Pro Seller
477,00 €
Από: NotesTechnologias
Βασικά χαρακτηριστικά:
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή ποιότητα κατασκευής.
Δες όλη την περιγραφήPro Seller
477,00 €
Από: NotesTechnologias
477,00 €
Ξεχωρίζει για την εξαιρετική διαχείριση παραγγελιών
Φθηνότερη επιλογή
ΠαράδοσηΤετ, 08 Φεβ - Παρ, 10 Φεβ
ή από 120,25 € / μήνα σε 4 δόσεις με το Πρόγραμμα "Δόσεις για όλους" με Skroutz Plus
Από το κατάστημα:
2 χρόνια εγγύηση από τον πωλητή
Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Άλλοι τρόποι πληρωμής
Δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα μέσω Skroutz!
Δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα μέσω Skroutz!
Το ηλεκτρικό πατίνι Mi 3 της Xiaomi διαθέτει κινητήρα 300W που θα σας επιτρέψει να φτάσετε μέγιστη ταχύτητα 25χλμ/ώρα σε ίσιο δρόμο. Η μπαταρία του προσφέρει αυτονομία για 30χλμ ώστε να μετακινείστε άνετα χωρίς το άγχος της φόρτισης. Σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος (13.2kg) το κάνει ιδανική λύση για μεταφορά μέσα στην πόλη και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Μέσω Bluetooth μπορείτε να το συνδέσετε με την εφαρμογή του για να παρακολουθείτε διάφορα στοιχεία για τη χρήση του (π.χ. συνολική απόσταση, μέση ταχύτητα). Είναι σχεδιασμένο για αναβάτες μέχρι 100 kg. Όσο πιο κοντά σε αύτο το όριο βρίσκεστε ενδέχεται η απόδοση του πατινιού να είναι μειωμένη.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή ποιότητα κατασκευής.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Δεν πιστεύω οτι θα βγαλει 30 χλμτρ αυτονομια μονο αν εχει πολλες κατηφορες ( εχει mode να γεμιζει η ματαρία όσο φρενάρει ) στις ανηφόρες δυσκολεύεται η αλήθεια είναι (81kg) και πέφτουν οι αποδώσεις οσο πέφτει η μπαταρία
Ήδη 3 μήνες κάτοχος και δεν έχω λόγια. Εξαιρετικη μετακινηση με αυτό. Σου προσφέρει ένα αίσθημα ασφάλειας και σταθερότητας κάνοντας έτσι τις βόλτες απολαυστικές. Τέλος δεν άργησε και η χρήση του για δουλειά όπου το σούπερ μάρκετ και τα φροντιστήρια έγιναν παιχνιδάκι .
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, η αυτονομία σε sport mode για να λέμε την αλήθεια μειώνετε αλλά εμένα με εξυπηρετεί για τις ανάγκες μου! ΠΟΛΥ μεγάλη προσοχή στους νέους χρήστες διότι οι οδηγοί των ι.χ. δεν σε υπολογίζουν! Πάντα στην άκρη του δρόμου να δίνετε χώρο στους βιαστικούς να περάσουν, αν και να ξέρετε στο φανάρι πάλι δίπλα θα είστε. Προσοχή στις λακούβες διότι έχει μικρές ρόδες… Και το κυριότερο μαζί με το σκουτερ να αγοράσετε και ένα κράνος!
το χρησιμοποιώ κυρίως για μετακίνηση στη δουλειά.
Κωλώνει σε μία μόνο ανηφόρα (με αρκετή κλίση) όπου τη βγάζει οριακά.
σε διαδρομή 9 χλμ μου τρώει μπαταρία 35% - 40%.
Είμαι περίπου 80 κιλά
Έχω πάρει κι ένα επιπλέον φορτιστή (ένα φθηνο που φορτίζει πιο αργά) και το φορτίζω και στη δουλειά
γιατί όπως έχουν πει και οι άλλοι, όταν πέφτει η φόρτιση πέφτουν κατακόρυφα και οι επιδόσεις οπότε όπως καταλαβαίνετε με το ζόρι βγάζει 18χλμ και για να είναι κάποιος σίγουρος καλύτερα να υπολογίσει 15χλμ.
Για την δουλειά που το πήρα εγώ (βολτες με πατίνια μόνο σε πάρκα με οικογένεια) είναι πραγματικά υπέροχο.Ψυχαγωγία διασκεδαση παιχνίδι όλα τα έχει!
Για μέσο μετακίνησης δεν έχω άποψη αν βολευει (οχι μονο αυτό οποιοδήποτε πατίνι) γιατι κατα την δικια μου θεωρία ειναι αυτοκτονία.Ο καθενας ομως οπως το βλέπει!
