Toyo Proxes CF2 205/55 R16 91H Θερινό Λάστιχο για Επιβατικό Αυτοκίνητο
Λάστιχα Αυτοκινήτου

Toyo Proxes CF2 205/55 R16 91H Θερινό Λάστιχο για Επιβατικό Αυτοκίνητο

Το συγκεκριμένο ενδείκνυται για επιβατικά οχήματα και οι διαστάσεις του είναι 205/55 R16. Δηλαδή έχει πλάτος 205mm, προφίλ 55 και μπορεί να τοποθετηθεί σε ζάντα διαμέτρου 16". To προφίλ στο ελαστικό, δηλαδή το ύψος του πλαϊνού του ελαστικού, αναφέρεται πάντα ως καθαρός αριθμός χωρίς μονάδα μέτρησης καθώς είναι ποσοστό επί του πλάτους. Για παράδειγμα, ένα...
Δες όλη την περιγραφή

Επιπλέον Χαρακτηριστικά:

  • Θόρυβος: 70dB
  • Οικονομία Καυσίμου: C
  • Κράτημα σε Βρεγμένο: B

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 7 καταστήματα

από 62,00 €

Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Αντικαταβολή

  1. Toyo PX CF2 205/55 R 16 91Η

    Πληροφορίες
    62,00 €

  2. 205/55R16 91H Toyo Proxes Cf2

    Πληροφορίες
    64,00 €

  3. 64,00 €

  4. TOYO 205/55R16 91H PROXES CF2 - 2-2030-004

    Πληροφορίες
    71,50 €

  5. Toyo PROXES CF2 205/55R16 91H

    Πληροφορίες
    75,00 €

  6. Toyo PROXES CF2 205/55R16 91H

    Πληροφορίες
    77,00 €

  7. 205/55R16 91H TOYO PROXES CF2

    Πληροφορίες
    78,00 €

Περιγραφή

Το συγκεκριμένο ενδείκνυται για επιβατικά οχήματα και οι διαστάσεις του είναι 205/55 R16. Δηλαδή έχει πλάτος 205mm, προφίλ 55 και μπορεί να τοποθετηθεί σε ζάντα διαμέτρου 16". To προφίλ στο ελαστικό, δηλαδή το ύψος του πλαϊνού του ελαστικού, αναφέρεται πάντα ως καθαρός αριθμός χωρίς μονάδα μέτρησης καθώς είναι ποσοστό επί του πλάτους. Για παράδειγμα, ένα ελαστικό 245/40 έχει πλάτος 245mm και προφίλ 40, δηλαδή έχει προφίλ 245 x 0,40 = 98mm.


Στην προκειμένη περίπτωση το ελαστικό είναι 91H, δηλαδή ο δείκτης φορτίου και ο δείκτης ταχύτητας του ελαστικού είναι 91 και H αντίστοιχα.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αντιστοιχίες και τους δείκτες μπορείτε να βρείτε στον οδηγό αγοράς της κατηγορίας.

Επιπλέον Χαρακτηριστικά:

  • Θόρυβος: 70dB
  • Οικονομία Καυσίμου: C
  • Κράτημα σε Βρεγμένο: B

Χαρακτηριστικά

Όχημα

Τύπος
Επιβατικό

Διαστάσεις

Πλάτος
205
Προφίλ
55
Ζάντα
16

Γενικά

Δείκτης Φορτίου
91
Δείκτης Ταχύτητας
H
Εποχή
Θερινό
Runflat
Όχι

Ενεργειακή Ετικέτα

Οικονομία Καυσίμου
C
Κράτημα σε Βρεγμένο
B
Θόρυβος
70 dB

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

  • _Z_Rider
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 48 χιλιάδες χιλιόμετρα έχω να πω τα εξής για τα λάστιχα:1)Το συγκεκριμένο ελαστικό είναι λίγο σκληρό κάτι όμως που το κάνει ιδιαίτερα ανθεκτικό 2)Σε στεγνό οδόστρωμα το λάστιχο δεν παίζεται αν και έχουν περισσότερο θόρυβο σε σχέση με τα Pirelli Cinturato P7 που φορούσα πριν 3)Σε βρεγμένο οδόστρωμα τα λάστιχα είναι απλά μέτρια,τίποτα το ιδιαίτερο από θέμα πρόσφυσης. 4)Σε θέμα ποιότητας-τιμής το συγκεκριμένο ελαστικό από την Toyo είναι ότι καλύτερο!

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Φθείρονται δύσκολα
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Κανονικός Θόρυβος
    • Φθάνουν σε κατάλληλη θερμοκρασία σε μέτριο χρόνο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manolis_M10
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, είμαι πολύ ευχαριστημένος!! αθόρυβα με ωραία αίσθηση στο δρόμο!!

