σου. Τα λάστιχα με τα οποία σου παραδίδουν το πατίνι είναι ελαφρός τρακτεροτά για χωμάτινο και δεν κάνουν για ασφαλτοστρωμένο δρόμο. Πρέπει να αγοράσεις άλλα για άσφαλτο για να έχεις σωστή κύλιση.
    Τα φρένα είναι αρκετά καλά αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν ρυθμίσει τα τακάκια να πιάνουν στο μισό δίσκο και όχι ολόκληρο. Πρέπει να αφαιρέσετε κάποιες ροδέλες που ε΄χουν βάλει για να εφαρμόζει το τακάκι σε όλο το δίσκο. Το τρίξιμο βέβαια είναι αυτονόητο. Μην φανταστείτε ποιότητα αντίστοιχη με φρένα αυτοκινήτου. Το πατίνι φρενάρει και με την δύναμη των μοτέρ. Μπορείς να ρυθμίσεις και μέχρι ποια ταχύτητα θέλεις να φρενάρει με τα μοτέρ. Το φρένο με τα μοτέρ είναι πολύ απότομο και πολύ ισχυρό. Θέλει προσοχή μέχρι να το μάθεις για να μην πέσεις. Αναγκαστικά γέρνεις το σώμα σου προς τα πίσω για να μην φύγεις μπροστά. Το σύστημα που κλειδώνει το πατίνι σε θέση χρήσης και όχι διπλωμένο έχει κάποια θέματα. Στην αρχή απόκτησε μπόσικα και αναγκάστηκα να σφίξω το παξιμάδι που υπάρχει από κάτω για να μην υπάρχουν μπόσικα. Υπάρχει ένα πλαστικό κάτω από τη λαβή κλειδώματος (κόκκινο χρώμα) το οποίο φοβάμαι ότι δεν θα αντέξει πολύ ακόμα και πρέπει να το λαδώσω για να μην μαγκώνει όταν κλειδώνω τη λαβή.
    Το φως από την πρώτη μέρα πρέπει να το ρυθμίσετε και να σφίξετε καλά βίδες γιατί αλλάζει θέσεις.
    Οι τάπες που φράσσουν το βύσμα φόρτισης από τους κραδασμούς στο δρόμο φεύγουν από τη θέση τους. Το πολυεργαλείο είναι Κινέζικο τελείως και πολύ κακής ποιότητας.
    Σήμερα μου τρύπησε και το μπροστινό λάστιχο για πρώτη φορά. Δυστυχώς αυτό είναι το πρόβλημα με τις σαμπρέλες. Θέλει προσοχή όταν κινήστε στην άκρη του δρόμου γιατί μαζεύονται όλα τα σκουπίδια και μπορεί να πατήσετε κάτι που δεν πρέπει.
    Έφτασα τα 550χιλ. θέλουν ρύθμιση ξανά τα φρένα. Αφαίρεσα τις ροδέλες για να εφαρμόζει στο δίσκο όλο το τακάκι. Σταμάτησε και ο θόρυβος. Διαπίστωσα ότι μέρες που έχουν αέρα ζορίζουν πολύ τα μοτέρ και πέφτει η απόδοση. Για μία απόσταση με κατωφέρεια 16χιλ. και ταχύτητα περίπου 45-50km/h η μπαταρία πέφτει από 58,8V στα 52V. Για άλλα 16 για την επιστροφή με χαμηλότερη ταχύτητα μέσο όρο λόγω ανηφόρας και μειωμένης τάσης οι μπαταρίες πέφτουν στο 47V με 46V. Άρα 32km τα κάνετε σχετικά άνετα. Για αυτονομία 50-60km θα την έχετε μόνο αν θεωρήσετε ότι πήρατε πατίνι για να κινήστε με 25km/h.

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μεταφορά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    28 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Το χρησιμοποιώ από 10/10/19.
    Εξαιρετική ατσάλινη κατασκευή. Τέλεια μπαταρία αυτονομίας 40-60 km (ανάλογα τη χρήση).
    Ανεβαίνει οποιαδήποτε ανηφόρα με κίνηση 2x2 (έως και 30% κλίση).
    Έχει ισχύ περίπου 3 ίππους (2000 watt). Ηλετρικά πατίνια των 500 watt ζορίζονται σε ανηφόρες (αν είστε πάνω από 50 κιλά).
    Έχει 2 κουμπιά : dual drive (κίνηση 2x2 στα 34 km/h) και turbo (για απότομες ανηφόρες ή 64km/h σε ευθεία).
    Υπάρχει ρύθμιση και για χαμηλότερες ταχύτητες (Gear : 1,2,3).
    Καλύτερα να χρησιμοποιτείτε το dual drive, για να μη ζορίζεται ο κινητήρας αλλά και για οικονομία στην ενέργεια της μπαταρίας.
    Αν δεν χρησιμοποιείτε το turbo mode, η αυτονομία του είναι μεγαλύτερη.
    Επίσης, διαθέτει φώτα led, μπροστά 1 λευκό και πίσω 2 κόκκινα καθώς και 3 επίπεδα φρεναρίσματος με ρύθμιση (απλό δισκόφρενο, ηλεκτρικό φρένο 1, ηλεκτρικό φρένο 2). Όταν φρενάρετε, πρέπει να φέρνετε αντίσταση με το σώμα κατά την αντίθετη φορά.
    Η φόρτιση του 50% της μπαταρίας διαρκεί 10-15 ώρες. Καλό είναι να την φορτίζετε μόλις φτάσει το 50% για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Η στάθμη της μπαταρίας απεικονίζεται με βολτόμετρο (ελάχιστη τιμή 43 V shutdown με ρύθμιση και μέγιστη τιμή 58.6 V - φόρτιση 100%). Φορτίστε το 7 V πριν το shutdown για να μη σας αφήσει στο δρόμο (από 50 έως 58). Καταναλώνει 0.2 V/km.
    Χρειάζεται κάθε χρόνο σφύξιμο φρένων σε ποδηλατάδικο (5 ευρώ).
    Αν τρυπήσει η σαμπρέλα (5 ευρώ) υπάρχει διαθέσιμη online καθώς και άλλα ανταλλακτικά (παραγγελία κυρίως από Κίνα). Δεν γίνεται μπάλωμα σε τόσο μικρές σαμπρέλες. Στατιστικά 1 φορά το εξάμηνο θα σας τρυπήσει 1 σαμπρέλα.
    Για εξειδικευμένη αλλαγή σαμπρέλας θα βρείτε το κατάλληλο ποδηλατάδικο (10 ευρώ).
    Θα χρειαστείτε και ένα κράνος full face, mountain bike ή μηχανής για προστασία (100 ευρώ).
    Χωράει στο πορτ-μπαγάζ μεγάλου αυτοκινήτου.
    Καλό θα ήταν να το ασφαλίσετε μέσω ασφαλιστικής εταιρείας, κυρίως για αστική ευθύνη (ασφαλίζουν από το 2021).
    Μην το χρησιμοποιήτε σε βρεγμένο έδαφος ούτε με βροχερό καιρό.
    Οι παροχές του αρκετές, οπότε λογική και η τιμή του. Είναι ένα πραγματικό μεταφορικό μέσο, όπου κι αν βρίσκεστε.

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης