Viking CityTech II 165/70R13 79T

Viking CityTech II 165/70R13 79T

Όχημα: Επιβατικό, Fuel: E, Wet: C, Noise: 70dB, Εποχή: Θερινά, Κατασκευαστής: Viking (Λάστιχα Αυτοκινήτου)

Δεν είναι διαθέσιμο για αγορά με το Καλάθι του Skroutz

Διαθέσιμο σε 9 καταστήματα

από 35,25 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    35,25 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    36,75 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    37,25 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    37,50 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    37,50 €

  6. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    37,75 €

  7. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    38,33 €

  8. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    39,00 €

  9. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    45,00 €

Χαρακτηριστικά

Όχημα

Τύπος
Επιβατικό

Διαστάσεις

Πλάτος
165
Προφίλ
70
Ζάντα
13

Γενικά

Δείκτης Φορτίου
79
Δείκτης Ταχύτητας
T
Εποχή
Θερινά
Extra
-
OE Marking
-
Runflat
Όχι

Ενεργειακή Ετικέτα

Οικονομία Καυσίμου
E
Κράτημα σε Βρεγμένο
C
Θόρυβος
70 dB

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Viking CityTech II 165/70R13 79T και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν
  • 1
    στις

    Βαζω ενα αστερι γιατι σε βρεγμενο δρομο ειναι λες και οδηγας πανω σε παγο..πολυ επικινδυνο λαστιχο σε βροχη..καλοκαιρι καλο κρατημα στης στροφες σου δινουν μια αισθηση ικανοποιητικη

    • Σχετικά αθόρυβα
    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Μέτρια φθορά με την πάροδο του χρόνου
    • Φθάνουν σε κατάλληλη θερμοκρασία σε μέτριο χρόνο
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Δεν θα τα αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Τα φοράω για μερικά χλμ.εχουν δοκιμαστεί bridgestone και κινέζικα infinity.
    Σε σχέση λοιπόν με τα τελευταία (infinity)είναι αρκετά καλύτερα στο βρεγμένο και σίγουρα πολύ πιο αθόρυβα.
    Τώρα σχετικά με την αντοχή τους μετά από έκθεση στον ήλιο και τη φθορά τους συναρτήσει της χρήσης τους θα ανανεώσω σε μερικούς

    UPDATE
    Μετά από λιγότερο από ένα χρόνο χρήσης ( ένα καλοκαίρι στον ήλιο)...φρένο σε βρεγμένο απλά αυτοκτονία. το αυτοκίνητο έφευγε ευθεία στις στροφές ,δεν μπορούσα να πατησω λίγο πιο δυνατα το φρένο χωρίς ολίσθηση τύπου πατινάζ.

    Αναγκάστηκα και τα άλλαξα για petlas ,τα οποία εδώ και 3 μήνες φαίνονται οκ.

    Γενικά

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Φθάνουν γρήγορα σε κατάλληλη θερμοκρασία
    • Μέτρια φθορά με την πάροδο του χρόνου
    • Κανονικός Θόρυβος
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Δεν θα τα αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Τα έχω φορεμενα σε Οπελ Κορσα 1.2s 1986. Περίμενα να περάσει 1,5 χρόνος και να κάνω 18 χιλιάδες χιλιόμετρα για να είναι πιο αξιόπιστη η αξιολόγηση μου. Το αυτοκίνητο κινείται σε ήσυχους ρυθμούς στο επαρχιακό οδικό δίκτυο συνήθως. Ως τώρα τα 420.000 χλμ σγοραζα όλο επώνυμα ελαστικά.Σε τετραδες πάντα (5). Αυτά είναι τα πρώτα μου χαμηλού μπατζετ και αναγκαστικά θα τα συγκρίνω με τα προηγούμενα. Δεν έχω βρει κάτι αρνητικό ως τώρα. Σίγουρα δεν ειναι τα καλύτερα που είχα ποτε αλλα και σίγουρα δεν ειναι και τα χειρότερα. Θα τα χαρακτηριζα ως μέτρια σε σχέση με ότι άλλο ελαστικό έχω χρησιμοποιήσει. Απλα δεν ξέρω την αντοχή τους στο χρόνο και στα χιλιομετρα ακόμη. Φαίνεται πως έχουν αντοχή. Θα τα ξαναγοραζα σίγουρα αν το μπατζετ μου δεν έφτανε για κάποιο συγκεκριμένο γαλλο κατασκευαστή που θεωρώ ως τώρα βάση εμπειρίας καλύτερο.
    Ανανεώνω 21/04/2020 την αξιολόγηση μου.
    Προσθέτοντας χρόνο και αρκετά επιπλέον χιλιόμετρα σήμερα συνεχίζοντας την οδήγηση σε ήρεμους ρυθμούς επαναξιολογώ. Έχουν διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό τις δυνατότητες τους στο στεγνό οδόστρωμα και με εντυπωσίασαν θετικά στο φρενάρισμα 2-3 φορές που τα χρειάστηκα σε ελεγχόμενο φρενάρισμα πανικού. Στο βρεγμένο δεν θα έλεγα το ίδιο με το στεγνό. Όταν έχει βρέξει για ώρα και έχει καθαρίσει ο δρόμος από την γλίτσα κρίνονται οριακά ικανοποιητικά με καλή αποχέτευση του νερού. Στην πρώτη ψιχάλα όμως που υπάρχει αυτή η γνωστή σε όλους γλίτσα στον δρόμο είναι δράμα σε γυαλιστερή άσφαλτο. Νομίζεις πως πηγαίνεις με τις ζάντες σε φρενάρισμα πανικού και δύσκολα μπορείς να το μετατρέψεις σε ελεγχόμενο ισχυρό φρενάρισμα ( χάνεις μέτρα και χρόνο σέρνοντας το αυτοκίνητο προσπαθώντας να ρεγουλάρεις την πίεση που ασκείς στο πηδάλι του φρένου που λόγω ηλικίας του μοντέλου δεν έχει και ΑΒΣ). Προφανώς η ηλικία του ελαστικού μας δείχνει τα δόντια της ( 3+ ετών). Η φθορά στο πέλμα είναι ελάχιστη και δεν έχουν ψωριάσει. Λόγω των μικρών γωνιών κάστερ, κάμπερ, απουσία υδραυλικού τιμονιού και χαμηλού βάρους του αυτοκινήτου μου ποτέ μου δεν είδα σοβαρή φθορά σε πέλμα οποιουδήποτε ελαστικού μου.

    • Πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα
    • Φθείρονται δύσκολα
    • Θα τα αγόραζα ξανά
    • Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
    • Κανονικός Θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης