Goodyear EfficientGrip Compact 185/65R15 88T

Goodyear EfficientGrip Compact 185/65R15 88T

Όχημα: Επιβατικό, Fuel: C, Wet: B, Noise: 68dB, Εποχή: Θερινά, Κατασκευαστής: Goodyear

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 12 καταστήματα

από 54,00 €

Χαρακτηριστικά

Όχημα

Τύπος
Επιβατικό

Διαστάσεις

Πλάτος
185
Προφίλ
65
Ζάντα
15

Γενικά

Δείκτης Φορτίου
88
Δείκτης Ταχύτητας
T
Εποχή
Θερινά
Extra
-
OE Marking
-
Runflat
Όχι

Ενεργειακή Ετικέτα

Οικονομία Καυσίμου
C
Κράτημα σε Βρεγμένο
B
Θόρυβος
68 dB

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Goodyear EfficientGrip Compact 185/65R15 88T και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Για εμενα ειναι ενα πολυ τιμιο λαστιχο, το εχω σε μικρο αμαξι και κινουμαι κυριως στην πολη, εχει πολυ καλο κρατημα σε στεγνο και βρεγμενο οδοστρωμα και ειναι αθορυβο, ειναι μαλακο λαστιχο και απορροφα τους τραντασμους βεβαια δεν ξερω για ποσο θα αντεξουν αλλα δειχνουν να εχουν αρκετο πελμα

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Σχετικά αθόρυβα
    • Φθάνουν γρήγορα σε κατάλληλη θερμοκρασία
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Για Goodyear λάστιχο και σε αυτή την τιμή με τις επιδόσεις που έχει είμαι πολύ ικανοποιημένος, πράγμα που δεν περίμενα.

    Καταρχάς το λάστιχο αυτό το έχω στο επαγγελματικό αυτοκίνητο, (με τις πίσω θέσεις αφαιρεμένες για το κλουβί με χώρο για εργαλεία κ.λ.π).

    Η οδήγηση που γίνεται είναι: Γρήγορη στον αυτοκινητόδρομο, 90Km/h φορτωμένο ή 110Km/h άδειο ή με λίγο φόρτο και μέσα στην πόλη (με έξτρα βάρος λόγο των εργαλείων και ότι άλλο μεταφέρω).

    - Αυτό που με αρέσει πολύ είναι το κράτημα σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο. Είτε μιλάμε για επιτάχυνση ή φρενάρισμα δεν έχω πρόβλημα, το λάστιχο είναι δυνατό. Τώρα όταν το αμάξι είναι φορτωμένο λίγο μειώνετε η απόδοση του αλλά αν μιλάμε για επιβατηγό δεν θα έχει πρόβλημα.
    - Οι επιδόσεις σε βρεγμένο είναι πολύ καλές, το λάστιχο δεν μου έχει κάνει ποτέ υδρολίσθηση ούτε να δήξει πως χάνει πρόσφυση. Φορτωμένο το αμάξι μέχρι τα 90Km/h σε βροχή δεν έχει πρόβλημα, για Ι.Χ με 5 άτομα υπολογίζω πως μέχρι τα 110Km/h το λάστιχο δεν θα έχει θέμα.
    - Ακόμα είναι πολύ άνετο λάστιχο, μπορεί να απορροφά κραδασμούς και λακουβίτσες αρκετά καλά, αν έχει κάποιος ζάντα αλουμινίου τότε μπορεί να την προστατεύσει κατά το παρκάρισμα στα πεζούλια του πεζοδρομίου ή από λακκούβες με χαμηλή ταχύτητα, δεν είναι πως έχει προστασία φλάτζας αλλά το πλαϊνό τοίχωμα είναι αρκετά ψηλό ώστε να παρέχει μια βασική προστασία. Μην ξεχάσω επίσης πως είναι αθόρυβο, ίσα που ακούγετε.
    - Η διάρκεια ζωής του (για έμενα με επαγγελματική χρήση) είναι αρκετά ικανοποιητική στα 42,000χλμ. Γύρο στα 20,000χμλ τα λάστιχα τα έκανα μπρος-πίσω. Για ιδιωτική χρήση που κάποιος, λογικά, δεν θα "βιάζει" το αμάξι με έξτρα βάρος και με γρήγορη οδήγηση από αποθήκη σε αποθήκη τότε μπορώ να πως το λάστιχο μπορεί να αντέξει μέχρι και τα 50,000-55,000χμλ.
    - Από θέμα οικονομίας καυσίμου δεν μπορώ να δώσω λόγο γιατί δεν έχω δοκιμάσει άλλο λάστιχο για σύγκριση (γιατί να πάρω άλλο μιας και αυτό είναι φτηνό και με καλύπτει καλά), αλλά αν υποθέσω πως το Citroen Enterprise van πετρέλαιο βγάζει περίπου 800χμλ ανά γέμισμα έναντι των 1100χμλ που λέει η εταιρία τότε, εε, μάλλον είναι οικονομικά αν σκεφτεί κανείς πως το αμάξι είναι φορτωμένο.

    _________________________________________________________________________________
    Ο λόγος που βάζω 4/5 στο λάστιχο δεν είναι πως έχει κακό κράτημα, δεν έχει καλή οικονομία ή έχει κάποιο άλλο ελάττωμα αλλά το γεγονός πως όταν λάστιχο φτάνει το τέλος της ζωής του τότε η απόδοση του πέφτει κατακόρυφα. Δηλαδή τι γίνεται, κοντά στα 40,000χμλ το αμάξι άρχισε να συμπεριφέρεται παράξενα. Τα λάστιχα είχαν αρχίσει να χοροπηδάνε γιατί είχαν σκληρύνει, στην βροχή αρχίζαν να γλιστράν γιατί οι αυλακές είχαν σχεδόν φθαρεί. Αυτό γιατί το μείγμα του ελαστικού σκληραίνει και αρχίζει να σπάει, αυτό δεν πρέπει να τα αγνόηση κάποιος ιδιαίτερα αν έχει Ι.Χ και βάζει την οικογένεια στο αμάξι.

    *[Και ξανά λέω]
    Αυτό που πρέπει να ΠΡΟΣΕΞΕΙ κάποιος πριν την αγορά τους είναι πως το λάστιχο χάνει τις επιδόσεις του κατακόρυφα κοντά στο τέλος της ζωής του και γίνεται επικίνδυνο με αυτό να συνεπάγεται πως θα πρέπει να το αλλαχτεί αναγκαστικά.

    Δεν είναι κακό λάστιχο, είναι ένα καλό οικονομικό λάστιχο που θα ευχαριστήσει τον μέσο οδηγό και δεν θα χρειαστεί να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη. Αυτό τα λάστιχο το προτείνω!

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Σχετικά αθόρυβα
    • Φθάνουν γρήγορα σε κατάλληλη θερμοκρασία
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Μέτρια φθορά με την πάροδο του χρόνου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης