Skroutz.gr

Συζήτηση για το Granus Men's Up 10 κάψουλες

Παρακολούθηση της συζήτησης
Granus Men's Up 10 κάψουλες
  1. Στο προϊόν με 80% αποτελέσματα σε σχέση με το παλαιότερο, υπάρχει κι η αντίσοιχη μείωση στην τιμή; Κι αν όχι, γιατί;

  2. Ήμουν από τους πρώτους που έγραψα εδώ, όπως και ενημέρωσα την εταιρεία για τις προβληματικές-αναποτελεσματικές παρτίδες. Ειδικά η 33048 ήταν η χειρότερη. Βρέθηκα σε πολύ άσχημες "προσωπικές στιγμές" γνωρίζοντας τη δράση του παλιού granus. Σήμερα αναγκάζομαι να ξαναγράψω όχι μόνο για να υπερασπιστώ, αλλά κυρίως να στηρίξω μια ελληνική εταιρεία που έχει προσφέρει σε πολλούς άντρες με ήπιας μορφής στυτική δυσλειτουργία τη χαρά να απολαμβάνουν με ελάχιστες παρενέργειες και χαμηλό κόστος την ερωτική πράξη. Μια εταιρεία και ένα σκεύασμα που μας δίνει την ευκαιρία να μην καταφεύγουμε στα γνωστά φαρμακευτικά προϊόντα. Οι εξηγήσεις της εταιρείας σε πολύ μεγάλο βαθμό με έχουν πείσει. Να μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για προϊόν που στηρίζεται σε φυτικά συστατικά. Η παρτίδα 33443 την οποία μου προμήθευσε η εταιρεία σε αντικατάσταση της 32796 (που ήταν πολύ χαμηλής αποτελεσματικότητας), όπως και η 33755 που αγόρασα πλησιάζουν σε μεγάλο βαθμό την αποτελεσματικότητα του παλιού (turbo) granus. Όλοι οι παλαιοί χρήστες σίγουρα επιθυμούμε το μέγιστο αποτέλεσμα. Είναι όμως άδικο (για να μη γράψω κάτι άλλο) να γράφονται τέτοια απαξιωτικά σχόλια για τις συγκεκριμένες παρτίδες. Ο επαγγελματισμός και ο σεβασμός της εταιρίας προς τον πελάτη δεν συναντώνται εύκολα στην Ελλάδα. Απαντά, συζητά, δέχεται τα λάθη της, αντικαθιστά τις προβληματικές συσκευασίες με νέες, είναι σε επαφή με τον πελάτη, τον ευχαριστεί για τις παρατηρήσεις του. Εμένα μάλιστα μου έστειλε στον τόπο των διακοπών μου μία συσκευασία με LOT 801458 (4/2020) για να με ευχαριστήσει για τη συμμετοχή μου στη διαδικασία επίλυσης του προβλήματος. Παρ' όλο που ούτε η συγκεκριμένη συσκευασία δεν έχει την αποτελεσματικότητα του παλιού granus (λειτουργεί κατά 80% και για 24 περίπου ώρες) οφείλω να ευχαριστήσω δημόσια την εταιρία για τον τρόπο που αντιμετωπίζει τον πελάτη, να εκφράσω την απόλυτη στήριξή μου και είμαι βέβαιος ότι αυτή η άσχημη παρένθεση θα κλείσει το συντομότερο. Καλό καλοκαίρι σε όλους!

    1. Η 801458 που δοκίμασα και εγώ κατόπιν αποστολής συμφωνώ πως παραμένει στα ίδια προβληματικά ποσοστά.

      1. Σίγουρα δεν έχει την εκπληκτική αποτελεσματικότητα του παλιού granus, αλλά δεν είναι "προβληματικό". Κάνει πολύ καλά τη "δουλειά" του, απλά είχαμε "καλομάθει" με το "τέλειο". Πιστεύω ότι η εταιρεία είναι κοντά στην οριστική λύση του "προβλήματος". Θεωρώ ότι αξίζει τη στήριξή μας.

        1. Δεν διαφωνώ στην στήριξη ομως και αυτη τελειώνει καποια στιγμη αλλα μόνο αν γυρίσει στην αρχική του μορφή θα το πω λειτουργικό πάλι και θα το εμπιστευθω. Μέχρι τότε δεν βασίζομαι όπως βασιζομουν.

