Συχνές ερωτήσεις

Γενικά

Αν διαβάσω τις παρακάτω ερωτοαπαντήσεις χρειάζεται να διαβάσω και τους ολοκληρωμένους όρους χρήσης;
Σκοπός των συγκεκριμένων ερωτοαπαντήσεων είναι να περιγράψουν με απλά λόγια τους βασικούς όρους που πρέπει να τηρούνται κατά την πλοήγηση στη σελίδα του Skroutz. Παρόλα αυτά εφόσον οι απαντήσεις αυτές δεν σε καλύψουν μπορείς να βρεις στο τέλος της σελίδας link που θα σε μεταφέρει στους αναλυτικούς όρους χρήσης.
Πώς αποδέχομαι τους όρους χρήσης;
Η χρήση οποιασδήποτε λειτουργίας της σελίδας αυτόματα σημαίνει ότι συμφωνείς με το σύνολο των όρων του Skroutz.
Αν συμφωνήσω με τους όρους χρήσης σημαίνει ότι είμαι συνεργάτης του Skroutz ή έχω κάποια υποχρέωση απέναντι του;
Όχι η αποδοχή των όρων δεν σημαίνει ότι είσαι συνεργάτης του Skroutz. Σημαίνει ότι συμφωνείς κατά την πλοήγηση στη σελίδα να τηρείς τους συγκεκριμένους όρους.

