Μάρκετινγκ υπηρεσιών
Βιβλία Οικονομικών

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων, φωτίζει ενδελεχώς τη διάσταση του μάρκετινγκ στον άυλο κόσμο των...

Δες όλη την περιγραφή

Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων, φωτίζει ενδελεχώς τη διάσταση του μάρκετινγκ στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης πώς κάποιες επιλογές, στρατηγικές και τακτικές μπορούν να οδηγήσουν μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στην...

Δες όλη την περιγραφή
Μεταφορικά: +2,50 €

ή Δωρεάν με Skroutz Plus. Γίνε μέλος

0
από 39,65 €Μεταφορικά: + 2,50 €
0

Από το κατάστημα:AlisandratoShop

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

από 34,99 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    34,99 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    36,50 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    36,85 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    37,14 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    39,65 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    39,65 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    41,05 €

  8. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    41,05 €

  9. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    41,52 €

  10. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    41,98 €

  11. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    41,98 €

  12. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    41,99 €

  13. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    41,99 €

  14. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    41,99 €

  15. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    44,42 €

Περιγραφή

Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων, φωτίζει ενδελεχώς τη διάσταση του μάρκετινγκ στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης πώς κάποιες επιλογές, στρατηγικές και τακτικές μπορούν να οδηγήσουν μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στην κερδοφορία και την επιτυχία.

Η τρίτη έκδοση συμπληρώνει τη δεύτερη πολύ επιτυχημένη έκδοση του μοναδικού έως και σήμερα πανεπιστημιακού συγγράμματος στον χώρο των υπηρεσιών στην Ελλάδα, ενσωματώνει όλα τα βασικά ζητήματα και τις εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και περιλαμβάνει μια σειρά case studies, τα οποία συνοδευόμενα από ερωτήσεις και παραδείγματα, συμβάλλουν στην κατανόηση των εννοιών.

Ξεκινώντας από τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών συγκριτικά με τα αγαθά και τις επιπτώσεις αυτών στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ, το βιβλίο καλύπτει σφαιρικά τα στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ στις υπηρεσίες, παρουσιάζοντας τα εξής:
- ποιότητα υπηρεσίας,
- εξυπηρέτηση πελάτη,
- σημασία των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών,
- οργάνωση των διαδικασιών παραγωγής της υπηρεσίας και εξυπηρέτησης,
- διοίκηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στις υπηρεσίες,
- τιμολόγηση των υπηρεσιών,
- τεχνικές επικοινωνίας,
- διοίκηση διανομής και διαχείριση του χώρου παροχής της υπηρεσίας,
- μάρκετινγκ βιομηχανικών υπηρεσιών.

Το "Μάρκετινγκ υπηρεσιών" απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε μεσαία και ανώτερα στελέχη που ασκούν μάρκετινγκ στον ιδιαίτερα περίπλοκο και ανταγωνιστικό χώρο των υπηρεσιών.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Μορφή
Σκληρό εξώφυλλο
eBook
Όχι
Αριθμός σελίδων
465
Έτος έκδοσης
2014
Διαστάσεις
25x17 cm

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης