Oleo-Mac WP 300
Αντλίες Νερού Επιφάνειας

Oleo-Mac WP 300

Βενζίνης, Κατασκευαστής: Oleo-Mac

Παράδοση: 1 έως 3 ημέρες

Μεταφορικά: +14,20 €16,70 €
Μειωμένα μεταφορικά για βαριά δέματα
0
από 314,00 €Μεταφορικά: + 14,20 €
0

Από το κατάστημα:Rellos Green

Ασφάλεια αγορών Skroutz

Εγγυόμαστε ότι θα παραλάβεις την παραγγελία σου ή θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω.Περισσότερα

από 314,00 €
  1. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    314,00 €

  2. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    314,00 €

  3. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    314,00 €

  4. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    314,00 €

  5. Επιλεγμένο κατάστημα

    Επιλεγμένο κατάστημα

    314,00 €

Χαρακτηριστικά

Τροφοδοσία
Βενζίνης

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου!

Γράψε μια αξιολόγηση για το Oleo-Mac WP 300 και βοήθησε σημαντικά τους άλλους χρήστες!

Αξιολόγησε το προϊόν
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Την εχω χρονια.Αστερι.Ποτιζα μεχρι και τρυφυλι σε μεγαλο χωραφι απο ποταμακι για εξι εφτα ωρες συνεχεια Αυγουστο με καυσωνα.Θελει προσοχη αν τελειωσει το νερο στο πηγαδι ειτε ξενερωσει η αναροφηση γκαζωνει στο τερμα και αν μηνει γκαζωμενη για εστω και λιγη ωρα υπεθερμαινεται και ισως παθαινει ζημιες.Φθαρηκαν τα πτερυγια τη αντλιας απο χαλικια που αναρωφησης και εβγαζε νερο αλλα λιγοτερο απο οτι θα επρεπε και την εχω στο μαστορα.Ευτυχως υπαρχει ανταλακτικο και θα επισκευαστει.Ειναι διχρονη και δεν εχει καρτερ με λαδι.Οι τετραχρονες που εχουν καρτερ με λαδι εχουν το εξης (( θεμα )).Αμα αντλησουν ολο το νερο και δουλεψουν χωρις νερο και δεν εχουν αυτοματο περιοριστη γκαζιου να πεσουν αυτοματα με την ελλειψη νερου οι στροφες στο ρελαντι για να προλαβεις να τη σβησεις πριν παθει ζημια,γκαζωνουν στο τερμα λογω ελλειψης φορτιου νερου και καταστρεφεται η φλαντζα μεταξυ αντλιας και κινητηρα και μπαινει νερο στο λαδι στου καρτερ και γινεται το λαδι σαν γαλα και μετα μαστορα για επισκευη αν συμφερει.Γι αυτο οι τερτραχρονες γενικα δεν πρεπει ποτε να δουλεψουν χωρις νερο ουτε ενα λεπτο της ωρας.Πρεπει ειτε να αντλουν απο ποταμι ειτε απο γεγαλο πηγαδι που δεν στερευει ειτε να υπαρχει συνεχως ανθρωπος διπλα στην αντλια να προλαβει να τη σβησει πριν στερεψει το νερο.Γνωστος μου ειπε οτι μπορει καποιος σε αντλια να προσαρμοσει διακοπτη τυπου φλοτερ απο βυθιζομενη ηλεκτρικη αντιλια και οταν στερευει το νερο να σβηνει αυτοματα αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο.Επισης γενικα οι αντλιες επιφανειας δεν μπορουν να αντλησουν πανω απο εφταμισι το πολυ οχτω μετρα βαθος ακομη και η μεγαλυτερη αντλια του κοσμου δεν μπορει πανω απο τα εφταμισι οχτω μετρα,για αντληση βαθυτερα απο 8 μετρα χρειαζεται υποβρυχια αντλια αυτο εχει σχεση με τους νομους της φυσικη και την πιεση της ατμοσφαιρας που πρωτος Ιταλος επιστημων μελετησε τον προηγουμενο αιωνα και μετρησε την πιεση της ατμοσφαιρας στις εφτα κομα κατι ατμοσφαιρες.