Συμπεριφορά Καταναλωτή , 3η Έκδοση

Finanzbücher
Bedingung: Verwendet Veröffentlicht: Freitag, 23 Februar 2024 Ansichten: 6
Verkäuferbeschreibung:
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (3η ΕΚΔΟΣΗ) ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΙΝΑ Ακαδημαϊκό σύγγραμμα σε σχεδόν άριστη κατάσταση (βλ. φωτογραφίες) Περιεχόμενα: Κεφ.1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Σκοπός / Προσδοκώμενα αποτελέσματα / Έννοιες - κλειδιά 1.1 Αντικείμενο της συμπεριφοράς καταναλωτή 1.2 Σύνδεση συμπεριφοράς καταναλωτή και μάρκετινγκ 1.3 Η Σχέση της συμπεριφοράς καταναλωτή με άλλες επιστήμες 1.4 Μέθοδοι έρευνας καταναλωτικής συμπεριφοράς 1.5 Βασικό μοντέλο συμπεριφοράς καταναλωτή 1.6 Ανάγκες, κίνητρα και παρακίνηση (motivation) Σύνοψη Βιβλιογραφικές αναφορές Οδηγός για περαιτέρω μελέτη Κεφ.2 ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Σκοπός / Προσδοκώμενα αποτελέσματα / Έννοιες - κλειδιά 2.1 Εισαγωγή 2.2 Αντίληψη Αντιληπτική διαδικασία Αισθητηριακές ουδοί (sensory thresholds) Επιλεκτική προσοχή και επιλεκτική ερμηνεία Αντιληπτική οργάνωση 2.3 Μάθηση (learning) Γνωστική μάθηση (cognitive learning) Συμπεριφορική μάθηση (behavioral learning) Κλασική εξαρτημένη μάθηση (classical conditioning) Συντελεστική μάθηση (operant conditioning) 2.4 Στάσεις Καταναλωτή (consumer attitudes) Ορισμός και δομικά στοιχεία Μέτρηση στάσεων Στάσεις και συμπεριφορά καταναλωτή Η θεωρία της αιτιολογημένης δράσης (theory of reasoned action) Η θεωρία της προσχεδιασμένης συμπεριφοράς (theory of planned behavior) Στρατηγικές αλλαγής των στάσεων των καταναλωτών Σύνοψη Βιβλιογραφικές αναφορές Κεφ.3 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ, ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ [...] Κεφ.4 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΞΙΕΣ, ΑΥΤΟ-ΕΙΚΟΝΑ (SELF-CONCEPT) ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ (LIFE STYLE) Κεφ.5 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Κεφ.6 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΤΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Κεφ.7 ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΚΡΙΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Κεφ.8 ΜΕΤΑ-ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Κεφ.9 ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Κεφ.10 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Κεφ.11 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Κεφ.12 ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ISBN: 9786185131784 Εκδότης: ROSILI Μάρκετινγκ Marketing
35 , 00

Verkauft von Benutzer Cath_R_

Kaufen Sie es
  • Geld-zurück-Garantie
  • Recht auf Rückgabe innerhalb von 48 Stunden
  • Schnelle Lieferung an Ihren Standort
  • Kontinuierliche Unterstützung vom Skroutz-Team

Benutzerinformationen

Cath_R_

Cath_R_

Profil anzeigen
  • Skroutz Mitglied seit Oktober 2015
  • Überprüfte Kontaktinformationen
  • Aktiver Skroutz-Benutzer mit häufigen Bestellungen

Kaufe es in Geschäften ab 44,63 €

Συμπεριφορά Καταναλωτή , 3. Auflage

Bitte beachten Sie, dass das zum Verkauf stehende Produkt von dem auf Skroutz gezeigten Produkt abweichen kann, da diese von einzelnen Verkäufern ausgewählt werden.

Ähnliche Skoops

  • Finanzbücher

    Αρχές χρηματοοικονομικής λογιστικής

    Verwendet 19,00 €
  • Finanzbücher

    32 Φράσεις Πελατών που Αγαπάμε να Μισούμε

    Wie neu 5,90 €
  • Finanzbücher

    Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ, Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον

    Verwendet 13,00 €
  • Finanzbücher

    Μικροοικονομική, Θεωρία και πρακτική

    Wie neu 15,00 €
  • Finanzbücher

    Οικονομική της αβεβαιότητας

    Wie neu 5,00 €
  • Finanzbücher

    Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

    Verwendet 45,00 €
  • Finanzbücher

    Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων

    Wie neu 20,00 €
  • Finanzbücher

    Διοικητική επιστήμη

    Verwendet 23,00 €
  • Finanzbücher

    Οδοιπορικό της ελληνικής οικονομίας

    Wie neu 35,00 €
  • Finanzbücher

    Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

    Verwendet 15,50 €