Πρόσβαση στην ιστοσελίδα και εγγραφή μελών

Πώς γίνομαι μέλος του Skroutz;
Για να γίνεις μέλος του Skroutz θα πρέπει να εγγραφείς καταχωρώντας και επιβεβαιώνοντας τον email λογαριασμό σου.
Οι υπηρεσίες του Skroutz υπάρχει περίπτωση να σταματήσουν μόνο για εμένα;
Ναι οι υπηρεσίες του Skroutz είναι δυνατόν να σταματήσουν για μεμονωμένα άτομα που αποδεδειγμένα δεν τηρούν τους όρους χρήσης. Σε τέτοιες περιπτώσεις αποκλείεται ή και διαγράφεται ο αντίστοιχος λογαριασμός στο Skroutz.
Αν ο λογαριασμός μου αποκλειστεί ή διαγραφεί, έχω το δικαίωμα να εγγραφώ ή να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες του Skroutz ξανά;
Όχι εφόσον ο λογαριασμός σου αποκλειστεί ή διαγραφεί, δεν έχεις το δικαίωμα να χρησιμοποιήσεις τις υπηρεσίες μέλους της σελίδας ξανά, παρά μόνο εάν σου επιτραπεί από το Skroutz. Μπορείς όμως να χρησιμοποιήσεις τις γενικές υπηρεσίες της σελίδας ως απλός ανώνυμος επισκέπτης.
Ποιος έχει την ευθύνη για την ορθότητα των προσωπικών στοιχείων που καταχωρώ στο Skroutz;
Έχεις την ευθύνη για την ορθότητα των στοιχείων που θα καταχωρήσεις στο Skroutz.
Ποιος έχει την ευθύνη για τις πληροφορίες που καταχωρώ σε οποιοδήποτε σημείο της σελίδας και τι θα πρέπει να προσέχω σχετικά με τις πληροφορίες που δίνω στο Skroutz;
Έχεις την ευθύνη για τις πληροφορίες που καταχωρείς σε οποιοδήποτε σημείο της σελίδας. Οι πληροφορίες που παρέχεις στο Skroutz δεν θα πρέπει να:
  • Είναι ψευδείς
  • Παραπλανούν τα υπόλοιπα μέλη
  • Είναι αντίθετες με την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία
  • Περιέχουν ιούς ή άλλα προγράμματα που μπορεί να προκαλέσουν ζημιά
Το Skroutz έχει δικαίωμα να ελέγχει και να επεξεργάζεται τις πληροφορίες που του παρέχω;
Το Skroutz δύναται να ελέγχει ή να επεξεργάζεται περαιτέρω τις πληροφορίες που καταχωρείς, σε οποιοδήποτε σημείο της σελίδας σύμφωνα και με την Πολιτική Απορρήτου Skroutz. Παράλληλα εφόσον αυτό θεωρηθεί σκόπιμο μπορεί ακόμα και να διαγράψει τις πληροφορίες αυτές, προς αποφυγή παραβίασης των όρων του ή της νομοθεσίας.
Το Skroutz μπορεί να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία/πληροφορίες που έχω καταχωρήσει;
Το Skroutz μπορεί να χρησιμοποιήσει τμήμα ή το σύνολο των στοιχείων/πληροφοριών που έχεις καταχωρήσει για λόγους στατιστικούς και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, σύμφωνα και με την Πολιτική Απορρήτου Skroutz.
Μπορώ να παρακολουθώ με αυτόματο τρόπο (με χρήση κατάλληλου προγράμματος) τη σελίδα του Skroutz;
Όχι η αυτόματη παρακολούθηση της σελίδας δεν επιτρέπεται χωρίς την άδεια του Skroutz.
Μπορώ να αντιγράψω τμήμα ή το σύνολο του τρόπου λειτουργίας του Skroutz;
Όχι η αντιγραφή τμήματος ή συνολικά του τρόπου λειτουργίας της σελίδας δεν επιτρέπεται χωρίς την άδεια του Skroutz.
Μπορώ να αντιγράψω, τροποποιήσω, παραφράσω ή αναδημοσιεύσω περιεχόμενο της σελίδας;
Όχι η αντιγραφή, τροποποίηση, παράφραση ή αναδημοσίευση περιεχομένου της σελίδας δεν επιτρέπεται χωρίς την άδεια του Skroutz.
Με βάση ποιους όρους γίνεται η διαχείριση/προστασία των προσωπικών δεδομένων που έχω καταχωρήσει στο Skroutz;
To Skroutz διαχειρίζεται και προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα σου με βάση την Ελληνική & Ευρωπαϊκή νομοθεσία, τους όρους χρήσης του και ιδίως την Πολιτική Απορρήτου Skroutz.
Τι πρέπει να κάνω για να απενεργοποιήσω το λογαριασμό μου;
Μπορείς να προχωρήσεις σε απενεργοποίηση του λογαριασμού σου μέσα από την ενότητα Ρυθμίσεις Λογαριασμού > Ασφάλεια Λογαριασμού > Απενεργοποίηση Λογαριασμού ή κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο. Η απενεργοποίηση του λογαριασμού πραγματοποιείται άμεσα και δεν αναιρείται. Δεν θα μπορείς πλέον να χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες μας και δεν θα λαμβάνεις από εμάς καμία επικοινωνία. Τα σχόλια και οι αξιολογήσεις σου θα σβηστούν από την Ιστοσελίδα.
Τι πρέπει να κάνω για να διαγραφούν τα προσωπικά μου δεδομένα;
Για να ζητήσεις την πλήρη διαγραφή των προσωπικών σου δεδομένων ή και για να υποβάλεις κάποιο γενικότερο αίτημα που αφορά στην προστασία των προσωπικών σου δεδομένων από το Skroutz, σύμφωνα και με την Πολιτική Απορρήτου Skroutz, θα πρέπει να στείλεις σχετικό αίτημα στο [email protected], μέσω του email με το οποίο έχεις εγγραφεί στη σελίδα. Οποιοδήποτε γραπτό αίτημα αφορά στα προσωπικά σου δεδομένα, ολοκληρώνεται κατά κανόνα μέσα σε διάστημα 30 ημερών από την ημερομηνία έγκυρης υποβολής της σχετικής αίτησης.
Σε πόσο χρόνο ολοκληρώνεται η διαδικασία διαγραφής των προσωπικών μου δεδομένων;
Η διαδικασία απενεργοποίησης του λογαριασμού σου μέσω της ιστοσελίδας μας πραγματοποιείται άμεσα. Οποιοδήποτε άλλο γραπτό αίτημα αφορά στα προσωπικά σου δεδομένα, ολοκληρώνεται κατά κανόνα μέσα σε διάστημα 30 ημερών από την ημερομηνία έγκυρης υποβολής της σχετικής αίτησης.

