Skroutz.gr

Συζήτηση για το Granus Men's Up 10 κάψουλες

Παρακολούθηση της συζήτησης
Granus Men's Up 10 κάψουλες
  1. Το προϊόν δεν έχει καμία σχέση όπως ήταν. Οι τελευταίες παρτίδες δεν έχουν καμία δράση. Λάθος της εταιρίας που το προωθεί.

  2. Αγαπητοί καταναλωτές,

    σας ενημερώσουμε ότι στην παρτίδα με αριθμό παραγωγής LOT 33048 και με ημερομηνία λήξης 08/2020,   ορισμένες  κάψουλες δεν είχαν την αναμενόμενη, γνωστή δράση του Granus Men’s UP.
    Σε καμία περίπτωση, η μειωμένη αποτελεσματικότητα  δεν συνιστά  κίνδυνο για την υγεία του καταναλωτή.

    Θα θέλαμε αρχικά να ζητήσουμε συγνώμη για τη διαδικασία που πολλοί από εσάς αναγκάστηκαν να τεθούν, καθώς η χρήση του συμπληρώματος αφορά ένα αρκετά ευαίσθητο κομμάτι της προσωπικής ζωής του άνδρα. Άμεσα καταβάλαμε  προσπάθειες ώστε να εντοπίσουμε και να διορθώσουμε  τον απρόβλεπτο παράγοντα έτσι ώστε  στο μέλλον να  μην υποβληθούν  έστω μερικοί από τους καταναλωτές μας ξανά  σε παρόμοια  ταλαιπωρία.
      
    Ευχαριστούμε όλους εσάς που σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, μοιραστήκατε μαζί μας τις απόψεις σας και έτσι μπορέσαμε έγκαιρα, να ενημερωθούμε για το πρόβλημα και να προβούμε σε άμεσες ενέργειες για την αντιμετώπισή του.

    Στις  τρέχουσες παρτίδες αποκαταστάθηκαν  τα όποια προβλήματα και αυτές που κυκλοφορούν έχουν τη γνωστή αποτελεσματικότητα.
    Όσοι από εσάς έχετε ήδη στα χέρια σας τη συγκεκριμένη συσκευασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία μας για να προβούμε σε αντικατάσταση, ασφαλώς χωρίς οποιαδήποτε χρέωση.

    Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

    1. τηλεφωνικά στα: 210 7628 710 – 210 7628 711
    2. συμπληρώνοντας τη Φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας
    3. με προσωπικό μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook @GranusMensUP

    Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση αλλά και για την πολύτιμη εμπιστοσύνη σας.

    Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, παραμένουμε στη διάθεσή σας.

    Με τιμή,
    Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

  3. Αντιλαμβανόμαστε τη σοβαρότητα ενός τόσο "λεπτού" ζητήματος όπως η Σ.Δ.
    Για εμάς αποτελεί δέσμευση, η παραγωγή και η διάθεση ενός αποτελεσματικού και ασφαλούς προϊόντος όπως το Granus Men’s Up.

    Είναι γεγονός, ότι κάποιοι χρήστες ανέφεραν μειωμένη δράση του συμπληρώματος,
    για τον λόγο αυτό η εταιρεία μας έχει ήδη προβεί σε διαδικασία επανελέγχου των τελευταίων παρτίδων παραγωγής, διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα. Σε καμία των περιπτώσεων, δεν τίθεται θέμα ασφάλειας, χρήσης του προϊόντος.

    Παρακαλούμε, όποιοι επιθυμούν να αναφέρουν κάτι σχετικό, μπορούν να επικοινωνήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο: 210-7628 711 ή στο e-mail: @kpd-hellas.gr">info@kpd-hellas.gr

    Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για την κατανόηση και υποστήριξή σας.
    Με εκτίμηση,
    Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

    KPD Hellas A.E.

    1. Την κατανόησή μας (τουλάχιστον τη δική μου) την έχετε. Αν ζητάτε όμως και την υποστήριξή μας (για το μέλλον) πολύ φοβάμαι πως δεν θα την έχετε, αν δεν μας παρέχετε το συμπλήρωμα που γνωρίζαμε και δεν κάνετε παρόμοιες ανακοινώσεις, αόριστες και γενικόλογες. Να ανακοινώσετε υπεύθυνα και με στοιχεία που οφείλεται η αστοχία, να αποσύρετε άμεσα όλες τις ελαττωματικές παρτίδες από τα φαρμακεία και να βρείτε τρόπο να ελέγχετε το προïόν προτού φτάσει στον καταναλωτή. Τέλος, ας αυξήσετε την τιμή, αν είναι να μας προσφέρετε το granus που γνωρίζαμε και εμπιστευόμαστε. Αναμένοντας συγκεκριμένες απαντήσεις, σας χαιρετώ. Καλή (γενικώς) Ανάσταση !

      1. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και υπομονή σας. Σε αυτό εδώ το σημείο, μας δίνετε μια μεγάλη ευκαιρία να υπενθυμίσουμε το πόσο σημαντικό είναι για εμάς, να έχουμε ικανοποιημένους και ευχαριστημένους πελάτες.
        Είμαστε πράγματι στη μέση μιας ενδελεχούς έρευνας η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί με το πέρας της περιόδου του Πάσχα.
        Τότε λοιπόν, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας μας η οποία θα εξηγεί τους λόγους που η εν λόγω παρτίδες ήταν αναποτελεσματικές.
        Σε πρώτη φάση, έχει ήδη διαπιστωθεί ελλιπείς ανάμιξη των φυτικών, πρώτων υλών του Granus, με αποτέλεσμα κάποιες συσκευασίες να έχουν ασταθή δράση, οφειλόμενη σε μερική ανομοιογένεια του μείγματος.
        Σε αυτό το πλαίσιο, θα ληφθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να επιστρέψουμε στη γνωστή δράση του Granus Men's UP.
        Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα παραμείνει στη διάθεσή σας καθ'όλη τη διάρκεια των εορτών.
        Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη σας και σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά, Καλή Ανάσταση, υγεία και πολλές επιτυχίες!
        Με εκτίμηση,
        Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

        KPD Hellas A.E.

  4. Το παλιό καλό granus αγνοείται. Οι τελευταίες παρτίδες με λήξη 8/2020 είναι εντελώς αναποτελεσματικές. Έχω ενημερώσει την εταιρία, η οποία πρόθυμα μου αντικατάστησε μια συσκευασία με άλλη, η οποία δυστυχώς ήταν το ίδιο αναποτελεσματική. Επειδή το ζήτημα της ΣΔ είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο, καλό και χρήσιμο θα ήταν, η εταιρία (την οποία εμπιστεύονται πολλοί) να ερευνήσει σε βάθος τι φταίει και να δώσει λύση το συντομότερο. Δεν αποτελεί λύση η αντικατάσταση του ελαττωματικού με άλλο ελαττωματικό, ούτε η προτροπή για λήψη δύο καψουλών.
    Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

  5. Προβληματικό προϊόν

    @ioannisman Λυπούμαστε πολύ που ήρθατε σε δύσκολη θέση και ελπίζουμε σε μια καλύτερη επικοινωνία. Εκτός από κάποιες πολύ συγκεκριμένες παρτίδες που υπήρξε πρόβλημα το 2016, το προϊόν παραμένει σε σταθερή ποσόστωση και ποιότητα.

    Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210 - 7628711, έτσι ώστε να δρομολογηθεί η αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

    Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την κριτική σας, γιατί αυτό μας κάνει καλύτερους και δυνατούς. Μας κάνει να θέλουμε να ξεπεράσουμε τα ίδια μας τα standards και να καλύψουμε τις προσδοκίες σας με επιτυχία και υπευθυνότητα.

    Με εκτίμηση,

    η ομάδα του Granus Men's UP

  6. Ενημερώνουμε τους καταναλωτές του Granus ότι η παρτίδα σε βαζάκι των 10 cps με αριθμό lot 28073 και λήξη 07/2019 είναι μειωμένης αποτελεσματικότητας λόγω αστοχίας υλικού.

    Η εταιρεία φρόντισε να ενημερώσει άμεσα τις φαρμακαποθήκες και τα φαρμακεία για το θέμα.
    Η υπόψη παρτίδα αποσύρεται και όσοι από τους καταναλωτές έχουν αγοράσει το προϊόν να ενημερώσουν την εταιρεία μας, η οποία θα αντικαταστήσει τη συσκευασία με νέο προϊόν χωρίς χρέωση πελάτη.
    Ζητούμε τη κατανόηση σας για το συμβάν.