Μετριότητα από την αρχή έως το τέλος. Πολλά λεφτά για τη μάρκα. Ας ελπίσουμε ότι ο κινητήρας της θα κρατήσει μηπως και βγάλει τα λεφτά της.
-Θόρυβος αρκετός
-Πρέπει να αλλάζεις τις ρυθμίσεις για να το βάλεις στο χαλί και στη ρουφήχτρα και στο μηχάνημα, αγανάκτηση
-Σακούλες την εποχή του κάδου; Τεράστιο λάθος, χρειάζεται και αυτό φίλτρα που νόμιζα ότι μόνο σακούλα θέλει.
-Το καλώδιο σκέφτηκαν έναν υπέροχα για πέταμα τρόπο να μαζεύεται. Δηλαδή ρε μάγκες όντως; Κουμπιά δεν είχατε στη Γερμανία ή στη κίνα;
-Βαριά, χωρίς κανένα νόημα να είναι τόσο, και πλαστηκούρα χωρίς καμιά ομορφιά.
Γενικά λανθασμένη επιλογή, καλό είναι να πάψουν να υπάρχουν τέτοιες σκούπες τα επόμενα χρόνια για αυτό γράφω αυτό το μήνυμα ως προς συμβουλή. Αγόρασα τις άλλες με τον κάδο και έχω βρει την υγειά μου.
Extra Tip, στο φούλ δεν ρουφάει όπως θα περίμενες να ρουφάει μία σκούπα των 100+ ευρώ.
Update: Η λειτουργία που μαζεύει το καλώδιο είναι η μεγαλύτερη ανοησία που έχει ανακαλυφθεί. Σε τρεις μήνες λειτουργίας παρέδωσε πνεύμα. Πλέον το καλώδιο σαν ηλεκτρολόγος το μαζεύω ή σαν κάβο ιστοιοπλοικού. Δε μπορεί να μαζέψει γιατί δεν έχει καν φυσικο κουμπί. ΜΗ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΑΔΙΚΑ, AEG χωρίς κάδω στα 70€ περίπου και είστε βασιλείς.