Λειτουργία Υπηρεσίας

Από πού αντλεί το Skroutz τις πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που προβάλλει;
To Skroutz αντλεί τις πληροφορίες που αφορούν στα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων είτε από τις σελίδες των κατασκευαστών των προϊόντων (όπου αυτό είναι δυνατόν), είτε από τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα που εμφανίζονται να τα εμπορεύονται. Η ενημέρωση αυτή πραγματοποιείται την πρώτη φορά που το προϊόν θα εμφανιστεί στο Skroutz. Διόρθωση στα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορεί να πραγματοποιηθεί μεταγενέστερα από την εμφάνιση του προϊόντος στο Skroutz, εφόσον υπάρξει προηγούμενη ενημέρωση των διαχειριστών για κάποιο λάθος. Προς αποφυγή προβλημάτων, πριν την παραγγελία σου, σε συμβουλεύουμε να διασταυρώσεις την ορθότητα των τεχνικών χαρακτηριστικών και με το κατάστημα της επιλογής σου. Κατά την περιήγηση σου στο Skroutz θα εντοπίσεις ενδείξεις που θα σου υπενθυμίζουν την παραπάνω διαδικασία.
Από που αντλεί το Skroutz τις πληροφορίες που αφορούν στη τιμή και στη διαθεσιμότητα των προϊόντων που προβάλλει;
Τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα αποστέλλουν με αυτόματο ηλεκτρονικό τρόπο στο Skroutz τις πληροφορίες που αφορούν στη τιμή και στη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Κάθε πότε ανανεώνονται οι πληροφορίες που αφορούν στη τιμή και στη διαθεσιμότητα των προϊόντων που προβάλλονται στο Skroutz;
Οι πληροφορίες που αφορούν στη τιμή και στη διαθεσιμότητα των προϊόντων που προβάλλονται στο Skroutz ανανεώνονται αυτόματα είτε κάθε 2 ώρες (εφόσον το επιλέξει το κατάστημα) είτε κάθε 24 ώρες (υποχρεωτικά), με βάση τα στοιχεία που αποστέλλονται από τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Η ανάγνωση των παραπάνω πληροφοριών είναι επαρκής προτού προβώ σε οποιαδήποτε αγορά;
To Skroutz σε συμβουλεύει να αντιπαραβάλεις τις πληροφορίες που αφορούν στα προϊόντα που προβάλλονται από τη σελίδα του Skroutz με αυτές που βρίσκονται σε σελίδες κατασκευαστών και καταστημάτων, προτού προβείς στην οποιαδήποτε αγορά.
Σε περίπτωση αποκλίσεων μεταξύ των προβαλλόμενων στο Skroutz πληροφοριών και των πραγματικών πληροφοριών που αφορούν στα προϊόντα, που πρέπει να απευθυνθώ;
Επειδή το Skroutz δεν ευθύνεται εάν οι πληροφορίες των προϊόντων στη σελίδα του έχουν απόκλιση από την πραγματικότητα, θα πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα που τα διαθέτει.
Από τι εξαρτάται η εμφάνιση των αποτελεσμάτων κατά την αναζήτηση προϊόντων;
Η εμφάνιση των αποτελεσμάτων κατά την αναζήτηση προϊόντων εξαρτάται από τη χρήση λέξεων κλειδιά στο πεδίο της αναζήτησης, όπως επίσης από την περιγραφή του προϊόντος τόσο από το Skroutz όσο και από τα καταστήματα.
Υπάρχουν προϊόντα στο Skroutz που προορίζονταν για αγορές του εξωτερικού και διαφέρουν από τα αντίστοιχα που προορίζονταν για την ελληνική αγορά;
Ναι πολλά προϊόντα που διατίθενται είτε από καταστήματα του εξωτερικού είτε και από καταστήματα εσωτερικού που εμπορεύονται προϊόντα από το εξωτερικό, είναι πολύ πιθανόν να διαφέρουν σε χαρακτηριστικά από τα αντίστοιχα που προορίζονται για την ελληνική αγορά, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να μην συνοδεύονται από οδηγίες χρήσεις στα ελληνικά όπως και από ελληνικό λογισμικό.

