Ασφάλεια αγορών Skroutz
Social Media Marketing, Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής ΔικτύωσηςΚωδικός: 8976153
- Συγγραφείς: Michael R. Solomon, Tracy L. Tuten
- Εκδότης: Δίαυλος
- Μορφή: Μαλακό Εξώφυλλο
- Έτος έκδοσης: 2016
- Αριθμός σελίδων: 416
- Κωδικός ISBN-13: 9789605313418
- Διαστάσεις: 17×24
Skroutz Plus
Δωρεάν μεταφορικά με το Skroutz Plus για αποστολές άνω των 20€! Γίνε μέλοςΠώς το Skroutz είναι δίπλα σου μετά την αγορά;
After-sales Υποστήριξη
Αν παρουσιάσει βλάβη, μίλα απευθείας με το Skroutz! Εμείς θα σε βοηθήσουμε σε όλα και θα βρούμε την καλύτερη λύση για σένα, χωρίς ταλαιπωρία.
Δες αναλυτικάΔωρεάν Επιστροφές
Αν αλλάξεις γνώμη ή αν δεν είναι στο μέγεθος που ήθελες, μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου εντελώς δωρεάν, με τον πιο εύκολο & γρήγορο τρόπο για σένα!
Δες αναλυτικά
Τι είναι το πράσινο κουμπί;
Δες το βίντεοΕπιλεγμένο κατάστημα
- Sponsored
Social Media Marketing, Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα
18,95 €
Όλα τα καταστήματα
Υπολογισμός τιμών για:Αθήνα, Άλλοι τρόποι πληρωμής
- 27,67 €
- 21,21 €
- 21,52 €
- 23,06 €
- 22,44 €
- 27,67 €
- 26,13 €
- 30,74 €
Περιγραφή
Το "Social Media Marketing" είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα.
Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές.
Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι:
1. Κοινότητα (π.χ. Instagram 2. Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga)
3. Δημοσίευση (π.χ. Tumblr) 4. Εμπόριο (π.χ. Groupon)
Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Χαρακτηριστικά
- Είδος
- Μάρκετινγκ - Διαφήμιση
- Γλώσσα
- Ελληνικά
- Μορφή
- Μαλακό Εξώφυλλο
- Αριθμός σελίδων
- 416
- Έτος έκδοσης
- 2016
- Διαστάσεις
- 17x24 cm
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ερωτήσεις
Έχεις απορία για το προϊόν;
4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΑνακάλυψεΟι χρήστες είδαν επίσης
Βιβλία Οικονομικών
Συνδημιουργία στη διαφήμιση, Εταιρικές δομές και συνεργασία στις διαφημιστικές αποφάσεις με τους διαφημιζόμενους πελάτες
από 20,63 €Βιβλία Οικονομικών
Ταξιδιωτικοί Οργανισμοί
από 22,12 €Βιβλία Οικονομικών
H2H Μάρκετινγκ, Η Γένεση του Διαπροσωπικού Μάρκετινγκ
από 19,70 €Βιβλία Οικονομικών
Το Μυστικό των Επιτυχημένων Πωλήσεων
από 18,78 €Βιβλία Οικονομικών
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, 7η Αγγλική Έκδοση
από 23,40 €