  3. Κύριοι της εταιρείας @granus_mens Είναι πολύ λυπηρό ένα τόσο μεγάλο και σοβαρό πρόβλημα να διαιωνίζεται τόσο καιρό και πολύ περισσότερο όταν αφορά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα αλλά και ίσως να είναι επιβλαβής η χρήση του αφού κι εσείς δεν γνωρίζετε ακόμα το 100% του προβλήματος που έχει υπάρξει . Πιστεύω εκ πείρας, ότι όπως κι εγώ έτσι και πολλοί άλλοι χρήστες του συγκεκριμένου σκευάσματος δεν έχουν μιλήσει φοβούμενοι μήπως εκτεθούν, με αποτέλεσμα να έχουν επιβαρυνθεί το οικονομικό κόστος ,να έχουν εκτεθεί σε πολύ προσωπικές στιγμές τους και θέλω να ελπίζω ότι στην υγεία μας δεν θα υπάρξει πρόβλημα στο μέλλον γιατί κακά τα ψέματα όποιοι καταφεύγουν σε αυτές τις λύσεις όλο και κάποια προβλήματα υγείας έχουμε ( αρτηριακή υπέρταση, ζακχαρώδης διαβήτης κ.λ.π.)
    Ελπίζω να υπάρξει πραγματική και άμεση αποκατάσταση και όχι μόνο μέσω αναρτήσεων αλλά και αποζημίωση όσων έχουν θιγεί στον βαθμό που μπορείτε γιατί κάποια που αφορούν άλλου είδους στιγμές δυστυχώς δεν μπορείτε παρότι ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο η εταιρεία σας.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω ότι θα πράξετε τα προβλεπόμενα. -

    Χ. Χ

    1. @hhasapopoulos καλησπέρα. Όπως προαναφέραμε, η αναποτελεσματικότητα του συμπληρώματος δεν αφορούσε "χαλασμένο" ή επικίνδυνο προϊόν αλλά πρόβλημα στη διαδικασία ανάδευσης των συστατικών κατά την παραγωγή και δεν συντρέχει ζήτημα ασφάλειας αλλά μόνο αποτελεσματικότητας.
      Λυπούμαστε ειλικρινά που αναγκαστήκατε να βιώσετε τις όποιες αρνητικές εμπειρίες, σε όπως πολύ σωστά αναφέρατε, ευαίσθητες προσωπικές στιγμές.
      'Έχουμε επικοινωνήσει με πάρα πολλούς πελάτες μας και αντικαταστήσαμε το μη αποτελεσματικό προϊόν με νέο 100% λειτουργικό, στα πρότυπα του παλαιού γνωστού και αποτελεσματικού Granus.
      Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας: https://goo.gl/5r3f44 και δώστε μας τα πλήρη στοιχεία σας καθώς και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να προβούμε σε αντικατάσταση της συσκευασίας σας.

      Με εκτίμηση,
      KPD Hellas

  4. Αγαπητοί καταναλωτές,

    είναι γεγονός οτι παρουσιάστηκαν κάποια προβλήματα κατά την παρασκευή και συσκευασία του αγαπημένου μας συμπληρώματος.

    Για εμάς, το να παρέχουμε ένα αποτελεσματικό προϊόν είναι απόλυτος σκοπός, γι αυτό και κατά την κυκλοφορία του ασταθούς προϊόντος, κινητοποιήσαμε όλους του μηχανισμούς που είχαμε στη διάθεσή μας ώστε να καταφέρουμε να ανταπεξέλθουμε σε αυτή την κρίσιμη για το Granus περίοδο.

    Έχουμε κατανοήσει πλήρως τις αιτίες που οδήγησαν στην αστάθεια του συμπληρώματος και πλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε πως τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε αυτό το διάστημα, αποτελούν παρελθόν.

    Πράγματι, οι παρτίδες 33443 και 33755 που αποτέλεσαν την αντικατάσταση της ασταθούς παρτίδας, λειτουργούσαν κατά το 80% της δράσης του γνωστού καλού Granus.
    *Αυτό το 80% για κάποιους ήταν αποτελεσματικό αλλά για κάποιους άλλους δεν εξασφάλιζε το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Αυτό για εμάς ήταν αρκετό για να συνεχίσουμε τη διερεύνηση του προβλήματος, μέχρι την πλήρη κατανόησή του.