Καλάθι του Skroutz

Υπάρχουν ξεχωριστοί όροι χρήσης της υπηρεσίας Καλάθι του Skroutz;
Ναι, οι αναλυτικοί όροι χρήσης της υπηρεσίας ηλεκτρονικών παραγγελιών μέσω του Καλαθιού του Skroutz μπορούν να βρεθούν εδώ.

Δωροκάρτα Skroutz

Υπάρχουν ξεχωριστοί όροι χρήσης για την Δωροκάρτα Skroutz;
Ναι, οι αναλυτικοί όροι χρήσης της Δωροκάρτας Skroutz μπορούν να βρεθούν εδώ.

Αξιολογήσεις καταστημάτων

Τι χρειάζεται να κάνω για να έχω τη δυνατότητα να αξιολογήσω ένα κατάστημα που εμφανίζεται στο Skroutz;
Θα πρέπει να είσαι μέλος του Skroutz, ενώ παράλληλα θα πρέπει να πιστοποιηθείς από το σύστημα πιστοποίησης της σελίδας.
Πως λειτουργεί το σύστημα πιστοποίησης του Skroutz για τα μέλη του;
Προκειμένου να πιστοποιηθείς από το σύστημα πιστοποίησης της σελίδας, θα πρέπει να καταχωρήσεις τον αριθμό του κινητού σου τηλεφώνου έτσι ώστε να σου αποσταλεί ένας τετραψήφιος αριθμός. Στη συνέχεια θα πρέπει να καταχωρήσεις τoν τετραψήφιο αυτό αριθμό στη σελίδα του Skroutz. Η διαδικασία επιβεβαίωσης γίνεται μόνο την πρώτη φορά που θα καταχωρήσεις αξιολόγηση και δεν χρειάζεται να επαναληφθεί.
Τι θα πρέπει να έχει οπωσδήποτε μία αξιολόγηση για να δημοσιευτεί;
Η αξιολόγηση που θα δημοσιευτεί στο Skroutz θα πρέπει να αφορά εσένα που την καταχωρείς, να συνοδεύεται από επαρκή περιγραφή της εμπειρίας παραγγελίας/ αγοράς σου και από έγκυρο αριθμό παραστατικού ή παραγγελίας.
Τι άλλο πρέπει να προσέχω όταν αξιολογώ ένα κατάστημα;
Προκειμένου η αξιολόγησή σου να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο εναρμονισμένη με τους όρους χρήσης του Skroutz θα πρέπει:
  • Να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφική, έτσι ώστε να έχει πρακτική αξία για τα υπόλοιπα μέλη που θα τη χρησιμοποιήσουν ως οδηγό κατά την έρευνα αγοράς τους.
  • Να μην περιορίζεται μόνο σε ατεκμηρίωτο θετικό ή αρνητικό χαρακτηρισμό του καταστήματος.
  • Να μην περιέχει απρεπείς χαρακτηρισμούς.
  • Να μην βασίζεται σε προφορικές συνομιλίες που δεν μπορούν να τεκμηριωθούν.
  • Να μην ανταπαντά σε απάντηση καταστήματος ή σε προγενέστερη αξιολόγηση.
  • Να μην είναι γραμμένη με κεφαλαία ελληνικά ή σε ελληνική γλώσσα με τη χρήση του αγγλικού πληκτρολογίου (greeklish).
  • Να μην περιέχει ονόματα χρηστών ή υπαλλήλων εταιρειών.
  • Να περιγράφει περίπτωση αγοράς/παραγγελίας που έχει γίνει μέσα στο τελευταίο τρίμηνο έτσι ώστε να ανταποκρίνεται όσο το δυνατό καλύτερα στην τρέχουσα εικόνα του καταστήματος. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις εξυπηρέτησης μετά την πώληση στο πλαίσιο της εγγύησης ενός προϊόντος.
Ποια είναι η διαδικασία αν η αξιολόγηση δεν πληροί τους όρους του Skroutz;
Οι διαχειριστές του Skroutz θα σε ειδοποιήσουν σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος κατά τον έλεγχο.
Ποια δικαιώματα έχουν οι διαχειριστές του Skroutz σχετικά με τις αξιολογήσεις;
Oι διαχειριστές του Skroutz διατηρούν το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση τους, είτε να διαγράφουν τις αξιολογήσεις και απαντήσεις, είτε να διαγράφουν μέρος του κειμένου ενημερώνοντας το συντάκτη για τις όποιες τροποποιήσεις όπου αυτό κριθεί απαραίτητο, είτε να επικοινωνούν με τους συντάκτες τους για να τους ενημερώσουν ότι απαιτείται αλλαγή του κειμένου για την δημοσιοποίηση του, επισημαίνοντας τα επίμαχα μέρη του. Επίσης έχουν το δικαίωμα, σύμφωνα και με την Πολιτική Απορρήτου Skroutz, να ζητούν από το συντάκτη της αξιολόγησης περαιτέρω στοιχεία για να προβούν σε δημοσίευση της (ενδεικτικά αναφέρονται φωτοτυπία παραστατικού, email παραγγελίας κλπ).
Ποια κατάληξη έχει η αξιολόγησή εάν δεν επιθυμώ να αποστείλω τα πρόσθετα στοιχεία που ενδεχομένως να μου ζητήσουν οι διαχειριστές;
Εάν δεν αποστείλεις μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, από την ημερομηνία που θα σου ζητηθούν, τα πρόσθετα στοιχεία που αφορούν στην παραγγελία/αγορά σου, η αξιολόγηση θα θεωρείται άκυρη και θα διαγράφεται από το σύστημα των αξιολογήσεων.
Πότε δημοσιεύονται οι θετικές αξιολογήσεις;
Οι θετικές αξιολογήσεις δημοσιεύονται αμέσως μετά τον έλεγχο τους από τους διαχειριστές του Skroutz, εφόσον πληρούν τους όρους της σελίδας.
Πότε δημοσιεύονται οι αρνητικές αξιολογήσεις;
Οι αρνητικές αξιολογήσεις αμέσως μετά τον έλεγχο τους από τους διαχειριστές του Skroutz, εφόσον πληρούν τους όρους της σελίδας, κοινοποιούνται στο κατάστημα το οποίο αφορούν. Οι υπεύθυνοι του καταστήματος έχουν το δικαίωμα, εντός 3 ημερών, να τοποθετηθούν περιγράφοντας τα γεγονότα από τη δική τους σκοπιά, έτσι ώστε να μπορούν οι υπόλοιποι χρήστες και επισκέπτες της σελίδας να διαβάσουν την άποψη και των δύο πλευρών. Η αξιολόγησή θα δημοσιευτεί μετά την παρέλευση των 3 ημερών ανεξάρτητα εάν απάντησε ή όχι το κατάστημα. Εφόσον το κατάστημα απαντήσει σε αρνητική αξιολόγηση σου, έχεις τη δυνατότητα να βαθμολογήσεις και την ανταπόκριση του καταστήματος επί της αξιολόγησης σου ολοκληρώνοντας τη διαδικασία.
Πως υπολογίζεται η βαθμολογία ενός καταστήματος;
