ΑΝ είσαι ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100KG, διάβασέ το!
Το έχω αγοράσει από τον 9/2021. Ήμουν προβληματισμένος σχετικά με την αγορά του διότι είμαι 1,91 & περίπου στα 110kg. Παρά ταύτα όμως, λειτουργεί άριστα. Είδα αρκετά videos στο YT σχετικά με τη χρήση επιβάτη άνω των 100 κιλών και αποφάσισα να κάνω το πείραμα. Στην ευθεία πιάνει τα 25 χλμ χωρίς ζόρι παρά το ύψος & το βάρος μου. Αντίθετα αν έχει λίγο αέρα, πιάνω τα 22-23km/h. Η διαφορά είναι στην ανηφόρα με κλήση, διότι η ταχύτητα (ανάλογα την κλήση) μπορεί να πέσει στα 8-11km/h όπου χρειάζεται να βάλω & "λίγο πόδι" για βοήθεια. Ως εκ τούτου, αν η ανηφόρα είναι πιο έντονη δεν ανεβαίνω. Αν ζείτε σε περιοχή που δεν έχει ανηφόρες δεν θα έχετε κανένα θέμα στη χρήση αν το βάρος σας έιναι μέχρι τα 115-117kg.
Σχετικά με την αυτονομία κάνω σίγουρα 30χλμ σε κάθε φόρτιση με χαμηλό υπόλοιπο (20-25%) & μέγιστη ανάκτηση ενέργειας στις ρυθμίσεις. ΑΛΛΑ, δεν έχω βρει το λόγο να εξαντλήσω την μπαταρία για να δω πόση ακριβώς είναι, μιας και με ευχαριστεί ως έχει. Σημαντικό ρόλο έχει η θερμορασία περιβάλλοντος μιας και είναι λογικό το καλοκαίρι να επηρεαστούν οι επιδόσεις ΚΑΘΕ ηλεκτρικού πατινιού αφού οι μπαταρίες θα ζεσταίνονται περισσότερο.
Κάνω τοπικές διαδρομές των 10-15χλμ στο σύνολο χωρίς κανένα πρόβλημα, οι οποίες περιλαμβάνουν και ήπιες κλήσεις. Πρέπει να σημειώσω οτι δεν κουβαλώ & επιπλέον βάρος (σακίδιο κλπ). Σίγουρα πάντως, όπως αναφέρουν και άλλοι, όταν η μπαταρία πέσει κάτω από το 50-60% πέφτουν οι επιδόσεις (οχι κάτι τρομερό κατά την εκτίμησή μου) για προστασία της μπαταρίας. Έχω δει ότι παίζει σημαντικό ρόλο στις μετρήσεις του app για την αυτονομία, αν η χρήση γίνεται με διαλείμματα (δηλαδή 10km, απενεργοποίηση για Χ ώρα και μετά ξανά χρήση).
Μια αναβάθμιση που έκανα κατευθείαν μετά τα πρώτα 20χλμ ήταν αυτή της μπροστινής ανάρτησης η οποία άξιζε κάθε € μιας και άλλαξε τελείως την ποιότητα χρήσης! Χωρίς ανάρτηση οι κραδασμοί είναι αρκετά έντονοι & όλα πάνε στα γόνατα & τις αρθρώσεις. Εν γένει, είναι στιβαρό, ποιοτικό & αρκετά μελετημένο προϊόν! Tα υλικά του δίνουν αίσθηση υψηλής κατασκευής, όπως & η λειτουργία του. Να δίνετε μεγάλη προσοχή στις πιέσεις των ελαστικών για μακροζωία αλλά και ασφάλεια (εγώ για το βάρος μου τα έχω στα 60psi). Τη ζωή σας θα κάνει εύκολη η, επίσης εξαιρετική, ηλεκτρική τρόμπα της Xiaomi (περί τα 35€). Τα φώτα του είναι περισσότερο από επαρκή για την νυχτερινή μου χρήση. Δεν έχω μετανιώσει καθόλου για την αγορά του & υπολογίζω με τη χρήση που του κάνω σε λιγότερο από 1 χρόνο από τώρα, όχι μόνο να έχει καλύψει το κόστος του από τα καύσιμα του αυτοκινήτου (πράγμα που φαίνεται να γίνει αρκετά πιο σύντομα με 2€+/lt) αλλά πλέον να εξοικονομώ & χρήματα. Το αγόρασα σε χαμηλότερη τιμή απ όσο πωλείται σήμερα & μαζί με την ανάρτηση μου (την οποία παρήγγειλα από το εξωτερικό & τοποθέτησα μόνος μου - Monorim V2) πήγε στο σύνολο 440€. Αποθηκεύεται & μεταφέρεται πανεύκολα.
Απ όσα έχω διαβάσει πλέον λόγω αλλαγής νομοθεσίας έχουν τελική στo Sport στα 20km/h αντί των 25km/h. Βέβαια υπάρχει τρόπος για να αλλάξει αυτό με μια μικρή αναζήτηση στο YT. Κλείνοντας, κάτι σημαντικό που είναι στα ψηλά γράμματα, είναι πως ΠΡΕΠΕΙ να κρατήσετε ΚΑΙ το κουτί του αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε την εγγύηση. Αν ΔΕΝ το έχετε, δεν καλύπτεστε! Γι αυτό (να ναι καλά) με ενημέρωσαν ΚΑΙ κατά την αγορά του. Τέλος, συνιστώ να κρατήσετε ΚΑΙ το χαρτί με τις πιστοποιήσεις & τεχνικές προδιαγραφές διότι ενδέχεται στο μέλλον να πρέπει να δηλωθούν.