Συμπεριφορά Καταναλωτή , 3η Έκδοση

Cărți de finanțe
Skoop is currently only available in Greece!
We currently support selling and buying items from "Skoop by Skroutz" in Greece only.
Condiție: Utilizat Publicat: vineri, 23 februarie 2024 Vizualizări: 4
Descrierea vânzătorului:
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (3η ΕΚΔΟΣΗ) ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΙΝΑ Ακαδημαϊκό σύγγραμμα σε σχεδόν άριστη κατάσταση (βλ. φωτογραφίες) Περιεχόμενα: Κεφ.1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Σκοπός / Προσδοκώμενα αποτελέσματα / Έννοιες - κλειδιά 1.1 Αντικείμενο της συμπεριφοράς καταναλωτή 1.2 Σύνδεση συμπεριφοράς καταναλωτή και μάρκετινγκ 1.3 Η Σχέση της συμπεριφοράς καταναλωτή με άλλες επιστήμες 1.4 Μέθοδοι έρευνας καταναλωτικής συμπεριφοράς 1.5 Βασικό μοντέλο συμπεριφοράς καταναλωτή 1.6 Ανάγκες, κίνητρα και παρακίνηση (motivation) Σύνοψη Βιβλιογραφικές αναφορές Οδηγός για περαιτέρω μελέτη Κεφ.2 ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Σκοπός / Προσδοκώμενα αποτελέσματα / Έννοιες - κλειδιά 2.1 Εισαγωγή 2.2 Αντίληψη Αντιληπτική διαδικασία Αισθητηριακές ουδοί (sensory thresholds) Επιλεκτική προσοχή και επιλεκτική ερμηνεία Αντιληπτική οργάνωση 2.3 Μάθηση (learning) Γνωστική μάθηση (cognitive learning) Συμπεριφορική μάθηση (behavioral learning) Κλασική εξαρτημένη μάθηση (classical conditioning) Συντελεστική μάθηση (operant conditioning) 2.4 Στάσεις Καταναλωτή (consumer attitudes) Ορισμός και δομικά στοιχεία Μέτρηση στάσεων Στάσεις και συμπεριφορά καταναλωτή Η θεωρία της αιτιολογημένης δράσης (theory of reasoned action) Η θεωρία της προσχεδιασμένης συμπεριφοράς (theory of planned behavior) Στρατηγικές αλλαγής των στάσεων των καταναλωτών Σύνοψη Βιβλιογραφικές αναφορές Κεφ.3 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ, ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ [...] Κεφ.4 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΞΙΕΣ, ΑΥΤΟ-ΕΙΚΟΝΑ (SELF-CONCEPT) ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ (LIFE STYLE) Κεφ.5 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Κεφ.6 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΤΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Κεφ.7 ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΚΡΙΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Κεφ.8 ΜΕΤΑ-ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Κεφ.9 ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Κεφ.10 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Κεφ.11 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Κεφ.12 ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ISBN: 9786185131784 Εκδότης: ROSILI Μάρκετινγκ Marketing
35 , 00

Vândut de utilizator Cath_R_

Cumpără-l
  • Garantie de restituire a banilor
  • Dreptul de returnare în termen de 48 de ore
  • Livare prompta la locația ta
  • Suport continuu din partea echipei Skroutz

Informatii utilizator

Cath_R_

Cath_R_

Vezi profil
  • Membru Skroutz din octombrie 2015
  • Informații de contact verificate
  • Utilizator activ Skroutz cu comenzi frecvente

Cumpără-l de la magazine începând de la 44,63 €

Συμπεριφορά Καταναλωτή , 3rd Edition

Vă rugăm să fiți conștienți că produsul în vânzare poate diferi de cel prezentat pe Skroutz, deoarece acestea sunt alese de către vânzătorii individuali.

Skoop-uri similare

  • Cărți de finanțe

    Αρχές χρηματοοικονομικής λογιστικής

    Utilizat 19,00 €
  • Cărți de finanțe

    32 Φράσεις Πελατών που Αγαπάμε να Μισούμε

    Ca nou 5,90 €
  • Cărți de finanțe

    Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ, Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον

    Utilizat 17,50 €
  • Cărți de finanțe

    Οικονομική της αβεβαιότητας

    Ca nou 5,00 €
  • Cărți de finanțe

    Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

    Utilizat 45,00 €
  • Cărți de finanțe

    Δημόσιες σχέσεις, Θεωρία και πρακτική της επαγγελματικής επικοινωνίας

    Utilizat 5,00 €
  • Cărți de finanțe

    Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων

    Ca nou 20,00 €
  • Cărți de finanțe

    Διοικητική επιστήμη

    Utilizat 26,00 €
  • Cărți de finanțe

    Οδοιπορικό της ελληνικής οικονομίας

    Ca nou 43,00 €
  • Cărți de finanțe

    Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

    Utilizat 20,00 €