Εμφάνισαν πρόβλημα πάνω στο χρόνο δύο Dark. (12άρι και 9άρι). Το επίσημο service αντικατέστησε την πλακέτα αλλά από τότε δεν φτάνει καθόλου ζεστός αέρας πέρα του ενός μέτρου αν και λειτουργεί στην ανώτερη σκάλα. Η Ιnventor δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα εφόσον οι μετρήσεις του service δείχνουν πως όλα λειτουργούν ως όφειλαν και το απέδωσαν και αυτοί στον τεχνικό επειδή δεν έκανε γείωση κατά την τοποθέτηση.
Προσοχή πού θα αποφασίσετε να επενδύσετε τα χρήματά σας.
Επικαιροποίηση 22/01/2022: Ζήτησα στις 19-1-22 από τον ίδιο τεχνικό που τα τοποθέτησε να το ελέγξει. Η Inventor έστειλε νέο αισθητήρα. Σήμερα 22-1-22 έγινε η τοποθέτηση του αισθητήρα όμως και πάλι στην επιλογή HEAT (Θέρμανση) δυσλειτουργεί. Στο κρύο είναι όλα άψογα.
Nεότερα 11/02/2022: 'Εστειλαν από την Ιnventor στον καταστηματάρχη νέα πλακέτα και αισθητήρες. Ήρθε, σήμερα 11/2/2022, πάλι ο ίδιος τεχνικός που έκανε την τοποθέτηση. Παρατηρήσαμε και οι δύο μία ελάχιστη βελτίωση αλλά και πάλι δυσλειτουργεί.
Νεότερα 10-3-2022: Σήμερα ενημερώθηκα πως ΔΕΝ επιδιορθώνουν, ούτε αντικαθιστούν τα δύο ελαττωματικά κλιματιστικά. Oύτε χρόνος δεν είχε κλείσει. Πολύ λανθασμένη επένδυση χρημάτων.
Τελική επικαιροποίηση 6-4-2022: Αναζητούσα νέο κλιματιστικό και στην έρευνα έμαθα πως:
Σε άλλους πελάτες που έχουν καινούριο κλιματιστικό και εμφανίζει πρόβλημα που ΔΕΝ το έλυσαν τα ανταλλακτικά (π.χ. η τοποθέτηση νέας πλακέτας) είτε η αντιπροσωπεία είτε το κατάστημα αντικαθιστούν πλήρως την εσωτερική (ή εξωτερική) μονάδα. Στην περίπτωσή μου ούτε η αντιπροσωπεία ούτε το κατάστημα ανέλαβε την ευθύνη.
3/9/2022: Διαβάζω τόσα αρνητικά σχόλια όλο αυτό το διάστημα και από άλλους! Μακρυά!
Θα βρείτε στο κανάλι μου στο YouTube το σχετικό βίντεο που αναρτήθηκε στις 7.12.2022 https://www.youtube.com/@mirkakaratza/videos