Αρχές μάρκετινγκ
Βιβλία Οικονομικών

Αρχές μάρκετινγκ

Το βιβλίο των John Fahy και David Jobber αποτελεί ένα σημαντικό και εύχρηστο εγχειρίδιο που μυεί τον αναγνώστη στο δυναμικό και σε μεγάλο βαθμό παρεξηγημένο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Τα...

Δες όλη την περιγραφή

Το βιβλίο των John Fahy και David Jobber αποτελεί ένα σημαντικό και εύχρηστο εγχειρίδιο που μυεί τον αναγνώστη στο δυναμικό και σε μεγάλο βαθμό παρεξηγημένο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Τα περιεχόμενα και η συγκροτημένη δομή του αντανακλούν τις σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία και εφαρμογή του μάρκετινγκ. Οι συγγραφείς συνδέουν τη θεωρία με την πράξη...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφείς: David Jobber, John Fahy
  • Εκδότης: Κριτική
  • Έτος έκδοσης: 2014
  • Αριθμός σελίδων: 424
  • Κωδικός ISBN-13: 9789602189290

Παράδοση: 1 έως 3 ημέρες

Μεταφορικά: Δωρεάν

από 62,10 €Μεταφορικά: Δωρεάν

Από το κατάστημα:BusinessBooks

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για παραγγελίες άνω των 20€! Γίνε μέλος

από 53,56 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    53,56 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    54,34 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    54,34 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    54,56 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    54,60 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    56,33 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    58,50 €

  8. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    58,50 €

  9. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    62,10 €

  10. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    66,30 €

  11. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    69,87 €

  12. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    70,20 €

  13. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    73,93 €

Περιγραφή

Το βιβλίο των John Fahy και David Jobber αποτελεί ένα σημαντικό και εύχρηστο εγχειρίδιο που μυεί τον αναγνώστη στο δυναμικό και σε μεγάλο βαθμό παρεξηγημένο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Τα περιεχόμενα και η συγκροτημένη δομή του αντανακλούν τις σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία και εφαρμογή του μάρκετινγκ. Οι συγγραφείς συνδέουν τη θεωρία με την πράξη με επίκαιρα παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, μελέτες περίπτωσης και εφαρμογές.

Το βιβλίο διεισδύει σε σύγχρονα θέματα της επιστήμης του μάρκετινγκ όπως:
- Τον προσανατολισμό του οργανισμού στην αγορά.
- Τη δημιουργία και μεταφορά αξίας στον πελάτη.
- Το μάρκετινγκ σχέσεων.
- Το μάρκετινγκ εμπειριών.
- Το μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.
- Το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία αξίας στον πελάτη.
- Την εξέλιξη των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Πρόκειται για ένα βασικό εκπαιδευτικό εργαλείο σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών και πρακτικό οδηγό κατανόησης και εφαρμογής του μάρκετινγκ για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.
Εμμανουέλλα Πλακογιαννάκη
αναπληρώτρια καθηγήτρια μάρκετινγκ
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Υπότιτλος
Αρχές μάρκετινγκ
Μορφή
-
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
424
Έτος έκδοσης
2014
Διαστάσεις
-

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Αρχές μάρκετινγκ και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Είδες πρόσφατα