Εισαγωγή στο Marketing

Εισαγωγή στο Marketing

Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εµπλουτισµένο...

Δες όλη την περιγραφή

Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εµπλουτισµένο µε πρακτικές εφαρµογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδηµαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά µε θέµατα επιχειρησιακής στρατηγικής.

Οι συγγραφείς παρέχουν µια...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφείς: Philip Kotler, Gary Armstrong
  • Εκδότης: Επίκεντρο
  • Μορφή: Μαλακό εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2009
  • Αριθμός σελίδων: 898
  • Κωδικός ISBN-13: 9789604582044
  • Διαστάσεις: 28×21

Παράδοση: 1 έως 3 ημέρες

Μεταφορικά: Δωρεάν

από 76,54 €Μεταφορικά: Δωρεάν

Από το κατάστημα:BusinessBooks

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για παραγγελίες άνω των 20€! Γίνε μέλος

από 55,38 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    55,38 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    64,50 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    64,50 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    64,50 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    70,00 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    71,71 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    76,54 €

  8. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    77,40 €

  9. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    81,90 €

  10. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    94,50 €

  11. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    108,00 €

Περιγραφή

Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εµπλουτισµένο µε πρακτικές εφαρµογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδηµαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά µε θέµατα επιχειρησιακής στρατηγικής.

Οι συγγραφείς παρέχουν µια πλήρη θεώρηση της επιστήµης του marketing, µέσα από ένα ολοκληρωµένο πλαίσιο ανάπτυξης πελατειακής αξίας και σχέσεων µε επικέντρωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των εφαρµογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ιδιαίτερη σηµασία δίνεται σε θέµατα ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Καταγράφονται οι τάσεις και οι προκλήσεις που αναδύονται στο
περιβάλλον της επιχείρησης και ενσωµατώνονται στις κλασσικές αρχές, διευρύνοντας την µεθοδολογία και τις τεχνικές έρευνας και διοίκησης. Αναλύονται επίσης και ζητήµατα στρατηγικής επιχειρησιακής ανάπτυξης, µε έµφαση σε θέµατα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και δηµιουργίας σχέσεων µε τους συνεργάτες.

Τα καινοτόµα κανάλια επικοινωνίας και το ψηφιακό marketing αποτελούν σύγχρονες εφαρµογές που συµπεριλαµβάνονται στην ανάλυση των συγγραφέων. Η πελατοκεντρική στρατηγική, ο επιχειρησιακός στρατηγικός σχεδιασµός, η διαχείριση των πληροφοριών, η κατανόηση της αγοραστικής συµπεριφοράς των καταναλωτών, η τιµολόγηση, τα κανάλια προώθησης και διανοµής του προϊόντος, οι δηµόσιες σχέσεις και η διεθνής αγορά είναι από τα θέµατα που αναλύονται.
Πρόκειται για ζητήµατα κλασσικών αρχών και µεθόδων του marketing, φιλτραρισµένα µέσα από τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο χώρο.

Η πληθώρα πρακτικών παραδειγµάτων, οι ερωτήσεις καθοδήγησης, οι µελέτες εφαρµογής καθώς και η παράθεση µιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων ως πηγή περαιτέρω µελέτης και έρευνας καθιστούν το παρόν έργο ένα χρήσιµο εργαλείο στα χέρια των ειδικών του µάρκετινγκ, των επιχειρηµατιών και των σπουδαστών.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Υπότιτλος
Εισαγωγή στο Marketing
Μορφή
Μαλακό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
898
Έτος έκδοσης
2009
Διαστάσεις
28x21 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Εισαγωγή στο Marketing και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν
  • 5
    στις

    Άριστο βιβλίο εναρμονισμένο με τις εξελίξεις τις τεχνόλογιας, είναι έυκολο στο διάβασμα του
    με πάρα πολλα παραδέιγματα απο επιχειρήσεις κολοσούς!!!!Πραγμάτικα σαν φοιτήτης ο οποίος διδάχθηκε
    από το συγκεκρίμενο βιβλιο του ''guru'' Kotler πιστέυω πως εμαθα πολλα πράγματα.Η τιμή του βίβλιου αντικατοπτρίζει πλήρως την αξία του!!!!Είναι λίγο ακριβό αλλα είναι Kotler!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης