Γενικά με τα ακουστικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Η ποιότητα του ήχου τους είναι εξαιρετική, όπως και το μικρόφωνό τους. Βάζω ,όμως, 4 αστέρια, καθώς αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα, το οποίο ,όπως βλέπω από τις αξιολογήσεις, το έχουν αντιμετωπίσει και άλλα άτομα. Το πρόβλημα που αντιμετώπισα ,λοιπόν, ήταν πώς όταν χρησιμοποιούσα τα ακουστικά στον υπολογιστή, ο ήχος που έβγαζε το μικρόφωνο ήταν πραγματικά τραγικός και σίγουρα δεν είχε καμία σχέση με τον ήχο που παρουσιαζόταν στα διάφορα reviews στο youtube. Η φωνή μου ίσα ίσα που ακουγόταν, ο ήχος που έβγαινε ήταν μεταλλικός και είχε πολλά παράσιτα. Πραγματικά είχα απογοητευτεί. Όμως, όταν δοκίμαζα τα ίδια ακουστικά στο κινητό μου, ο ήχος που έβγαζαν ήταν εξαιρετικός. Άλλα ,ευτυχώς, βρήκα την λύση για όποιον αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα με εμένα στον υπολογιστή. Αν ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα, λογικά θα διορθώσετε και εσείς το πρόβλημά σας:
1) Πηγαίνετε στον Πίνακα Ελέγχου
2) Διαχείριση Συσκευών
3) Ελεγκτές ήχου, βίντεο και παιχνιδιών
4) Realtek (R) Audio
5) Δεξί κλίκ πάνω στο Realtek (R) Audio
6) Ενημέρωση προγράμματος οδήγησης
7) Αναζήτηση στον υπολογιστή μου για προγράμματα οδήγησης
8) Επιλογή από λίστα προγραμμάτων οδήγησης συσκευών του υπολογιστή
9) Από τα μοντέλα επιλέξτε το High Definition Audio Device
10) Πατήστε «Επόμενο» και «οκ» στο μήνυμα που θα σας βγάλει (μην αποθαρρυνθείτε από το μήνυμα, δεν υπάρχει κίνδυνος για τον υπολογιστή σας)
11) Κάντε restart τον υπολογιστή σας
Με τα παραπάνω βήματα έλυσα το πρόβλημά μου. Εύχομαι, όσοι αντιμετωπίζεται το ίδιο πρόβλημα, να το λύσετε και εσείς. Είναι πραγματικά τραγικό, όμως, να υπάρχει αυτό το θέμα σε ορισμένα ακουστικά Razer Blackshark v2 X και μην υπάρχει κατάλληλη ενημέρωση από την εταιρία.