Δεν είμαι γιατρός αλλά ασχολούμαι πολλά χρόνια με αυτό το κομμάτι Πρώτα πρέπει να κάνεις πλήρεις εξετάσεις. Πχ σίδηρο,.B12, D, μαγνήσιο. Μετά θα κινηθείς αναλογα και σωστότερα. Tonotil πάντως συστήνουν πολλοί γιατροί για κόπωση .
Αναβράζοντα:
Μαγνησιο 300mg,
βιταμίνη C 1.000 mg,
Ψευδάργυρο 30mg,
Χρώμιο,
Βιτ. B6 & B12
D3 2.000 I.U + K
2 - 3 μήνες on / 1 - 2 off
Δεν υπάρχει κάτι να τα περιλαμβάνει όλα αυτά π μ γράψατε?
Όχι, θα τα αγοράσεις ξέχωρα. Βασικα: D3 με Βιτ. Κ μπορεί να τα βρείς μαζί σε συνδυασμό εύκολα. Βιτ. C, ξέχωρα. Αναβράζον καλύτερα..
Χρώμιο χώρια. Ή μαζί με μαγγάνιο, χαλκό, κλπ ιχνοστοιχεία. Βιτ. Β12 αναβράζοντα της now foods, το energy,, 75 φακελάκια σκόνη. Για το μαγνήσιο ψευδάργυρο B6 υπάρχει το συμπλήρωμα αθλητικής διατροφής που λέγεται κοινώς ZMA και είναι η πατενταρισμένη ένωσή τους για πρό ύπνου που θα σε σηκώσει ξεκούραστη με ενέργεια το πρωί και σε συνδυασμό με τα άλλα θα έχεις ενέργεια όλη την ημέρα. Ωστόσο ΝΑΙ υπάρχουν οι πολυβιταμίνες όπως η pharmaton geriatric αλλά και άλλες που είναι μία χαρά. Τα ξέχωρα πάντως δουλεύουν καλύτερα ΕΚΤΌΣ εάν το τολμήσεις και πάς σε κατηγορία σούπερ συμπληρωμάτων πολυβιταμινών αθλητικής διατροφής τα οποία θα σε κάνουν wonder woman.
Υπάρχει πχ το universal animal pak το οποίο είναι κορυφή αλλά μέσα στο κουτί θα βρείς τα χαπάκια που είναι για 44 ημερες (με 1 - 2 μήνες off μετά), όμως βασικά είναι 44 πακετάκια μέσα στο κουτί, ένα ανά ημέρα, και το κάθε πακετάκι (σακουλάκι) εμπεριέχει 11 χάπια!!! 11 χάπια την ημέρα για 44 ημέρες!!!