Συμπεριφορά Καταναλωτή , 3η Έκδοση

Книги за икономика
Условие: Използвано Публикуван: петък, 23 февруари 2024 Изгледи: 6
Описание на продавача:
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (3η ΕΚΔΟΣΗ) ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΙΝΑ Ακαδημαϊκό σύγγραμμα σε σχεδόν άριστη κατάσταση (βλ. φωτογραφίες) Περιεχόμενα: Κεφ.1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Σκοπός / Προσδοκώμενα αποτελέσματα / Έννοιες - κλειδιά 1.1 Αντικείμενο της συμπεριφοράς καταναλωτή 1.2 Σύνδεση συμπεριφοράς καταναλωτή και μάρκετινγκ 1.3 Η Σχέση της συμπεριφοράς καταναλωτή με άλλες επιστήμες 1.4 Μέθοδοι έρευνας καταναλωτικής συμπεριφοράς 1.5 Βασικό μοντέλο συμπεριφοράς καταναλωτή 1.6 Ανάγκες, κίνητρα και παρακίνηση (motivation) Σύνοψη Βιβλιογραφικές αναφορές Οδηγός για περαιτέρω μελέτη Κεφ.2 ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Σκοπός / Προσδοκώμενα αποτελέσματα / Έννοιες - κλειδιά 2.1 Εισαγωγή 2.2 Αντίληψη Αντιληπτική διαδικασία Αισθητηριακές ουδοί (sensory thresholds) Επιλεκτική προσοχή και επιλεκτική ερμηνεία Αντιληπτική οργάνωση 2.3 Μάθηση (learning) Γνωστική μάθηση (cognitive learning) Συμπεριφορική μάθηση (behavioral learning) Κλασική εξαρτημένη μάθηση (classical conditioning) Συντελεστική μάθηση (operant conditioning) 2.4 Στάσεις Καταναλωτή (consumer attitudes) Ορισμός και δομικά στοιχεία Μέτρηση στάσεων Στάσεις και συμπεριφορά καταναλωτή Η θεωρία της αιτιολογημένης δράσης (theory of reasoned action) Η θεωρία της προσχεδιασμένης συμπεριφοράς (theory of planned behavior) Στρατηγικές αλλαγής των στάσεων των καταναλωτών Σύνοψη Βιβλιογραφικές αναφορές Κεφ.3 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ, ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ [...] Κεφ.4 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΞΙΕΣ, ΑΥΤΟ-ΕΙΚΟΝΑ (SELF-CONCEPT) ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ (LIFE STYLE) Κεφ.5 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Κεφ.6 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΤΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Κεφ.7 ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΚΡΙΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Κεφ.8 ΜΕΤΑ-ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Κεφ.9 ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Κεφ.10 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Κεφ.11 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Κεφ.12 ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ISBN: 9786185131784 Εκδότης: ROSILI Μάρκετινγκ Marketing
35 , 00

Продава се от потребител Cath_R_

Купи го
  • Гаранция за връщане на пари
  • Право на връщане в рамките на 48 часа
  • Бърза доставка до вашето местоположение
  • Непрекъсната подкрепа от екипа на Skroutz

Информация за потребителя

Cath_R_

Cath_R_

Виж профил
  • Skroutz член от октомври 2015
  • Потвърдена контактна информация
  • Активен потребител на Skroutz с чести поръчки

Купете го от магазини, започващи от 44,63 €

Συμπεριφορά Καταναλωτή , Трето издание

Моля, имайте предвид, че продуктът за продажба може да се различава от този, показан на Skroutz, тъй като те са избрани от отделни продавачи.

Подобни Skoops

  • Книги за икономика

    Αρχές χρηματοοικονομικής λογιστικής

    Използвано 19,00 €
  • Книги за икономика

    32 Φράσεις Πελατών που Αγαπάμε να Μισούμε

    Като нов 5,90 €
  • Книги за икономика

    Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ, Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον

    Използвано 13,00 €
  • Книги за икономика

    Μικροοικονομική, Θεωρία και πρακτική

    Като нов 15,00 €
  • Книги за икономика

    Οικονομική της αβεβαιότητας

    Като нов 5,00 €
  • Книги за икономика

    Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

    Използвано 45,00 €
  • Книги за икономика

    Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων

    Като нов 20,00 €
  • Книги за икономика

    Διοικητική επιστήμη

    Използвано 23,00 €
  • Книги за икономика

    Οδοιπορικό της ελληνικής οικονομίας

    Като нов 35,00 €
  • Книги за икономика

    Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

    Използвано 15,50 €