Aφορά 65"
Παρέλαβα 4/7/22 στα 539e
Μιλάμε για τέρας, ήθελα να πάρω μια τηλεόραση με τεράστια οθόνη σε αυτά τα χρήματα κ ας έχανα από θέμα ποιότητας.
Βλέπω κυρίως Νetflix, Disney+ ,Ytube, αγώνες.. άντε κ καμία ταινία από τα κανάλια μας.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΚΟΝΑΣ: 7.5 (Ωραία εικόνα ειδικά όσες ταινίες υποστηρίζουν Dolby Vision & HDR10 την ανεβάζει κατακόρυφα, στο κανάλι Disney+ , Netflix κτλ)
ΗΧΟΣ: 8.0 (Θα αγοράσω ένα soundbar για καλύτερη ποιότητα ήχου,, παρόλα αυτά έχει καλό ήχο, όχι ξηρό κ κουραστικό)
ΓΩΝΙΑ ΘΕΑΣΗΣ: 8.5+ (Δεν θα έχεις πρόβλημα απ΄το πλάι, εξάλλου πόσο πλάι να πας όταν έχεις 65" μπροστά σου.)
ΜΕΝΟΥ: 10.0 (Εύκολο πολύ να την ρυθμίσεις. (Ρυθμίστε την εικόνα στο ¨Δυναμική¨)
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ: 10,0 (Netflix , Disney+ , Uefa Tv , Prime video, EON, Rakuten tv κ πολλά άλλα.)
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ: 10.0 (VIDAA 5 , νέας γενιάς, Πολύ γρήγορος χωρίς κανένα κόλλημα.)
(Είναι συνδεδεμένη στα 2.5G με καλώδιο ethernet)
ΥΒΡΙΔΙΚΗ: ΝΑΙ (Με ένα απλό πάτημα του κόκκινου κουμπιού)
HDMI 2.1: ΟΧΙ (Δεν είναι πραγματικό 2.1 δυστυχώς(4K60Hz)) Παρόλο που αυτή η τηλεόραση δεν υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες παιχνιδιού ή είσοδο 120 Hz (PS-5/ Xbox Series X), διαθέτει λειτουργία Auto Low Latency. Εάν ενεργοποιήσετε την -αυτόματη ανίχνευση τύπου περιεχομένου- (Content Type Auto Detection) , η τηλεόραση μεταβαίνει αυτόματα στη λειτουργία παιχνιδιού όταν ανιχνεύσει ένα παιχνίδι που παίζεται από μια υποστηριζόμενη πηγή, με αποτέλεσμα χαμηλή καθυστέρηση εισόδου.
Τέλος, αν δεν έχουμε θέματα τεχνικής φύσεως στο μέλλον(28/11/2022** είχαμε τελικά), η τηλεόραση θα αξίζει τα λεφτά της 100% , για 500 ευρώ βλέπεις μια χαρά!! Αν είσαι όμως απαιτητικός πας σε κάτι άλλο, ανεξαρτήτου μάρκας οι QLED έχουν καλύτερο πάνελ αδιαμφισβήτητα, όμως μιλάμε για διπλάσια-τριπλάσια χρήματα, διπλάσιο ρίσκο, κάτι που για το δικό μου πορτοφόλι έπαιξε ρόλο.
Ευχαριστώ
*** Λίγο πριν το Μουντιάλ θεωρώ ότι θα πέσουν κ άλλο οι τιμές, καλή ευκαιρία για να την αγοράσετε.
UPDATE: 28/11/2022
Δυστυχώς άρχισε τα κολλήματα, όλη την ώρα την βγάζω από την πρίζα για να κάνει επανεκκίνηση :( (παγώνει η εικόνα ή δείχνει διακεκομμένα την ταινία, ακούς μόνο ήχο) ....σήμερα Δευτέρα την παρέλαβε το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα.....για να δούμε τι καπνό φουμάρει η HISENSE στο θέμα σέρβις κ εξυπηρέτησης του κόσμου.
8/12/22
Με κάλεσε ο τεχνικός κ για καλή μου τύχη του έδειξα σε βίντεο που είχα κρατήσει(ευτυχώς) το τι κάνει η Τηλεόραση , με αυτό το βίντεο θα αποδείξει στην Hisense το πρόβλημα κ σύντομα θα γίνει αντικατάσταση.
Μπράβο στο παλικάρι (ΧΡ. ΧΑ.) για την προσπάθεια του - ενδιαφέρον του.
23/12/22
Επέστρεψε σπίτι μετά από ένα μήνα χωρίς να γίνει αντικατάσταση διότι σε αυτούς δεν εμφάνισε κάποιο πρόβλημα. (δεν θέλανε στην Hisense προφανώς να γίνει αντικατάσταση)
Παρόλα αυτά με διαβεβαίωσαν από το εξουσιοδοτημένο σέρβις( S. ONE) ότι θα γίνει αλλαγή πλακέτας επεξεργαστή με δικά τους έξοδα(προς τιμήν τους), η Hisense πουθενά.
24/01/23 Τοποθετήθηκε η πλακέτα επεξεργαστή, ας ελπίσουμε να μην ξανά συμβεί κάτι.
9ος 2023 Μετά την αλλαγή πλακέτας επεξεργαστή η Τηλεόραση δεν ξανα εμφάνισε κάποιο πρόβλημα.