Κατοχος του ενα μηνα παρατηρησα τα εξης:Καλη ποιοτητα κατασκευης με δυνατο μπροστινο φως την νυχτα.Λιγο το φρενο ειναι αποτομο κ τα χιλιομετρα αυτονομιας που λεει ουτε κατα διανοια δεν τα βγαζει.Ειμαι 80 κιλα με οδηγηση σε ισιο δρομο και βγαζει 10-15km max στο sport mode.Σε ανηφορα με μικρη κλιση ζοριζεται κ παει με 15 km το μεγιστο.Σε γενικες γραμμες αξιζει τα χρηματα του για μετακινησεις μικρων αποστασεων αλλα δεν αγγιζει τις προδιαγραφες.
Ειναι αρκετα δυνατο και βγαζει την ταχυτητα που λεει ανετα, η αυτονομια προφανως θα διαφερει αναλογα τα κιλα του αναβατη. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι καλυτερη απο τα προηγουμενα μοντελα αλλα αυτο που πρεπει να προσεξετε ειναι οτι ειναι συχνο φαινομενο να μπαζουν νερα στην οθονη με αποτελεσμα να σκουριαζουν οι επαφες και καποια στιγμη να σταματαει να λειτουργει τελειως το πατινι. Το πισω φρενο θα ελεγα οτι δεν με ικανοποιει ιδιαιτερα για τα κιλα μου. Απο εκει και περα θα ηθελα να πλαστικο καπακι πανω στο σταντ γιατι ειναι μεταλλικο και αφηνει σημαδια πανω στα πλακακια αν καταλαθος το συρεις. Επισης να πω οτι για το υψος μου 1,88+ οι χειρολαβες ειναι λιγο πιο χαμηλα απ οτι θα ηθελα με αποτελεσμα με ποναει λιγο η μεση μου μετα απο καποια ωρα γιατι ειμαι ελαφρα σκυμμενος οταν το οδηγαω
Σωστά βήματα.
Το αγοράζεις.
ΔΕΝ το κάνεις αναβάθμιση και ΔΕΝ χρησιμοποιείς την μαμά εφαρμογή.
Με τρίτες εφαρμογές ξεκλειδώνεις διάφορες πολύ χρήσιμες λειτουργίες και έχεις ένα αξιόλογο πατίνι, που το μόνο αρνητικό που εντοπίζω είναι το απότομο φρένο.
Αν κάνεις βέβαια το λάθος και το "αναβαθμίσεις" εκτός του ότι δεν θα δεις καμία διαφορά, θα ξεχάσεις τα ξεκλειδώματα, εκτός αν σκάσεις λεφτά για έξτρα εξαρτήματα ( programmer , κολλητήρι..... ή νέο display+ bluetooth module) και φυσικά τα πας καλά με τα κατσαβίδια και το λύσιμο δέσιμο (θα σπαταλήσεις μάλιστα και αρκετό χρόνο) , για να κάνεις αυτό που μπορούσες εξ αρχής χωρίς ταλαιπωρία.
Εγώ είμαι 110 κιλά και με μετακινεί χωρίς θέμα.
95 κιλα με κουβαλαει φουλ ανετα σε ανηφορες κλπ. Απο την μπαταρια ομως και το safe mode ειμαι απογοητευμενος. 13-14 με το ζορι χλμ βγαζει μονο σε sport mode. Αμα πεσει η μπαταρια κατω απο 50% αρχιζει και ριχνει τις επιδοσεις του και δεν παει μια. Αμα πειραξεις το λογοσμικο δεν θα σε πηγαινει ουτε μεχρι το περιπτερο για τσιγαρα απο θεμα αυτονομιας(ειναι και ο λογος που δεν το εκανα). Σε γενικες γραμμες απο θεμα οικονομιας καθως εχω αυτοκινητο με τεραστια καταναλωση, με εχει σωσει. Σε 3 μηνες εκανα 325 χλμ. Με ενα χρονο χρησης κανεις αποσβεση τα λεφτα σου.
