Αγοράστηκε 03/2021 και λειτουργούσε κανονικά, με τα πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα της μέχρι τον 11/2022.
Συγκεκριμένα, το πρόβλημα που εμφανίστηκε ήταν πάγωμα οθόνης, καμία αντίδραση σε οποιαδήποτε ενέργεια είτε από το τηλεχειριστήριο, είτε αφαιρώντας και τοποθετώντας την ξανά στην πρίζα.
Τηλέφωνο σε Samsung, παραλαβή από το αρμόδιο service με τη διάγνωση να «λέει» καμένη πλακέτα, δεν υπάρχει ανταλλακτικό, δεν αντικαθίσταται ως συσκευή από τη Samsung, έγκριση για έκδοση πιστωτικού ή επιστροφή χρημάτων (xa0xa0xa0) από το κατάστημα που αγοράστηκε (γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών). Την ίδια στιγμή δεν προβαίνει σε τυχόν προσπάθεια για αντικατάσταση, αποποιείται την ευθύνη του αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος και επιρρίπτει την ευθύνη στην γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών.
Από τη μεριά τους, η γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών αρνούνται την επιστροφή χρημάτων (γιατί έτσι λειτουργούμε, μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα) και στην απαίτηση για αντικατάσταση της συσκευής αναφέρουν πως πλέον δεν πωλείται από τους ίδιους και δεν μπορεί να ανευρεθεί από κάποιον προμηθευτή γιατί υπάρχει ο φόβος για «ανεβασμένη» τιμή . Μόνη λύση το πιστωτικό υπόλοιπο με ορίζοντα χρήσης 1 ημερολογιακό έτος και αφού έχουν ολοκληρωθεί οι προσφορές της Black Friday, αφήνοντας τον καταναλωτή ξεκρέμαστο.
Τελικά, μετά από τηλεφωνήματα, πίεση, αρκετό εκνευρισμό κτλ, τόσο σε Samsung αλλά κυρίως στην γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών η τηλεόραση αντικαταστάθηκε με το μοντέλο Samsung QE50Q60B με τη διαφορά των 100€ που υπήρχε μεταξύ των τιμών της παλιάς (600€) με την καινούργια (700€) τηλεόραση να καλύπτεται από τη γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών.
Αυτά, για να γνωρίζετε τι συμβαίνει με όλους αυτούς που εμπορεύονται τα χρήματα μας και κυρίως να επιμένετε και να προσπαθείτε όταν η αδικία είναι κατάφωρη.