Είμαι αρχάρια, αξίζει να πάρω μια DSLR ως beginner;

Εχω προσωπικα το iphone 8 το οποιο τραβαει πολυ ικανοποιητικες φωτογραφιες (καθαρες κλπ)
Η συγκεκριμενη σαν καμερα αξιζει να την παρω ως beginner? Ειμαι αρχαρια αλλα παρολαυτα ψαχνω να βρω μια καλη καμερα περιπου στα χρηματα της συγκεκριμενης(δλδ να αξιζει και να μην μετανιωσω για την αγορα της) (να τραβαει καλυτερης ποιοτητας φωτογραφιες απο το κινητο μου)
Ευχαριστω εκ των προτερων!

8 Antworten

• Διάβασα τόσες πολλές ανακρίβειες που θέλησα κι εγώ ν' απαντήσω, για χάρη των νέων φωτογράφων.
    1) Ναι, οι φωτογραφικές μηχανές έχουν τη δυνατότητα να τραβούν καλύτερες φωτογραφίες και βίντεο από τα κινητά, γιατί έχουν μεγαλύτερους αισθητήρες, πολύ καλύτερη απόδοση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, σχεδόν πλήρη έλεγχο του χειριστή πάνω στην εικόνα, καλύτερη δυναμική απόκριση και ποιότητα εικόνας συνολικά, ανάλογα πάντα και με την τιμή τους. Έτσι μπορείς πραγματικά να δημιουργήσεις τέχνη.
    2) Η φωτομέτρηση δεν είναι καθόλου παρωχημένη τεχνολογία, ειδικά στις επαγγελματικές δουλειές, και η εικόνα των mirrorless είναι πολύ κοντά στο πραγματικό αποτέλεσμα, σχεδόν όσο και των dslr, ειδικά στη λειτουργία Live view. Για βίντεο ωστόσο οι mirrorless είναι καλύτερες και αντιπροσωπεύουν το μέλλον, ενώ οι dslr καταργούνται σιγά-σιγά.
    3) Δεν χρειάζεται να μάθεις τη θεωρία της φωτογραφίας για να πάρεις μηχανή. Οι αυτοματισμοί των σημερινών μηχανών καθιστούν τη χρήση τους εύκολη, και στο Youtube έχει ένα σωρό μαθήματα και συμβουλές για να βγάζεις καλύτερες εικόνες, απ' ότι για κινητά.
    4) Ότι η Pentax είναι καλή μάρκα δεν υπάρχει αμφιβολία, το να λες όμως ότι οι Canon, Nikon κλπ. είναι "σούπερ μάρκετ" είναι τόσο ψέμα που ούτε οι υπάλληλοι της Pentax δεν θα καταδέχονταν να το πουν. Υπάρχουν μοντέλα των 400 ευρώ, υπάρχουν και μοντέλα των 5.000 ευρώ σ' αυτές τις μάρκες.

• Η απάντηση μου στοχεύει πιο πολύ στις ανακριβείς απαντήσεις κάποιων χρηστών.