Skroutz.gr

Πολιτική Eπιστροφών

Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγοράζεις μέσω του Καλαθιού του Skroutz εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Η διαδικασία επιστροφής είναι εξαιρετικά απλή και άμεση. Το Skroutz αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση για τις 5 πρώτες φορές το χρόνο και έως 2 φορές για κάθε παραγγελία. Για κάθε επιπλέον αντικατάσταση, θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή αλλά με χρέωση για την επιστροφή και την επαναποστολή των προϊόντων.

Για να επιστρέψεις κάτι που αγόρασες στο Skroutz, μπορείς να συμπληρώσεις το αίτημα επιστροφής, το οποίο θα βρεις στον λογαριασμό σου, στην αντίστοιχη παραγγελία που περιλαμβάνει το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις.

Όταν συμπληρώσεις και υποβάλεις τη φόρμα επιστροφής, η ομάδα του Skroutz θα επεξεργαστεί το αίτημά σου και θα σου αποστείλει e-mail με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Υπαναχώρηση

Εάν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούσαι να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων.

Σημείωσε ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν.
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.

Παράδοση λανθασμένου ή ελλιπούς προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σου αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, ή εάν λείπει κάποιο μέρος ή εξάρτημά του, μπορείς να το επιστρέψεις επιλέγοντας “Λάθος προϊόν” στη φόρμα επιστροφής.

Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά

Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, μπορείς να αρνηθείς την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία και να επικοινωνήσεις μαζί μας στο ecommerce-support@skroutz.gr για να προβούμε άμεσα σε αποζημίωση ή αποστολή νέου προϊόντος.

Εάν το διαπίστωσες κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, μπορείς να επιλέξεις “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής, να επισυνάψεις τις φωτογραφίες της ζημιάς και να συμπληρώσεις στα σχόλια την ένδειξη “Καταστροφή κατά την μεταφορά" ή κάτι αντίστοιχο, για να επιστρέψουμε τα χρήματά σου πίσω ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν.

Σημειώσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες:

Ενδύματα

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή του ρούχου, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).

Υποδήματα

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή των υποδημάτων, το κουτί θα πρέπει να συσκευαστεί εξωτερικά (νάιλον συσκευασία ή μεγαλύτερο κουτί), έτσι ώστε το voucher της μεταφορικής εταιρίας να μην τοποθετηθεί απευθείας στο κουτί υποδημάτων. Επίσης, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. καρτελάκια, ετικέτες).

Προϊόντα που φέρουν εξωτερική συσκευασία για λόγους προστασίας υγείας

Για την κατηγορία αυτή το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει μόνο εφόσον το προϊόν συνοδευόταν από εξωτερική συσκευασία η οποία δεν έχει αποσφραγιστεί. Ενδεικτικά κάποιες κατηγορίες είναι: Εσώρουχα, Μαγιό, Κορσέδες, Κάλτσες και Καλσόν, Διάφορα είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής, Ξυριστικές, Αποτριχωτικές, Κουρευτικές Μηχανές, Όργανα Παθητικής Γυμναστικής, Ζώνες Αδυνατίσματος, Βρεφικές Τροφές κ.α.

Εάν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν από τις παραπάνω κατηγορίες και η συσκευασία του έχει διατηρηθεί σφραγισμένη, επικοινώνησε μαζί μας στο ecommerce-support@skroutz.gr για να σε βοηθήσουμε για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσεις.

Προϊόντα με σύντομη ημερομηνία λήξης

Εάν παρέλαβες κάποιο προϊόν (καλλυντικά, τρόφιμα, παραφάρμακα) που έχει σύντομη ή περασμένη ημερομηνία λήξης, μπορείς να μας το επιστρέψεις επιλέγοντας “Ελαττωματικό Προϊόν” στη φόρμα επιστροφής και να συμπληρώσεις στα σχόλια την ένδειξη “Σύντομη ημερομηνία λήξης" ή κάτι αντίστοιχο, για να επιστρέψουμε τα χρήματά σου πίσω ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν.

Ελαττωματικό προϊόν

Στην περίπτωση που ένα προϊόν που αγόρασες παρουσίασε κάποιο ελάττωμα, έχεις το δικαίωμα να το επιστρέψεις σύμφωνα με τα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα.

Φρόντισε οι φωτογραφίες που θα ανεβάσεις στη φόρμα επιστροφής να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Περίγραψε το πρόβλημα ώστε η ομάδα του Skroutz και το κατάστημα να έχουν την πλήρη εικόνα της βλάβης. Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σου και θα σου αποστείλουμε e-mail για την εξέλιξή του και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Νόμιμη Εγγύηση

Η νόμιμη εγγύηση συνίσταται στην ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοση του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούρια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο (2) χρόνια.

Επειδή η νόμιμη εγγύηση απορρέει απευθείας από το νόμο υφίσταται σε κάθε περίπτωση, είτε μνημονεύεται είτε όχι από τον εκάστοτε πωλητή.

Εμπορική Εγγύηση

Κάποια προϊόντα συνοδεύονται από Εμπορική Εγγύηση η οποία προσφέρεται προαιρετικά από τον πωλητή ή κατασκευαστή, και αφορά επισκευή προϊόντος, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers). Η Εμπορική Εγγύηση έρχεται να σε καλύψει επιπρόσθετα των δικαιωμάτων που έχεις από τη νόμιμη εγγύηση.

Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγόρασες μέσω Skroutz, μπορείς να ανατρέξεις στη συσκευασία του προϊόντος. Επίσης, μπορείς να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του κατασκευαστή ή να επικοινωνήσεις μαζί μας στο ecommerce-support@skroutz.gr για να σε καθοδηγήσουμε περαιτέρω.

Οδηγίες για την αποστολή της επιστροφής

Για να δεχτούμε την επιστροφή σου, θα πρέπει:

  • Το δέμα να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί.
  • Το δέμα της επιστροφής να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσεις:

  • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν.
  • H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.
  • Tο δέμα να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί.
  • Tο δέμα της επιστροφής να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση

Όλες οι επιστροφές παραλαμβάνονται από το κατάστημα αγοράς και περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί, σε περίπτωση ελαττώματος, ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημείωσε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.

Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα προχωρήσουμε σε ό,τι επέλεξες στη φόρμα επιστροφής. Εάν διάλεξες την επιστροφή χρημάτων, θα επιστρέψουμε στο σύνολό του το ποσό που έχεις καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα με την όποια έχεις εξοφλήσει την παραγγελία. Τα χρήματά σου αποδεσμεύονται άμεσα, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Το ποσό εμφανίζεται σαν κίνηση αντιλογισμού στην κάρτα και όχι σαν κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό.

Εάν έχει επιλεχθεί η αντικατάσταση, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σου με δικά μας έξοδα.

Εφόσον το παρέχει η εμπορική εγγύηση, για κάποιες κατηγορίες προϊόντων είναι δυνατή η επιλογή της επισκευής, Εάν το επιλέξεις στη φόρμα επιστροφής, θα σε ενημερώσουμε με email για τη διαδικασία.

Πώς να δημιουργήσεις ένα αίτημα επιστροφής

  1. Πήγαινε στις παραγγελίες σου στο προφίλ σου και επίλεξε “Λεπτομέρειες”.
  2. Επίλεξε “Αίτημα επιστροφής” στη σελίδα των λεπτομερειών παραγγελίας.
  3. Διάλεξε τα προϊόντα που θες να επιστρέψεις από μία συγκεκριμένη παραγγελία και συμπλήρωσε τις απαραίτητες πληροφορίες στη φόρμα επιστροφής.
  4. Αφού συμπληρώσεις τη φόρμα, προχώρα στις λεπτομέρειες παραλαβής, ώστε να επιλέξεις την ημέρα, την ώρα και τη διεύθυνση παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος και στη συνέχεια πάτα “Καταχώρηση αιτήματος”.
  5. Θα ειδοποιηθείς για την καταχώρηση του αιτήματος και για την εξέλιξή του μέσω email. Μπορείς βέβαια να βλέπεις την εξέλιξη της επιστροφής και μέσα από τη σελίδα των επιστροφών παντώντας το κουμπί “Αιτήματα” στη σελίδα των λεπτομερειών παραγγελίας από την οποία ξεκίνησες την επιστροφή.
Ξεκίνα μία επιστροφή