Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Книги за икономика
Условие: Използвано Публикуван: петък, 23 февруари 2024 Изгледи: 26
Описание на продавача:
Ακαδημαϊκό σύγγραμμα, σε πολύ καλή κατάσταση, ελαφρώς χρησιμοποιημένο (βλ. φωτογραφίες) Περιεχόμενα: 1. Εισαγωγή στον κόσμο του καταναλωτή και στη μελέτη της συμπεριφοράς του 2. Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή Παράρτημα 2Α Υποδείγματα Συμπεριφοράς Καταναλωτή/Λήψης Αποφάσεων 3. Αντίληψη καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ 4. Ανάμειξη, μάθηση και προσήλωση καταναλωτή 5. Σχηματισμός, μέτρηση και αλλαγή στάσεων 6. Δημογραφικά χαρακτηριστικά καταναλωτή 7. Αξίες και Τρόποι Ζωής καταναλωτή (ψυχογραφικά χαρακτηριστικά) Παράρτημα 7Α Η Νέα Κατάσταση των Ελλήνων Καταναλωτών: Μία Ανάλυση TGI (2011) 8. Τμηματοποίηση αγοράς και τοποθέτηση προϊόντος 9. Έρευνα καταναλωτή: μαθαίνοντας τους καταναλωτές καλύτερα Παράρτημα 9Α Ο κώδικας επαγγελματικής πρακτικής ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 9Β CASE: Ποιοτική και ποσοτική έρευνα της MRB Hellas για τα συστήματα νερού 10. Πολιτισμικές-διαπολιτισμικές επιδράσεις και επιδράσεις των κοινωνικών τάξεων 11. Επιδράσεις ομάδων και ομάδες αναφοράς 12. Οικογένεια και νοικοκυριά: αγοραστικές επιδράσεις και λήψη αποφάσεων 13. Επιδράσεις καθοδηγητών γνώμης και διαδικασία διάδοσης νέων προϊόντων 14. Επιδράσεις περίστασης στους καταναλωτές 15. Επιλογή καταστήματος και αγοραστική συμπεριφορά 16. Επικοινωνίες μάρκετινγκ και διαφήμιση Παράρτημα 16Α Επιλεγμένα αναλυτικά στοιχεία χρήσης ΜΜΕ από τους Έλληνες καταναλωτές Παράρτημα 16Β Οι απόψεις του Έλληνα καταναλωτή για τη διαφήμιση την εποχή της κρίσης: Μια ποιοτική έρευνα της MRB Hellas για τον ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 16Γ Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης και Επικοινωνίας 17. Οι οργανισμοί ως καταναλωτές και η συμπεριφορά βιομηχανικών αγοραστών 18. Διαδικασίες μετά την αγορά, ικανοποίηση και διατήρηση πελάτη 19. Καταναλωτής και δημόσια πολιτική ISBN13 9789603514565 Εκδότης ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
45 , 00

Продава се от потребител Cath_R_

Купи го
  • Гаранция за връщане на пари
  • Право на връщане в рамките на 48 часа
  • Бърза доставка до вашето местоположение
  • Непрекъсната подкрепа от екипа на Skroutz

Информация за потребителя

Cath_R_

Cath_R_

Виж профил
  • Skroutz член от октомври 2015
  • Потвърдена контактна информация
  • Активен потребител на Skroutz с чести поръчки

Купете го от магазини, започващи от 73,61 €

Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Моля, имайте предвид, че продуктът за продажба може да се различава от този, показан на Skroutz, тъй като те са избрани от отделни продавачи.

Подобни Skoops

  • Книги за икономика

    Οικονομική της αβεβαιότητας

    Като нов 5,00 €
  • Книги за икономика

    Διοικητική επιστήμη

    Използвано 23,00 €
  • Книги за икономика

    Αρχές χρηματοοικονομικής λογιστικής

    Използвано 19,00 €
  • Книги за икономика

    Διοίκηση επιχειρήσεων, Ηγεσία και συνεργασία σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο

    Използвано 40,00 €
  • Книги за икономика

    Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων

    Като нов 20,00 €
  • Книги за икономика

    32 Φράσεις Πελατών που Αγαπάμε να Μισούμε

    Като нов 5,90 €
  • Книги за икономика

    Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ, Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον

    Използвано 13,00 €
  • Книги за икономика

    Οδοιπορικό της ελληνικής οικονομίας

    Като нов 35,00 €
  • Книги за икономика

    Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

    Използвано 15,50 €
  • Книги за икономика

    Μάνατζμεντ

    Като нов 19,00 €