    Το Granus είναι ένα συμπλήρωμα που έχει αποδείξει στο Ελληνικό κοινό την αξία του και αυτό επισφραγίζεται από τη συνεχόμενη αύξηση των πωλήσεων, σε όλα τα σημεία πώλησης πανελλαδικά.

    Πολλοί από εσάς, ίσως υπέθεσαν ότι σκοπίμως η εταιρεία μας επέλεξε να ελαττώσει τα κόστη παραγωγής για την επίτευξη μεγαλύτερου περιθωρίου κέρδους. Αυτό ίσως ακούγεται λογικό αλλά δεν είναι. Σε καμία περίπτωση δεν θα μπαίναμε σε μια τέτοια διαδικασία, διακινδυνεύοντας την “τρομακτική” αύξηση των πωλήσεων του Granus αλλά και τη ξεκάθαρη αποδοχή και εμπιστοσύνη που χαίρει το συμπλήρωμα από το Ελληνικό καταναλωτικό κοινό.

    Έχοντας φτάσει λοιπόν σε βαθειά κατανόηση των προβλημάτων, είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ να δηλώσουμε με μεγάλη αυτοπεποίθηση πως το Granus, όχι μόνο θα αγγίξει τα παλιά, γνωστά επίπεδα αποτελεσματικότητας αλλά θα τα ξεπεράσει!

    Μέσα στο επόμενο διάστημα και σε λιγότερο από ένα μήνα θα κυκλοφορήσουν οι νέες παρτίδες του Granus, οι οποίες είναι αποτέλεσμα μιας εξαντλητικής έρευνας, βαθιάς κατανόησης της διαδικασίας παραγωγής και χωρίς περιορισμούς σε κόστη (κάτι που η εταιρεία μας ουδέποτε έκανε).

    Στόχος μας είναι, οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται να βιώσουν και πάλι τη γνωστή απόδοση του Granus men's UP και οι όποιες διαφορές που ενδέχεται να προκύψουν, να αφορούν αύξηση της αποτελεσματικότητας και βελτίωσης της εμπειρίας του λήπτη.

    Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

    Με εκτίμηση,

    KPD Hellas

    *Οι έχοντες τις συσκευασίες με αριθμό LOT 33443 και 33755, μπορούν με ασφάλεια, για ενίσχυση του αποτελέσματος να λαμβάνουν δύο κάψουλες με διαφορά μισής ώρας κατά τη λήψη.

  5. Το προϊόν δεν έχει καμία σχέση όπως ήταν. Οι τελευταίες παρτίδες δεν έχουν καμία δράση. Λάθος της εταιρίας που το προωθεί.

    1. Είναι αλήθεια ότι οι παρτίδες με λήξη 8/2020 ήταν αναποτελεσματικές κάτι που και η ίδια η εταιρεία παραδέχτηκε. Θέλω να πιστεύω ότι προμηθεύτηκες αυτές gts474. Σε εμένα η εταιρεία φέρθηκε με απόλυτο επαγγελματισμό αντικαθιστώντας 2 φορές τις προβληματικές παρτίδες. Η παρτίδα με LOT 33443 με την οποία με προμήθευσε η εταιρεία πλησιάζει κατά 80% το παλιό και αποτελεσματικό granus και την ενημέρωσα. Είναι όμως άδικο να γράφονται αρνητικά σχόλια για τη συγκεκριμένη παρτίδα. Θέλω να πιστεύω ότι η εταιρεία βρίσκεται κοντά στην οριστική λύση του προβλήματος. Παρακαλώ πολύ gts474, όπως και άλλοι χρήστες να αναφέρετε στα σχόλια σας και τον αριθμό της παρτίδας που χρησιμοποιήσατε. Παρακαλώ τέλος και την εταιρεία να δώσει νέες πληροφορίες και στοιχεία για το θέμα.

      1. 33048, 33443,33755 όλες καμιά σχέση με το παλιό προϊόν. Το θέμα δεν είναι να αντικαταστησουν το προϊόν , το θέμα είναι να μην υπάρχει θέμα εξ αρχής. Τσάμπα και πεταμένα λεφτά.

        1. Καλησπέρα σας @gts474.
          Λυπούμαστε ειλικρινά που κατά τη χρήση του Granus μπήκατε σε αυτή τη δυσάρεστη διαδικασία. Οι τελευταίοι μας ποιοτικοί έλεγχοι μας έδειξαν πως τα εν λόγω προβλήματα εξαλείφθηκαν και έτσι για εμάς η ανακοίνωση αυτή γίνεται με πολύ μεγάλη αυτοπεποίθηση.
          Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία για να λάβετε μία συσκευασία από την επερχόμενη παρτίδα η οποία είναι εφάμιλλη της παλιάς γνωστής, super αποτελεσματικής.
          Μπορείτε να επικοινωνήσετε μη email μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας, αναγράφοντας τα πλήρη στοιχεία σας καθώς και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να ξεκινήσει η αποστολή.

          Παραμένουμε στη διάθεσή σας!

      2. Και η 33755 με λήξη 9/20 τίποτα δεν κάνει αλλά τι λέτε ρε παιδιά έλεος. Καταναλωτές είμαστε και όχι δοκιμαστές. Τι σημαίνει μου το αντικατέστησαν και είναι επαγγελματίες;Τι σόι επαγγελματίες είναι που αλλάζει η ποιότητα; Αυτό το παίρνεις για συγκεκριμένο λόγο και ζητάς αποτέλεσμα .Ας τα αποσύρει όλα και να το διορθώσει. 20 ευρώ πεταμένα. Ντροπή και πρέπει να τιμωρηθούν τέτοιες τακτικές κάποτε.

        1. @fighter30 καλησπέρα σας! Κατανοούμε και δικαιολογούμε πλήρως την αγανάκτηση και τη δυσαρέσκειά σας από την εμπειρία χρήσης του προϊόντος μας.
          Το μόνο που θέλουμε να διευκρινίσουμε, είναι οι προθέσεις της εταιρείας μας. Είμαστε απόλυτα υπεύθυνοι για τον τρόπο που επιλέξαμε να διαχειριστούμε αυτή την κρίση.
          Οι παρτίδες που αντικατέστησαν την ασταθή παρτίδα, πριν κυκλοφορήσουν δοκιμάστηκαν και κρίθηκαν επαρκείς. Αναγνωρίσαμε σύντομα πως παρόλο που λειτουργούσαν, αυτό συνέβαινε κατά 80%. Στη συνέχεια παρατηρήθηκε οτι για κάποιους αυτή η δράση δεν ήταν επαρκείς.
          Παράλληλα η ερευνητική μας ομάδα δεν σταμάτησε ούτε μία στιγμή να δουλεύει για την οριστική λύση του ζητήματος, κάτι που μας έφερε στο παρών και στην ασφαλή, πλέον τοποθέτηση, οτι το πρόβλημα λύθηκε οριστικά.
          Έχει πολύ μεγάλη σημασία για εμάς, να γίνει κατανοητό οτι η εταιρεία μας σε όλα τα στάδια αυτής της κρίσης, ουδέποτε επιχείρησε να "παίξει" με τους ανθρώπους που την εμπιστεύτηκαν και την εμπιστεύονται. Πήραμε την απόφαση και την ευθύνη να κυκλοφορήσουμε τις 33755 και 33443 για να αντικαταστήσουμε την ασταθή 33048. Επιλέξαμε να θέσουμε προς διάθεση ένα κατά 80% αποτελεσματικό προϊόν και το κάναμε όντας πεπεισμένοι πως ήταν για το καλύτερο.
          Τελειώνοντας, αξίζει να αναφερθεί, πως ουδέποτε διανοηθήκαμε να αλλάξουμε κάτι στην ποιότητα της σύστασης. Το πρόβλημα εντοπίστηκε ξεκάθαρα στη διαδικασία παραγωγής (κοκκομέτρηση, ανάδευση).

          Ζητούμε και πάλι συγνώμη για την αρνητική εμπειρία που είχατε με το συμπλήρωμά μας. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας του site μας για να δρομολογηθεί η αποστολή συσκευασίας του νέου, 100% λειτουργικού Granus.

          Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

          Με εκτίμηση,

          KPD Hellas

      3. @angelangel1966 σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και υπομονή σας! Όντως, μπορούμε πλέον να δηλώσουμε με χαρά την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίσαμε κατά την παραγωγή και να "ξαναγράψουμε" εκ νέου τη νέα ιστορία του Granus men's UP

        1. Ευχαριστώ.