Για τον υπολογισμό του μέσου όρου της βαθμολογίας του εκάστοτε καταστήματος συνυπολογίζονται μόνο οι αξιολογήσεις που έχουν καταχωρηθεί στη σελίδα του Skroutz τους τελευταίους δώδεκα (12) μήνες από τους χρήστες και συνοδεύονται από έγκυρο αριθμό παραστατικού ή παραγγελίας, είτε οι αξιολογήσεις αυτές είναι θετικές είτε αρνητικές.
Μπορώ να αξιολογήσω το κατάστημα για την ίδια αγορά/παραγγελία πάνω από μία φορά;
Όχι το κάθε μέλος του Skroutz έχει το δικαίωμα να αξιολογήσει το κάθε κατάστημα μία μόνο φορά ανά αγορά/παραγγελία. Εάν ένα μέλος καταχωρήσει περισσότερες από μία αξιολογήσεις για το ίδιο κατάστημα και αφορούν στην ίδια αγορά/παραγγελία τότε οι πρόσθετες αξιολογήσεις θα διαγράφονται.
Έχω το δικαίωμα αλλαγής του κειμένου ή της βαθμολογίας μετά την δημοσίευση της αξιολόγησης ή την κοινοποίηση της στο κατάστημα (περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης);
Όχι μετά την δημοσίευση της αξιολόγησης ή την κοινοποίηση της στο κατάστημα δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή για την αξιολόγηση αυτή.
Μπορεί να διαγραφεί μία αξιολόγηση που πληροί τους όρους του Skroutz;
Τέτοιο δικαίωμα έχει μόνο ο συντάκτης της αξιολόγησης ο οποίος θα πρέπει να συνδεθεί στο λογαριασμό από τον οποίο καταχώρησε την αξιολόγηση καταστήματος και να βρει την συγκεκριμένη αξιολόγηση που θέλει να διαγράψει. Για να τη βρει, από το λογαριασμό του, θα επιλέξει ‘Αξιολογήσεις’ κι έπειτα ‘Αξιολογήσεις καταστημάτων’. Αφού λοιπόν εντοπίσει την αξιολόγηση, δεξιά από το μενού, μπορεί να επιλέξει απόσυρση της αξιολόγησης.
Επιτρέπεται καταχώρηση αξιολόγησης από ιδιοκτήτη ή υπάλληλο καταστήματος ή εξωτερικό συνεργάτη καταστήματος προς το κατάστημά του;
Όχι δεν επιτρέπεται καταχώρηση αξιολόγησης από ιδιοκτήτη ή υπάλληλο καταστήματος ή εξωτερικό συνεργάτη καταστήματος προς το κατάστημά του. Εάν διαπιστωθεί τέτοια ενέργεια από τους διαχειριστές, ο λογαριασμός του συντάκτη της αξιολόγησης αποκλείεται, ενώ είναι πιθανόν να διαγραφεί το κατάστημα από το Skroutz.
Επιτρέπεται καταχώρηση αξιολόγησης από ιδιοκτήτη ή υπάλληλο καταστήματος προς άλλο κατάστημα χωρίς να συνοδεύεται από αποδεικτικά στοιχεία (παραστατικό, δελτίο παραγγελίας κλπ);
Όχι δεν επιτρέπεται καταχώρηση αξιολόγησης από ιδιοκτήτη ή υπάλληλο καταστήματος προς άλλο κατάστημα χωρίς να συνοδεύεται από αποδεικτικά στοιχεία. Εάν διαπιστωθεί τέτοια ενέργεια από τους διαχειριστές, ο λογαριασμός του συντάκτη της αξιολόγησης αποκλείεται, ενώ είναι πιθανόν να διαγραφεί το κατάστημα από το Skroutz.

