Social Media Marketing, Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Βιβλία Οικονομικών

Social Media Marketing, Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής ΔικτύωσηςΚωδικός: 8976153

Το "Social Media Marketing" είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα....

Δες όλη την περιγραφή

Το "Social Media Marketing" είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα.
Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές.
Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης,...

Δες όλη την περιγραφή
  • Συγγραφείς: Michael R. Solomon, Tracy L. Tuten
  • Εκδότης: Δίαυλος
  • Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
  • Έτος έκδοσης: 2016
  • Αριθμός σελίδων: 416
  • Κωδικός ISBN-13: 9789605313418
  • Διαστάσεις: 17×24
18,95
ΠαράδοσηΤετ, 13 Δεκ - Παρ, 15 Δεκ
+3,00 €μεταφορικά
κι εξασφάλισε από τώρα τις χριστουγεννιάτικες αγορές σου!

Skroutz Plus

Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για αποστολές άνω των 20€! Γίνε μέλος

Πώς το Skroutz είναι δίπλα σου μετά την αγορά;

After-sales Υποστήριξη

Αν παρουσιάσει βλάβη, μίλα απευθείας με το Skroutz! Εμείς θα σε βοηθήσουμε σε όλα και θα βρούμε την καλύτερη λύση για σένα, χωρίς ταλαιπωρία.

Δες αναλυτικά

Δωρεάν Επιστροφές

Αν αλλάξεις γνώμη ή αν δεν είναι στο μέγεθος που ήθελες, μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου εντελώς δωρεάν, με τον πιο εύκολο & γρήγορο τρόπο για σένα!

Δες αναλυτικά

Τι είναι το πράσινο κουμπί;

Δες το βίντεο

από 18,95 €

Όλα τα καταστήματα

Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Άλλοι τρόποι πληρωμής

  1. 27,67 €

  2. 21,21 €

  3. 21,52 €

  4. 23,06 €

  5. 30,74 €

  6. 22,44 €

  7. 27,67 €

  8. 26,13 €

  9. 30,74 €

Περιγραφή

Το "Social Media Marketing" είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα.
Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές.
Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι:
1. Κοινότητα (π.χ. Instagram 2. Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga)
3. Δημοσίευση (π.χ. Tumblr) 4. Εμπόριο (π.χ. Groupon)

Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Χαρακτηριστικά

Είδος
Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
Γλώσσα
Ελληνικά
Μορφή
Μαλακό Εξώφυλλο
Αριθμός σελίδων
416
Έτος έκδοσης
2016
Διαστάσεις
17x24 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όνομα χρήστη
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες