Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Cărți de finanțe
Condiție: Utilizat Publicat: vineri, 23 februarie 2024 Vizualizări: 26
Descrierea vânzătorului:
Ακαδημαϊκό σύγγραμμα, σε πολύ καλή κατάσταση, ελαφρώς χρησιμοποιημένο (βλ. φωτογραφίες) Περιεχόμενα: 1. Εισαγωγή στον κόσμο του καταναλωτή και στη μελέτη της συμπεριφοράς του 2. Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή Παράρτημα 2Α Υποδείγματα Συμπεριφοράς Καταναλωτή/Λήψης Αποφάσεων 3. Αντίληψη καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ 4. Ανάμειξη, μάθηση και προσήλωση καταναλωτή 5. Σχηματισμός, μέτρηση και αλλαγή στάσεων 6. Δημογραφικά χαρακτηριστικά καταναλωτή 7. Αξίες και Τρόποι Ζωής καταναλωτή (ψυχογραφικά χαρακτηριστικά) Παράρτημα 7Α Η Νέα Κατάσταση των Ελλήνων Καταναλωτών: Μία Ανάλυση TGI (2011) 8. Τμηματοποίηση αγοράς και τοποθέτηση προϊόντος 9. Έρευνα καταναλωτή: μαθαίνοντας τους καταναλωτές καλύτερα Παράρτημα 9Α Ο κώδικας επαγγελματικής πρακτικής ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 9Β CASE: Ποιοτική και ποσοτική έρευνα της MRB Hellas για τα συστήματα νερού 10. Πολιτισμικές-διαπολιτισμικές επιδράσεις και επιδράσεις των κοινωνικών τάξεων 11. Επιδράσεις ομάδων και ομάδες αναφοράς 12. Οικογένεια και νοικοκυριά: αγοραστικές επιδράσεις και λήψη αποφάσεων 13. Επιδράσεις καθοδηγητών γνώμης και διαδικασία διάδοσης νέων προϊόντων 14. Επιδράσεις περίστασης στους καταναλωτές 15. Επιλογή καταστήματος και αγοραστική συμπεριφορά 16. Επικοινωνίες μάρκετινγκ και διαφήμιση Παράρτημα 16Α Επιλεγμένα αναλυτικά στοιχεία χρήσης ΜΜΕ από τους Έλληνες καταναλωτές Παράρτημα 16Β Οι απόψεις του Έλληνα καταναλωτή για τη διαφήμιση την εποχή της κρίσης: Μια ποιοτική έρευνα της MRB Hellas για τον ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 16Γ Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης και Επικοινωνίας 17. Οι οργανισμοί ως καταναλωτές και η συμπεριφορά βιομηχανικών αγοραστών 18. Διαδικασίες μετά την αγορά, ικανοποίηση και διατήρηση πελάτη 19. Καταναλωτής και δημόσια πολιτική ISBN13 9789603514565 Εκδότης ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
45 , 00

Vândut de utilizator Cath_R_

Cumpără-l
  • Garantie de restituire a banilor
  • Dreptul de returnare în termen de 48 de ore
  • Livare prompta la locația ta
  • Suport continuu din partea echipei Skroutz

Informatii utilizator

Cath_R_

Cath_R_

Vezi profil
  • Membru Skroutz din octombrie 2015
  • Informații de contact verificate
  • Utilizator activ Skroutz cu comenzi frecvente

Cumpără-l de la magazine începând de la 73,61 €

Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Vă rugăm să fiți conștienți că produsul în vânzare poate diferi de cel prezentat pe Skroutz, deoarece acestea sunt alese de către vânzătorii individuali.

Skoop-uri similare

  • Cărți de finanțe

    Οικονομική της αβεβαιότητας

    Ca nou 5,00 €
  • Cărți de finanțe

    Διοικητική επιστήμη

    Utilizat 23,00 €
  • Cărți de finanțe

    Αρχές χρηματοοικονομικής λογιστικής

    Utilizat 19,00 €
  • Cărți de finanțe

    Διοίκηση επιχειρήσεων, Ηγεσία και συνεργασία σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο

    Utilizat 40,00 €
  • Cărți de finanțe

    Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων

    Ca nou 20,00 €
  • Cărți de finanțe

    32 Φράσεις Πελατών που Αγαπάμε να Μισούμε

    Ca nou 5,90 €
  • Cărți de finanțe

    Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ, Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον

    Utilizat 13,00 €
  • Cărți de finanțe

    Οδοιπορικό της ελληνικής οικονομίας

    Ca nou 35,00 €
  • Cărți de finanțe

    Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

    Utilizat 15,50 €
  • Cărți de finanțe

    Μάνατζμεντ

    Ca nou 19,00 €