  6. Αγαπητοί καταναλωτές,

    σας ενημερώσουμε ότι στην παρτίδα με αριθμό παραγωγής LOT 33048 και με ημερομηνία λήξης 08/2020,   ορισμένες  κάψουλες δεν είχαν την αναμενόμενη, γνωστή δράση του Granus Men’s UP.
    Σε καμία περίπτωση, η μειωμένη αποτελεσματικότητα  δεν συνιστά  κίνδυνο για την υγεία του καταναλωτή.

    Θα θέλαμε αρχικά να ζητήσουμε συγνώμη για τη διαδικασία που πολλοί από εσάς αναγκάστηκαν να τεθούν, καθώς η χρήση του συμπληρώματος αφορά ένα αρκετά ευαίσθητο κομμάτι της προσωπικής ζωής του άνδρα. Άμεσα καταβάλαμε  προσπάθειες ώστε να εντοπίσουμε και να διορθώσουμε  τον απρόβλεπτο παράγοντα έτσι ώστε  στο μέλλον να  μην υποβληθούν  έστω μερικοί από τους καταναλωτές μας ξανά  σε παρόμοια  ταλαιπωρία.
      
    Ευχαριστούμε όλους εσάς που σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, μοιραστήκατε μαζί μας τις απόψεις σας και έτσι μπορέσαμε έγκαιρα, να ενημερωθούμε για το πρόβλημα και να προβούμε σε άμεσες ενέργειες για την αντιμετώπισή του.

    Στις  τρέχουσες παρτίδες αποκαταστάθηκαν  τα όποια προβλήματα και αυτές που κυκλοφορούν έχουν τη γνωστή αποτελεσματικότητα.
    Όσοι από εσάς έχετε ήδη στα χέρια σας τη συγκεκριμένη συσκευασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία μας για να προβούμε σε αντικατάσταση, ασφαλώς χωρίς οποιαδήποτε χρέωση.

    Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

    1. τηλεφωνικά στα: 210 7628 710 – 210 7628 711
    2. συμπληρώνοντας τη Φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας
    3. με προσωπικό μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook @GranusMensUP

    Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση αλλά και για την πολύτιμη εμπιστοσύνη σας.

    Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, παραμένουμε στη διάθεσή σας.

    Με τιμή,
    Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

    1. Δεν μιλάτε σοβαρά τώρα. Ποια εταίρια σόι έχει διακυμάνσεις προιοντως;Τα λεφτά τα παίρνετε μια χαρά όμως. Πέταξα ένα εικοσαρικο και ακόμα και με 2 που δοκίμασα τίποτα. Δεν παίζουμε με τα προϊόντα και χάνετε εμένα από πελάτη γιατί είμαι πελάτης και όχι δοκιμαστης το ακουσατε;

  7. Αντιλαμβανόμαστε τη σοβαρότητα ενός τόσο "λεπτού" ζητήματος όπως η Σ.Δ.
    Για εμάς αποτελεί δέσμευση, η παραγωγή και η διάθεση ενός αποτελεσματικού και ασφαλούς προϊόντος όπως το Granus Men’s Up.

    Είναι γεγονός, ότι κάποιοι χρήστες ανέφεραν μειωμένη δράση του συμπληρώματος,
    για τον λόγο αυτό η εταιρεία μας έχει ήδη προβεί σε διαδικασία επανελέγχου των τελευταίων παρτίδων παραγωγής, διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα. Σε καμία των περιπτώσεων, δεν τίθεται θέμα ασφάλειας, χρήσης του προϊόντος.

    Παρακαλούμε, όποιοι επιθυμούν να αναφέρουν κάτι σχετικό, μπορούν να επικοινωνήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο: 210-7628 711 ή στο e-mail: @kpd-hellas.gr">info@kpd-hellas.gr

    Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για την κατανόηση και υποστήριξή σας.
    Με εκτίμηση,
    Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

    KPD Hellas A.E.

    1. Την κατανόησή μας (τουλάχιστον τη δική μου) την έχετε. Αν ζητάτε όμως και την υποστήριξή μας (για το μέλλον) πολύ φοβάμαι πως δεν θα την έχετε, αν δεν μας παρέχετε το συμπλήρωμα που γνωρίζαμε και δεν κάνετε παρόμοιες ανακοινώσεις, αόριστες και γενικόλογες. Να ανακοινώσετε υπεύθυνα και με στοιχεία που οφείλεται η αστοχία, να αποσύρετε άμεσα όλες τις ελαττωματικές παρτίδες από τα φαρμακεία και να βρείτε τρόπο να ελέγχετε το προïόν προτού φτάσει στον καταναλωτή. Τέλος, ας αυξήσετε την τιμή, αν είναι να μας προσφέρετε το granus που γνωρίζαμε και εμπιστευόμαστε. Αναμένοντας συγκεκριμένες απαντήσεις, σας χαιρετώ. Καλή (γενικώς) Ανάσταση !

      1. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και υπομονή σας. Σε αυτό εδώ το σημείο, μας δίνετε μια μεγάλη ευκαιρία να υπενθυμίσουμε το πόσο σημαντικό είναι για εμάς, να έχουμε ικανοποιημένους και ευχαριστημένους πελάτες.
        Είμαστε πράγματι στη μέση μιας ενδελεχούς έρευνας η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί με το πέρας της περιόδου του Πάσχα.
        Τότε λοιπόν, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας μας η οποία θα εξηγεί τους λόγους που η εν λόγω παρτίδες ήταν αναποτελεσματικές.
        Σε πρώτη φάση, έχει ήδη διαπιστωθεί ελλιπείς ανάμιξη των φυτικών, πρώτων υλών του Granus, με αποτέλεσμα κάποιες συσκευασίες να έχουν ασταθή δράση, οφειλόμενη σε μερική ανομοιογένεια του μείγματος.
        Σε αυτό το πλαίσιο, θα ληφθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να επιστρέψουμε στη γνωστή δράση του Granus Men's UP.
        Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα παραμείνει στη διάθεσή σας καθ'όλη τη διάρκεια των εορτών.
        Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη σας και σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά, Καλή Ανάσταση, υγεία και πολλές επιτυχίες!
        Με εκτίμηση,
        Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

        KPD Hellas A.E.

  8. Το παλιό καλό granus αγνοείται. Οι τελευταίες παρτίδες με λήξη 8/2020 είναι εντελώς αναποτελεσματικές. Έχω ενημερώσει την εταιρία, η οποία πρόθυμα μου αντικατάστησε μια συσκευασία με άλλη, η οποία δυστυχώς ήταν το ίδιο αναποτελεσματική. Επειδή το ζήτημα της ΣΔ είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο, καλό και χρήσιμο θα ήταν, η εταιρία (την οποία εμπιστεύονται πολλοί) να ερευνήσει σε βάθος τι φταίει και να δώσει λύση το συντομότερο. Δεν αποτελεί λύση η αντικατάσταση του ελαττωματικού με άλλο ελαττωματικό, ούτε η προτροπή για λήψη δύο καψουλών.
    Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

  9. Προβληματικό προϊόν

    @ioannisman Λυπούμαστε πολύ που ήρθατε σε δύσκολη θέση και ελπίζουμε σε μια καλύτερη επικοινωνία. Εκτός από κάποιες πολύ συγκεκριμένες παρτίδες που υπήρξε πρόβλημα το 2016, το προϊόν παραμένει σε σταθερή ποσόστωση και ποιότητα.

    Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 - 7628711, έτσι ώστε να δρομολογηθεί η αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

    Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την κριτική σας, γιατί αυτό μας κάνει καλύτερους και δυνατούς. Μας κάνει να θέλουμε να ξεπεράσουμε τα ίδια μας τα standards και να καλύψουμε τις προσδοκίες σας με επιτυχία και υπευθυνότητα.

    Με εκτίμηση,

    η ομάδα του Granus Men's UP

  10. Ενημερώνουμε τους καταναλωτές του Granus ότι η παρτίδα σε βαζάκι των 10 cps με αριθμό lot 28073 και λήξη 07/2019 είναι μειωμένης αποτελεσματικότητας λόγω αστοχίας υλικού.

    Η εταιρεία φρόντισε να ενημερώσει άμεσα τις φαρμακαποθήκες και τα φαρμακεία για το θέμα.
    Η υπόψη παρτίδα αποσύρεται και όσοι από τους καταναλωτές έχουν αγοράσει το προϊόν να ενημερώσουν την εταιρεία μας, η οποία θα αντικαταστήσει τη συσκευασία με νέο προϊόν χωρίς χρέωση πελάτη.
    Ζητούμε τη κατανόηση σας για το συμβάν.