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Φθείρονται δύσκολα
    • Σχετικά αθόρυβα
    • Φθάνουν γρήγορα σε κατάλληλη θερμοκρασία
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xr_Gk
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Τα φόρεσα για 4 χρόνια σε Fiat Bravo tjet κ διενυσα περίπου 45000χλμ.... Απόλυτα ικανοποιημένος στα κρατήματα κυρίως στο στεγνό - στο βρεγμένο ήταν μέτριο. Στα 4 χρόνια άρχισε η γόμα να αποκτά γυαλαδα αλλά παρόλα αυτά δεν έχασε πολύ από την αρχικές δυνατότητες. Δυστυχώς όμως έκανα το λάθος να βάλω άλλα λάστιχα (Michelin) υποτίθεται για καλύτερα αλλά τα τελευταία μόνο στο βρεγμένο υπερείχαν, στο στεγνό ήταν υποδεέστερα σε σχέση με τα toyo cf2. Τώρα θα επανελθω στα cf2 εκτός κι αν ακούσω καλύτερες κριτικές για άλλο νεότερο Toyo.
    ΥΓ : το εκπληκτικό είναι ότι ακόμα και σε ελαφρώς χιονισμένο δρόμο κ σε παγωμένο δρόμο στη Βουλγαρία είχε ικανοποιητική πρόσφυση.

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Φθείρονται δύσκολα
    • Σχετικά αθόρυβα
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Φθάνουν σε κατάλληλη θερμοκρασία σε μέτριο χρόνο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • emmdaman
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν ψάχνεται για λάστιχο που να αντέχει στο χρόνο και στα χτυπήματα, να ζεσταίνεται αργά και να το χρησιμοποιείται μόνο για ταξίδια, σας κάνει, διαφορετικά προτιμήστε πιο μαλακό ελαστικό.

    • Φθείρονται δύσκολα
    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Μπορεί να τα αγόραζα ξανά
    • Θορυβώδη
    • Αργούν να φθάσουν σε κατάλληλη θερμοκρασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • blugosi
    5
    29 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα φόρεσα σε Mercedes A180 Diesel μετά από τα Goodyear Performance και Michelin Energy.
    Βασικά είπα να εξοικονομήσω κάτι στην τιμή αγοράς και ήμουν έτοιμος για συμβιβασμούς, μιας και παλαιότερα Toyo δε με είχαν ικανοποιήσει στο θέμα αντοχής σε λακούβες. Δε χρειάστηκε να τους κάνω τους συμβιβασμούς τελικά.
    Έχω γράψει λίγο πάνω από 20.000 χλμ με 50% οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους 25% αυτοκινητόδρομο και 25% πόλη. Από Δεκέμβρη μέχρι Μάρτη τα βγάζω γιατί περνάω ζαντολάστιχα 4 Εποχών. Το κράτημα τους σε στροφές είναι εφάμιλλο των Goodyear και πολύ καλύτερο από τα Michelin. Φρενάρισμα επίσης αξιοπρεπές και σε στεγνό και σε βρεγμένο. Θόρυβος λιγότερος από τα Goodyear. Δεν ξέρω μήπως ξεραθούν αργότερα και γλιστράνε, πάντως σήμερα δε δείχνουν καθόλου σημάδια φθοράς, σε αντίθεση με τα Goodyear που στα ίδια χιλιόμετρα είχαν αρχίσει να δείχνουν φθορά και με τα Michelin που μετά τις 10.000 χλμ άρχισαν να γλιστράνε.
    Μέχρι τώρα πάμε πολύ καλά. Θα επανέλθω όταν γράψω κι άλλα χιλιόμετρα, αλλά μάλλον θα βγάλει καινούργια η Toyo μέχρι τότε.

    ----------
    Επανέρχομαι έχοντας γράψει 45.000 χλμ. σύνολο.
    Η συμπεριφορά τους παραμένει η ίδια, καμία επίπτωση στο κράτημα και δεν τα έχω κάνει μπρος πίσω. Άψογα λάστιχα.
    _______________

    Τελευταία επεξεργασία, Δεκέμβριος 2019.
    Μετά από 51.500 χλμ, τα μπροστινά έχουν βάθος αυλακιού 4.5 χιλιοστά στο εξωτερικό κανάλι και 5.5 στα εσωτερικά.
    Τα πίσω έχουν 6,5 χιλιοστά.
    Μπροστά αρχίσανε να γλιστράνε και παρουσιάζουν ορατή φθορά. Πάνε για πέταμα.

    Ένα σετάκι καινούργια μπροστά , τα πίσω θα παραμείνουν.
    Μπράβο στην Toyo!

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Φθείρονται δύσκολα
    • Σχετικά αθόρυβα
    • Φθάνουν γρήγορα σε κατάλληλη θερμοκρασία
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kthebig3773
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό λάστιχο, ισορροπημένο από όλες τις πλευρές, εξαιρετική πρόσφυση σε στεγνό και βρεγμένο, αθόρυβο και φθείρεται δύσκολα. Κατανάλωση δεν έχω μετρήσει, πιστεύω δεν υπάρχουν εμφανείς διαφορές ανάμεσα στα θερινά σε αυτή την κατηγορία. Για την τιμή ίσως η καλύτερη επιλογή, το εμπιστεύτηκα χάρη σε ξένα reviews που βρήκα στο internet.

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Φθείρονται δύσκολα
    • Σχετικά αθόρυβα
    • Φθάνουν γρήγορα σε κατάλληλη θερμοκρασία
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη

Οι χρήστες είδαν επίσης