Και οι διχρονες αντλιες παθαινουν ζημια αν δουλεψουν χωρις νερο αλλα παθαινουν ζημια δυσκολοτερα και μικροτερη ζημια δεν σπανε διαφραγματα και δεν μπαινουν νερα στα λαδια δεν εχουν καρτερ με λαδι αφου ο στροφαλος λιπαινεται απο το λαδι τη βενζινης,αλλα προσοχη επειδη λειτουργουν στις διπλες στροφες απο τις τετραχρονες αναβουν υπερθερμαινονται ιδαιτερα καλοκαιρι με καυσωνα οποτε προτιμοτερο να μην δουλευουν στις υψηλοτερες στροφες.Τελευταια δεν βγαζουν μεγαλες διχρονες αντλιες εχω την πιο μεγαλη διχρονη που εχει βγαλει η ολεο μακ 3,4 ιππους 98,2 κυβικα παρα πολλα χρονια ,θηριο,δεν τη βρισκω τωρα σε ελληνικο μαγαζι και σαητ μονο σε ενα σαητ του εξωτερικου τη βρισκω διαθεσιμη,βγαζει ομως μικροτερες διχρονες με δυο ιππους,προσοχη ομως οποια και να παρεις να εχει σερβις-ανταλακτικα,εξαρτηματα και στο στομιο της αναροφησης δυχτι τυλιγμενο γυρω γυρω και δεσιμο μεσα σε καλαθι να μην πατωνει στο πηγαδι στο ποταμι γιατι αμα πατωνει αντλει λασπες,χορτα,χαλικια απο τον πυθμενα του πηγαδιου και χαλανε τα πτερυγια τη αντλιας.επισης πρεπει να εχει κανεις μαζι του ανταλακτικα φλαντζακια για τους συνδεσμους τφν σωληνων σωληνες αλλα και συνδεσμους αμα σπασει κανεις να τα αντικαταστησει και πλατια αυτοκολητη ταινια αν τρυπισει ο σωληνας να επισκευαστει προχειρα και εφεδρικο μπουζι γιατι καμια φορα αναβει.Απο το μαγαζι που την ειχα αγορασει πηρα και της προσαρμοσα κανονακι εκτοξευσης νερου περιστερεφομενο και ποτιζα το τρυφιλι ωρες με τεχνητη βροχη λιγο μετα τη σπορα,πεταγε το νερο πανω απο 60 μετρα με τετοια δυναμη που αναγκαστηκα κι εδεσα μπιτονακια νερο αντιβαρα στο κανονακι να μην ανατρεπεται απο την πιεση εκτοξευσης.Προσοχη στο λαδι βενζινης,οχι απο βενζιναδικο ,κατα προτιμηση ακαπνο ειτε πολυ καλης ποιοτητας και οταν βαζουμε βενζινη στο τεποζιτο να χρησιμοποιουμε χωνι με δυχτακι φιλτρο,ειτε τουλι.Επισης θελει προσοχη κατα τη μεταφορα εχει πλαστικο στρογγυλο συνδεσμο στο σωληνακι καυσιμου στο καρπριρατερ και σπαει αμα σου πεσει κατω τραβηχτει ειτε στριμωχτει απο βαρος.Επισης προσοχη στα καινουργια μπουζι εχουν καπακι αλουμινιου που με τη μεγαλη θερμοκρασια χαλαρωνει και διακοπτεται το ηλεκτρικο ρευμα σβηνει.Η πιπα απο το μπουζι μπορει να αντικατασταθει ( παντα απο μαστορα και γνησιο ανταλλακτικο ) με πιπα τυπου τσιμπιδα ωστε να μην χρειαζεται το αλουμινενιο καπακι απο το μπουζι.Επισης να υπαρχουν διαθεσιμα ανταλλακτικα μπουζια και να αλλαζουν οταν γεμιζουμε καθε ντεποζιτο βενζινης επειδη υπερθερμαινονται τα μπουζια οταν δουλευει ωρες με ζεστη και σταματαει να λειτουργει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

Όσοι χρήστες έχουν το προϊόν μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Οι χρήστες είδαν επίσης