Δεν ξέρω πως μετράνε την αυτονομία της μπαταρίας, σε D mode και με βάρος παιδιού είτε κινέζου στα 60kg? Για ποια 30km αυτονομία λέμε ρε παιδιά? Εμένα σε S mode 25χιλ/ω και 90kg που είμαι σύνολο με την τσάντα που κουβαλάω μου βγάζει δεν μου βγάζει 10χιλ μέσο όρο και μιλάω για δρόμο ευθεία χωρίς ανηφόρες! κάθε γραμμή δηλαδή από τις 5 που έχει μου βάζει 2 χιλιόμετρα, άσε που όταν φτάσει στην τελευταία γραμμή ρίχνει την ταχύτητα μόνο του και πάει σαν χελώνα. Καλή ποιότητα κατασκευής δεν λέω αλλά η μπαταρία του απλά δεν βγάζει τα χιλιόμετρα που λένε! πάλι καλά δεν πήρα το μικρότερο μοντέλο θα με άφηνε κάθε μέρα στον δρόμο. Άμα το πάρει ο γιος μου που είναι 40kg ναι ίσως βγάλει πιο πολλά χιλιόμετρα.
Το έχω μόλις μία μέρα !για πρώτη φορά που πήγα βόλτα με πατίνι αν και το φοβόμουν ,μου φανηκε υπέροχο ,ειδικά όταν ελέγχεις εσύ το γκάζι στο χέρι .αν δω κάτι που δεν Μ άρεσε θα αφήσω κι άλλη αξιολόγηση αργότερα
Το συγκεκριμένο πατίνι το έχω εδώ και 9 μήνες και έχω να πω ότι αξίζει φουλ. Παρόλο που το έχω πειραγμένο η αυτονομία δεν έχει πέσει και πολύ απλά εκεί που θα έκανα 25km τώρα κάνω 22km. Το χρησιμοποιώ καθημερινά σε δρόμους με πολλές λακούβες και δεν έχει πάθει τίποτα. Θα ήθελα να είχε λίγο πιο ψηλό τιμόνι, διότι είμαι 2 μέτρα αλλά και πάλι με βολεύει.
Πρώην κάτοχος του πρώτου μοντέλου Xiaomi M365, αναφέρω ότι η νέα έκδοση είναι απλά καταπληκτική. Απίστευτα δυνατοτερο μοτέρ, μεγάλη αυτονομία, καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Επιπλέον μπορείτε να κάνετε και αναβάθμιση προσθέτοντας αναρτήσεις που πραγματικά θα κάνουν την εμπειρία τελείως διαφορετική ειδικά αν μένετε σε περιοχή με πολλά ανισόπεδα σημεία στο έδαφος. Αν πάλι μένετε κάπου που οι δρόμοι είναι πιο φλατ τότε ειλικρινά ούτε αυτό χρειάζεται.
Στα πλαίσια των διαφορών που παρατήρησα είναι ότι: 1) έχει πολύ μεγαλύτερη ροπή 2) ανεβαίνει ικανοποιητική ανηφόρα χωρίς να πέσει σχεδόν ούτε ένα χλμ/ώρα πράγμα το οποίο με εξέπληξε ειλικρινά γιατί στο προηγούμενο δυστυχώς έπεφτε πολύ (σημείωση είμαι 65κιλά). Και αυτό συμβαίνει και στο Drive mode και στο Sports mode. Προσωπικά εμένα μου αρκεί τόσο το Drive mode που τελικώς η αυτονομία του είναι ατελείωτη ειλικρινά. 3) Η σχέση ποιότητας κατασκευής και τιμής είναι σε άλλο level.
Το έχω ένα μήνα και έχω να πω απλά τέλειο πάρτε το χώρος δεύτερη σκέψη. Είμαι 102 πρπ κιλά και πάει κοπίδι. Δεν κολόνια πουθενά και αναφορές ανεβαίνει με άνεση. Πάρτε το. Α ναι έπεισης μην φοβηθείτε το άσπρο δεν λερώνει εύκολα
τελικά πατινι ακσιζε τα ελφτα
Παιδιά το πατίνι το αγόρασα για να κινούμαι όποτε χρειαστεί εύκολα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και να μη χρειάζεται να παίρνω όλη την ώρα το αυτοκίνητο και έμεινα πολύ ευχαριστημένος αξίζει το κάθε του € , έχει πολύ καλό τράβηγμα σε ανηφόρες δεδομένου ότι είμαι 86 κιλά δεν το είδα να ζορίζεται κάπου τις ανεβαίνει με πολύ ευκολία και έχει αρκετή δύναμη το μοτέρ. Από αυτονομία παρά πολύ καλή μου βγάζει άνετα 22 χιλιόμετρα που το μέτρησα. Φρένα πολύ καλά σε λακούβες το περίμενα πιο σκληρό (σκεφτόμουν μήπως του βάλω και ανάρτηση) και φοβόμουν μήπως σκάνε τα λάστιχα γιατί είχα διαβάσει διάφορα αλλά είναι μια χαρά δεν κοπανάει πολύ και αν ελέγχετε τακτικά την πίεση των ελαστικών που πρέπει να είναι στα 45-50 psi δε θα έχετε ποτέ κανένα απρόοπτο.
Το χρησιμοποιώ κάθε ήμερα για απόσταση 6 χιλιόμετρα. Είναι οκ. Ανήφορα ανεβαίνει χωρίς να χρειαστεί να βάλεις πόδι είμαι και 65 κιλα ίσως γι' αυτό. Τα φωτά αρκετά δυνατά για το βραδύ σε δρόμο χωρίς φωτά σε βλέπουν και βλέπεις σε κοντινή απόσταση. Για τις δουλίτσες σου εδώ κοντά καλο είναι. Επίσης όταν το φορτίζεις ο φορτιστής κανει ένα σπαστικο ιιιιιιι που θέλεις να τον πετάξεις. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 1000km και είναι όλα όπως στην αρχή.
Θα αρχίσω με αυτά που δε μου αρέσουν.
Στον λαιμό είχε ένα μεγάλο αυτοκόλλητο όταν το έβγαλα μαζί βγήκε και ένα μέρος της μαύρης μπογιάς, με λίγα λόγια τώρα έχει ένα σημάδι ίσα με την επιφάνεια ενός νυχιού, μικρό το κακό.
Είναι το πρώτο μου πατίνι και παιδιά τρομάζω είναι πολύ ασταθές, ίσως είναι μικρό το τιμόνι ίσως πρέπει να κοιτάξω την πίεση στα λάστιχα ή να πηγαίνω πιο χαλαρά.
Το φρένο του επίσης τρομακτικό απότομο και σταματάει και ηλεκτρικά και η μπροστινή ρόδα θέλει προσοχή, ίσως αργότερα στρώσει δε ξέρω.
Τώρα στα καλά, το πατίνι στο γρήγορο mode δίνει καλά, ανηφόρα που έχω στο σπίτι μου την ανέβηκε με 14 χιλιόμετρα και μια άλλη πολύ μεγάλη κλήση με 11 μια χαρά. είμαι 72 κιλά περίπου.
Αυτονομία δε ξέρω για την δουλειά που το θέλω μου φτάνει 3 χιλιόμετρα την ημέρα κάνω για να πάω στη δουλειά.
Αξίζει?
Ναι αξίζει αν είναι να δώσεις κάτω από 500 ευρώ αξίζει.
Εξαιρετικό! Κατοχος 1s και mi3. Λίγο πιο γρήγορο από το 1s , δεν ξέρω γιατί ενώ το κοντέρ γράφει 25km με το mi3 το κάνω προσπέραση εύκολα. Σαν να πηγαίνει με 28 σκεφτείτε. Γρηγορότερη επιτάχυνση σε σχέση με το 1s. Αυτά! Θεωρώ ότι αξίζει κάθε ευρό!
Τώρα μακροπρόθεσμα θα δείξει αν βγάλει κάποιο πρόβλημα, προς το παρόν όλα καλά. Αυτονομία σίγουρα δεν είναι 30 χιλιόμετρα. Σύντομα θα το Τέσταρω σε ευθεία γραμμή στο "sport mode" με τέρμα το γκάζι να δω πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει και θα κάνω το αντίστοιχο στο "standard mode" και σας ενημερώνω.
Πάντως 100% recommended!!
τέλειο το προϊόν απλά έχει έντονο φρένο αν θέλετε πάρτε το είναι ότι καλύτερο η αυτονομία του είναι καταπληκτική
Απλά τρελό, με έχει βοηθήσει όσο δεν πάει το χρησιμοποιώ για ότι κάνω σχεδόν και είναι πένα. Το καλύτερο πράγμα από όλα είναι άμα πειράξεις την max ταχύτητα που πάει από μια εφαρμογή ψάξτε το γενικά δεν θα χάσετε είναι πραγματικά απίστευτο.
Εξαιρετικό πατίνι, η αυτονομία του εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως κρύο, αν φυσάει πολύ καθώς και η πίεση στα λάστιχα. Ο κατασκευστής προτίνει 50 Bar, τον μηνα Ιανουάριο-Φεβρουάριο που είχε τα κρύα μου έβγαζε περίπου 12 κμ με Kers στο Low και είχε στο τέλος συνήθως 48-52% (sport mode) Είμαι 80 κιλά. Ίσως στο drive mode που πιάνει 20 km/h να βγάλεις λίγο παραπάνω αυτονομία αλλά δεν το διασκεδάζεις τόσο. Στις ανηφόρες στο sport mode δεν μασάει, στο drive mode φαίνεται ότι ζωρίζεται. Αξίζει τα λεφτά του, ιδιαίτερα μόλις ανοίξει ο καιρός ότι καλύτερο...
Καλό είναι να πάρεις κράνος για την ασφάλεια σου γιατί κλωτσάει το μοτόρι και δεν είναι παιχνίδι για ανήλικους.
Το πήρα προχτές, φόρτισα φουλ, πρώτη βόλτα με το ζόρι να έβγαλε 15χλμ. Απο τα 30 που λέει αυτονομία είναι μεγάλη απόκλιση. Sport mode, 80 κιλά. Μάλλον πρέπει να έχεις τον φορτιστή μαζί σου.
Στα 118 κιλά που είμαι το πατινάκι κάνει την δουλειά του μια χαρά. Με ένα custom firmware γίνεται χ20 φορές καλύτερο. Είχα τον φόβο ότι δεν θα μπορέι να με πάει πουθενά στα κιλά που είμαι.
Η μπαταρία τελειώνει πιο γρήγορα λογό κιλών αλλά το πατίνι με βγάζει 15 χιλιόμετρα άνετα.
Είναι πραγματικά τα καλύτερα χρήματα που έχω δώσει στην ζωή μου.
Είναι το πρώτο μου scooter, μετά από λίγο ψάξιμο και για τα λεφτά του θεωρώ πως έκανα τη σωστή επιλογή. Με άφησε άναυδη ότι καταφέρνει να βγει ανηφόρα με μεγάλη κλίση (κάτοικος Θεσσαλονίκης). Σίγουρα αποτελεί μια λύση στο να γλυτώσεις καθημερινή κίνηση, κόστος καυσίμων και σίγουρα χρόνου απ τη ζωή σου (). Στους ελληνικούς δρόμους επιβάλετε προσοχή βέβαια, και για τους εκάστοτε κραδασμούς όσο και ότι εύκολα μπορεί να χάσεις τον έλεγχο αν δεν έχεις εξοικειωθεί ή σίγουρα να υπάρχει καλή ισορροπία.
Δεν έχω οδηγήσει πολλά πατίνια εκτός από μερικά διαλυμένα στο εξωτερικό οπότε δεν έχω σύγκριση με άλλα καλά αγοραστά. Το mi 3 σε θέμα ποιότητας και στιβαρότητας είναι έτη φωτός μπροστά. Εργοστασιακο είναι μια χαρά πάει μέχρι τα 25χλμ σχετικά γρηγορα και κρατάει και η μπαταρία πολύ. Αυτά! Τώρα αν είστε σαν και εμένα και σας αρέσει το "πείραγμα" τότε εκεί γίνονται τα πράγματα πολύ διασκεδαστικα. Πλέον το δικό μου πιάνει σε 10 δευτερόλεπτα 35χλμ και μέχρι τα 20χλμ κάνει burn out. Αυτά έχω να πω μόνο. Ψάξτε λίγο για hack και θα καταλάβετε τι εννοώ.
221 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΞέρει κανείς αν είναι αδιάβροχο; Δηλαδή να πηγαίνει σε νερά κ αν ψιχαλίζει η βρέχει λιγο ασπουμε αν θα χαλάσει η θα πάθει κάτι ;
Με εχει πιασει βροχη κανα δυο φορες ενω το χρησιμοποιουσα, δεν εχει παθει κατι ακομα αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα το συνιστουσα να βγεις εξω ενω ξερεις οτι βρεχει, και αμα σε πιασει βροχη, υποστεγο υποστεγο και οσο πιο συντομα γινεται καπου που να μην βρεχεται. Επισης ριχνει τρομερο σπινιαρισμα σε βρεγμενο εδαφος εκτός ασφαλτου, παραλιγο να την παθω αρκετες φορες μολις εδινα γκαζι.
Υπάρχει περίπτωση να χωράει διπλωμένο σε αρκετά μεγάλο backpack για να το παίρνω πανεπιστήμιο;
Υπάρχουν ειδικοί σακοι μεταφοράς για ηλεκτρικά πατίνια ψάξε στα αξεσουάρ ηλεκτρικών πατινιων
Για κάποιο λόγο δεν μου πιάνει 25 στο 20 σταματάει ενώ είναι στο sport mode ξέρει κανείς??
Μάλλον δεν το έχεις συνδέσει στο κινητο σου
Ηλεκτρικά Πατίνια
Ηλεκτρικά Πατίνια
Ηλεκτρικά Πατίνια
Ηλεκτρικά Πατίνια
Ηλεκτρικά Πατίνια
Ηλεκτρικά Πατίνια
Ηλεκτρικά Πατίνια
Ηλεκτρικά Πατίνια