Τι είναι η Black Friday;

Η Black Friday (Μαύρη Παρασκευή), η οποία έχει τις ρίζες της στις Ηνωμένες πολιτείες της Αμερικής, είναι η επόμενη ημέρα μετά τη μεγάλη εθνική εορτή των Ευχαριστιών (Thanksgiving), η οποία γιορτάζεται την 4η Πέμπτη κάθε Νοέμβρη. Σηματοδοτεί την αρχή της Χριστουγεννιάτικης εμπορικής περιόδου και είναι συνυφασμένη με τις μεγάλες προσφορές που κάνουν τα εμπορικά καταστήματα εκείνη τη μέρα.

Υπάρχουν αρκετές εκδοχές σχετικά με την προέλευση της ονομασίας Black Friday, με την επικρατέστερη να είναι ότι ο όρος αυτός έχει να κάνει με την κερδοφορία των επιχειρήσεων την ημέρα των εκπτώσεων, σε αντίθεση με τη ζημία που είχαν την υπόλοιπη χρονιά. Οι επιχειρήσεις λοιπόν, εκείνη τη μέρα, περνούσαν από τα “κόκκινα” (ζημία) στα “μαύρα” (κερδοφορία).

Πότε είναι η Black Friday στην Ελλάδα για το 2020;

Το 2020, οι προσφορές της Μαύρης Παρασκευής θα πραγματοποιηθούν στις 27 Νοέμβρη, αν και πολλά καταστήματα συνηθίζουν να ξεκινούν τις προσφορές αρκετές ημέρες νωρίτερα. Στο Skroutz έχεις τη δυνατότητα να βλέπεις κάθε προσφορά που γίνεται από τα καταστήματα αρκετές ημέρες πριν από την Black Friday.

Ποια καταστήματα συμμετέχουν στην Black Friday;

Πολλά καταστήματα, ανάμεσά τους και οι μεγάλες αλυσίδες, έδωσαν το παρόν το 2019. Αν λάβουμε υπόψιν ότι ο θεσμός αυτός είναι σχετικά καινούριος στην Ελλάδα, το 2020 αναμένεται να ακολουθήσουν πολλά ακόμη καταστήματα από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα. Στο Skroutz θα βρεις εκπτώσεις για σχεδόν όλες τις κατηγορίες προϊόντων, όπως κινητά, laptops, tablets, τηλεοράσεις, ρούχα, παπούτσια, ρολόγια, έπιπλα και πολλά άλλα προϊόντα.

Πώς με βοηθάει το Skroutz στην αναζήτηση προσφορών;

Με απλά λόγια: κάνουμε τη ζωή σου πιο εύκολη!

Συγκεντρώνουμε όλες τις προσφορές από χιλιάδες καταστήματα σε μία σελίδα, έτσι ώστε να μη χάνεις καμία Black Friday προσφορά.

Επιπλέον, έχουμε προσθέσει φίλτρα με τις κατηγορίες στις οποίες υπάρχουν προσφορές, για να μπορείς πολύ εύκολα και γρήγορα να εντοπίσεις αυτή που σε ενδιαφέρει!

Μην ξεχνάς ότι μπορείς να ταξινομήσεις τα προϊόντα ανά τιμή, δημοτικότητα και πτώση τιμής (η μεγαλύτερη πτώση φαίνεται πρώτη).