Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Finanzbücher
Skoop is currently only available in Greece!
We currently support selling and buying items from "Skoop by Skroutz" in Greece only.
Bedingung: Verwendet Veröffentlicht: Freitag, 23 Februar 2024 Ansichten: 18
Verkäuferbeschreibung:
Ακαδημαϊκό σύγγραμμα, σε πολύ καλή κατάσταση, ελαφρώς χρησιμοποιημένο (βλ. φωτογραφίες) Περιεχόμενα: 1. Εισαγωγή στον κόσμο του καταναλωτή και στη μελέτη της συμπεριφοράς του 2. Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή Παράρτημα 2Α Υποδείγματα Συμπεριφοράς Καταναλωτή/Λήψης Αποφάσεων 3. Αντίληψη καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ 4. Ανάμειξη, μάθηση και προσήλωση καταναλωτή 5. Σχηματισμός, μέτρηση και αλλαγή στάσεων 6. Δημογραφικά χαρακτηριστικά καταναλωτή 7. Αξίες και Τρόποι Ζωής καταναλωτή (ψυχογραφικά χαρακτηριστικά) Παράρτημα 7Α Η Νέα Κατάσταση των Ελλήνων Καταναλωτών: Μία Ανάλυση TGI (2011) 8. Τμηματοποίηση αγοράς και τοποθέτηση προϊόντος 9. Έρευνα καταναλωτή: μαθαίνοντας τους καταναλωτές καλύτερα Παράρτημα 9Α Ο κώδικας επαγγελματικής πρακτικής ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 9Β CASE: Ποιοτική και ποσοτική έρευνα της MRB Hellas για τα συστήματα νερού 10. Πολιτισμικές-διαπολιτισμικές επιδράσεις και επιδράσεις των κοινωνικών τάξεων 11. Επιδράσεις ομάδων και ομάδες αναφοράς 12. Οικογένεια και νοικοκυριά: αγοραστικές επιδράσεις και λήψη αποφάσεων 13. Επιδράσεις καθοδηγητών γνώμης και διαδικασία διάδοσης νέων προϊόντων 14. Επιδράσεις περίστασης στους καταναλωτές 15. Επιλογή καταστήματος και αγοραστική συμπεριφορά 16. Επικοινωνίες μάρκετινγκ και διαφήμιση Παράρτημα 16Α Επιλεγμένα αναλυτικά στοιχεία χρήσης ΜΜΕ από τους Έλληνες καταναλωτές Παράρτημα 16Β Οι απόψεις του Έλληνα καταναλωτή για τη διαφήμιση την εποχή της κρίσης: Μια ποιοτική έρευνα της MRB Hellas για τον ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 16Γ Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης και Επικοινωνίας 17. Οι οργανισμοί ως καταναλωτές και η συμπεριφορά βιομηχανικών αγοραστών 18. Διαδικασίες μετά την αγορά, ικανοποίηση και διατήρηση πελάτη 19. Καταναλωτής και δημόσια πολιτική ISBN13 9789603514565 Εκδότης ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
45 , 00

Verkauft von Benutzer Cath_R_

Kaufen Sie es
  • Geld-zurück-Garantie
  • Recht auf Rückgabe innerhalb von 48 Stunden
  • Schnelle Lieferung an Ihren Standort
  • Kontinuierliche Unterstützung vom Skroutz-Team

Benutzerinformationen

Cath_R_

Cath_R_

Profil anzeigen
  • Skroutz Mitglied seit Oktober 2015
  • Überprüfte Kontaktinformationen
  • Aktiver Skroutz-Benutzer mit häufigen Bestellungen

Kaufe es in Geschäften ab 73,61 €

Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Bitte beachten Sie, dass das zum Verkauf stehende Produkt von dem auf Skroutz gezeigten Produkt abweichen kann, da diese von einzelnen Verkäufern ausgewählt werden.

Ähnliche Skoops

  • Finanzbücher

    Οικονομική της αβεβαιότητας

    Wie neu 5,00 €
  • Finanzbücher

    Διοικητική επιστήμη

    Verwendet 26,00 €
  • Finanzbücher

    Αρχές χρηματοοικονομικής λογιστικής

    Verwendet 19,00 €
  • Finanzbücher

    Διοίκηση επιχειρήσεων, Ηγεσία και συνεργασία σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο

    Verwendet 40,00 €
  • Finanzbücher

    Δημόσιες σχέσεις, Θεωρία και πρακτική της επαγγελματικής επικοινωνίας

    Verwendet 5,00 €
  • Finanzbücher

    Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων

    Wie neu 20,00 €
  • Finanzbücher

    32 Φράσεις Πελατών που Αγαπάμε να Μισούμε

    Wie neu 5,90 €
  • Finanzbücher

    Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ, Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον

    Verwendet 17,50 €
  • Finanzbücher

    Οδοιπορικό της ελληνικής οικονομίας

    Wie neu 43,00 €
  • Finanzbücher

    Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

    Verwendet 20,00 €