Κακή εμπειρία...
Αναφορικα με 12000 btu miracle 2 που αγορασαμε το Νοεμβριο του 2021
Χρήση μόνο στη θέρμανση προς το παρόν.
Μετα την αγορα και τοποθετηση του, παρατηρηθηκε ηχος προερχομενος απο την εξωτερική μοναδα, ο οποιος δημιουργούσε εντονη ακουστικη συντονισμου στο εσωτερικο του σπιτιού. Ενημερωθηκε το κατάστημα, εστειλε το σερβις του, προσαρμοσαν αντικραδασμικα σφουγγαρακια στη βαση, διχως να πειραξουν και να ανοίξουν την εξωτερική μοναδα (ως οφειλαν, για να μη χαθεί η εγγύηση κατασκευαστή) , το προβλημα δε λυθηκε.
Εν συνεχεια ενημερωσαμε την TCL (δεν είχαμε πρόβλημα στις επικοινωνίες με το σερβις, απαντούσαν πάντα, βέβαια στην 1η μας επικοινωνία αξίωσαν ευρώ 40 ή 50, δε θυμάμαι ακριβώς, σε περίπτωση που δεν είχε θέμα η μονάδα και τα βγάζαμε απ το μυαλό μας), εσταλη σχετικά γρήγορα τεχνικος, ανοιξε την εξωτερική μοναδα, μας ειπε πως εκανε ο, τι μπορουσε ωστε να απομονωσει καποια εσωτερικα μερη για να μη χτυπανε, για να λυθει το θεμα του συντονισμου και να το παρακολουθήσουμε εμείς σε βαθος χρονου.
Ναι μεν μειωθηκε ο ηχος του συντονισμού που ερχοταν προς το εσωτερικό του σπιτιου, παρόλα αυτα δυστυχως και με μεγαλη μας εκπληξη η εξωτερική μοναδα, έκανε μονιμως έντονο θορυβο (στο μπαλκόνι δεν καθόσουν με τίποτα). Επιπλεον, πολλες φορες έκανε εναν απιστευτο θορυβο οπου οχι μονο δεν αντεχεται, αλλα φτασαμε σε σημειο να δεχτουμε παρατηρηση απο τους γειτονες για την οχληση που προκαλειται, με αποτελεσμα να μην μπορουμε να λειτουργησουμε επι του πρακτεου τη συσκευη.
Κατοπιν νεας επικοινωνιας με την TCL μας ενημέρωσαν πως θα έστελναν εκ νέου τεχνικο να το δει (2η φορά και συνολικά 3η επίσκεψη τεχνικών σε διάστημα 3ων μηνών).
Αναμένεται ο τεχνικός, θα κάνω update.
update 9/3/22:
ήρθε ο τεχνικός τις προηγούμενες μέρες, είδε πως υπήρχε θέμα. Σήμερα έγινε αντικατάσταση εξωτερικής μονάδας. Θα το δουλέψω κάποιο χρονικό διάστημα και θα επανέλθω.
Σημειώνω πως το σέρβις της εταιρείας ανταποκρίθηκε πλήρως, υπήρξε πλήρης κάλυψη.
update : παρατηρήθηκε εκ νέου θόρυβος, μπορεί και χειρότερος από πριν, ρώτησα αν η νέα εξωτερική μονάδα αποτελεί προιον επισκευασμένο ή νέο , φυσικά δεν έλαβα απάντηση. Ξανάρθε άμεσα τεχνικός, η υποστήριξη κι επικοινωνία με την εταιρεία πολύ καλή. Κάτι έφτιαξε μέσα στην εξωτερική μονάδα, θα το δω σε βάθος χρόνου, καθώς πλέον δε γίνεται χρήση θέρμανσης.
update 1/7/22: στη χρήση ψύξης ο θορυβος της εξωτερικής μονάδας είναι πιο λίγος, προφανώς γιατί πιέζεται πολύ λιγότερο σε σχέση με θέρμανση.
Πάντως να σημειώσω πως η μονάδα και σε θέρμανση και σε ψύξη αποδίδει πολύ καλά, αν δεν είχα την ταλαιπωρία με την εξωτερική μονάδα θα έβαζα πολύ καλή βαθμολογία. Αλλάζω από ένα αστέρι σε δύο, λόγω απόδοσης μονάδας κι ανταπόκρισης του τεχνικού τμήματος της εταιρείας.Επίσης η εφαρμογή για κινητό της TCL για απομακρυσμένο χειρισμό είναι πολύ καλή.