Αξιολογήσεις προϊόντων

Τι χρειάζεται να κάνω για να έχω τη δυνατότητα να αξιολογήσω ένα προϊόν που εμφανίζεται στο Skroutz;
Θα πρέπει να είσαι μέλος του Skroutz.
Τι θα πρέπει να προσέχω όταν αξιολογώ ένα προϊόν;
Προκειμένου η αξιολόγησή σου να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο εναρμονισμένη με τους όρους χρήσης του Skroutz θα πρέπει:
  • Να περιγράφει την εμπειρία χρήσης του προϊόντος αναφέροντας είτε θετικές είτε αρνητικές παρατηρήσεις
  • Το κείμενο της αξιολόγησης να είναι προσωπική σου δημιουργία και όχι αντιγραφή
  • Να μην αποτελεί διαφήμιση και να μην περιλαμβάνει δεσμό (link) ή οποιαδήποτε άλλη αναφορά που κατευθύνει άμεσα ή έμμεσα τους χρήστες της σελίδας σε οποιοδήποτε κατάστημα (ανεξάρτητα αν πρόκειται για συνεργαζόμενο με το Skroutz κατάστημα ή όχι)
  • Να μην περιέχει αναφορά σε άλλο χρήστη ή σε αξιολόγηση προϊόντος από άλλο χρήστη
  • Να μην περιέχει απρεπείς ή ειρωνικές εκφράσεις και χαρακτηρισμούς.
  • Να μην περιέχει μόνο κεφαλαία γράμματα ή μη ελληνικούς χαρακτήρες (greeklish)
Τι θα πρέπει να προσέχω αν θέλω να προσθέσω φωτογραφίες στην αξιολόγησή μου;
Προκειμένου η αξιολόγησή σου να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο εναρμονισμένη με τους όρους χρήσης του Skroutz θα πρέπει:
  • Να μην προσθέσω φωτογραφίες με αναγνωρίσιμα πρόσωπα ή άλλα στοιχεία που φανερώνουν προσωπικά μου ή άλλων ατόμων στοιχεία.
  • Να μην απεικονίζονται πορνογραφικό υλικό, άσκηση βίας, προτροπή ή διευκόλυνση σε διάπραξη αξιόποινων πράξεων και προσβολή δημοσίας αιδούς (π.χ. γυμνό, απρεπείς χειρονομίες).
  • Να μην είναι διαφορετικό το προϊόν της φωτογραφίας από το προϊόν που αξιολογείται.
  • Να μην αποτελεί διαφήμιση και άλλων προϊόντων που φαίνονται στην φωτογραφία.
  • Να μην αποκαλύπτονται πολιτικά, θρησκευτικά κλπ. φρονήματα ή λοιπά προσωπικά δεδομένα.
Πως διασφαλίζεται η αξιοπιστία στις αξιολογήσεις προϊόντων;
To Skroutz λαμβάνει μέτρα ελέγχου έτσι ώστε να εξασφαλίζει ότι οι αξιολογήσεις που προβάλλονται στην Ιστοσελίδα προέρχονται από χρήστες που έχουν πράγματι αγοράσει ένα προϊόν μέσω:
  • Καλαθιού του Skroutz
  • συνεργαζόμενου καταστήματος και έχουν αποθηκεύσει τη παραγγελία τους στο Skroutz
  • οποιουδήποτε καταστήματος και έχουν αποστείλει αποδεικτικό αγοράς στο Skroutz
Τι σημαίνει η σήμανση «Επιβεβαιωμένη Αγορά» στις αξιολογήσεις προιόντων;
Οι αξιολογήσεις με την ειδική σήμανση «Επιβεβαιωμένη Αγορά» αφορούν αξιολογήσεις που έχουν καταχωρηθεί από χρήστες οι οποίοι έχουν πράγματι αγοράσει ή χρησιμοποιήσει το προϊόν σύμφωνα με τους εσωτερικούς ελέγχους της Εταιρείας. Οι αξιολογήσεις που δεν φέρουν την ένδειξη «Επιβεβαιωμένη Αγορά» αφορούν αξιολογήσεις που δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι το προϊόν αγοράστηκε ή χρησιμοποιήθηκε πράγματι από το χρήστη που καταχώρησε τη σχετική αξιολόγηση.
Πως υπολογίζεται η βαθμολογία ενός προιόντος;
Για τον υπολογισμό του μέσου όρου βαθμολογίας κάθε προϊόντος λαμβάνονται υπόψη μόνο οι αξιολογήσεις που προέρχονται από επιβεβαιωμένη αγορά, είτε αυτές είναι θετικές είτε αρνητικές. Εάν για οποιαδήποτε λόγο και για όσο χρονικό διάστημα δεν καταφέραμε να αντιστοιχήσουμε μια αξιολόγηση με επιβεβαιωμένη αγορά, η αξιολόγηση αυτή δημοσιεύεται μεν, χωρίς ωστόσο να προσμετράται στο μέσο όρο βαθμολογίας του εκάστοτε προϊόντος.
Ποια δικαιώματα έχουν οι διαχειριστές του Skroutz σχετικά με τις αξιολογήσεις προϊόντων;
Οι διαχειριστές του Skroutz διατηρούν το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση τους, να επιλέγουν το τρόπο εμφάνισης των αξιολογήσεων προϊόντων (μερικώς ή ολικώς), είτε να διαγράφουν τις αξιολογήσεις, είτε να διαγράφουν ή να μορφοποιούν (πχ περικοπή ή χρήση τεχνικών θολώματος) τις φωτογραφίες, είτε να διαγράφουν μέρος του κειμένου, ενημερώνοντας το συντάκτη για τις όποιες τροποποιήσεις όπου αυτό κριθεί απαραίτητο, είτε να επικοινωνούν με τους συντάκτες αυτών για να τους ενημερώσουν ότι απαιτείται αλλαγή του κειμένου ή/και της φωτογραφίας για την δημοσιοποίηση τους, επισημαίνοντας τα επίμαχα μέρη του κειμένου και τον λόγο αντικατάστασης της φωτογραφίας.

Ερωτήσεις προϊόντων

Τι χρειάζεται να κάνω για να έχω τη δυνατότητα να υποβάλλω ερώτηση για ένα προϊόν που εμφανίζεται στο Skroutz;
Για να μπορείς να υποβάλλεις ερωτήσεις, απαντήσεις και σχόλια για ένα προϊόν, θα πρέπει να είσαι μέλος του Skroutz.
Τι θα πρέπει να προσέχω;
  • Να κάνω ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν που είναι δυνατό να απαντηθούν από τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας
  • Να είμαι όσο πιο συγκεκριμένος/η γίνεται, ώστε να λάβω βοήθεια ευκολότερα.
  • Να μην χρησιμοποιώ απρεπείς χαρακτηρισμούς, προσβλητικές ή ειρωνικές εκφράσεις
  • Να μην δημοσιεύω τα προσωπικά στοιχεία μου ή προσωπικά στοιχεία τρίτων (ονοματεπώνυμο, αριθμό τηλεφώνου, κ.ο.κ.)
  • Να μην δημοσιεύω ερωτήσεις προς τα καταστήματα, όπως για τη διαθεσιμότητα ή τιμή των προϊόντων (τα στοιχεία του εκάστοτε καταστήματος μπορούν να εντοπιστούν εδώ)
  • Να μην δημοσιεύω τον αριθμό παραγγελίας μου από κάποια αγορά αναζητώντας πληροφορίες για την πορεία της παραγγελίας
  • Να μην χρησιμοποιώ μόνο κεφαλαία γράμματα ή μη ελληνικούς χαρακτήρες (greeklish)
  • Να μην κατευθύνω άμεσα ή έμμεσα άλλους χρήστες σε ηλεκτρονικό κατάστημα (ανεξάρτητα αν πρόκειται για συνεργαζόμενο με το Skroutz κατάστημα ή όχι) με τη χρήση κάποιου συνδέσμουν (link)
  • Να μην δημοσιεύω πληροφορίες που αφορούν προώθηση ή εμπορική διαφήμιση οποιουδήποτε τρίτου
  • Αν θέλω να προτείνω κάτι που αφορά τη σελίδα του Skroutz, να το στέλνω απευθείας στο [email protected]
  • Αν έχω ερωτήσεις σχετικές με παραγγελίες που έκανα μέσω Skroutz να υποβάλω τη φόρμα επικοινωνίας πατώντας εδώ
Ποια δικαιώματα έχουν οι διαχειριστές του Skroutz σχετικά με τις ερωτήσεις προϊόντων;
Οι διαχειριστές του Skroutz διατηρούν το δικαίωμα να τροποποιήσουν ή και να αφαιρέσουν ερωτήσεις, απαντήσεις ή σχόλια που δεν είναι σύμφωνα με τους παραπάνω κανόνες
Διάβασε αναλυτικά τους όρους χρήσης