μου αρέσει να ασχολούμαι με τον καιρό και γενικά με τα σύννεφα το φεγγάρι και άλλα μπορείτε να μου πείτε μια καλή κάμερα που να βγάζει καλες λήψεις και βίντεο με λίγα χρήματα επειδή είμαι αρχάριος;
Canon DSLR Φωτογραφική Μηχανή EOS 2000D Crop Frame Kit (EF-S 18-55mm F3.5-5.6 IS ΙΙ) Black.
Δες αυτό το προϊόν στο Skroutz. Ενδείκνυται ειδικά για αρχάριους.
Οι βιντεοκάμερες δεν τα πάνε γενικά καλά στα νυχτερινά πλάνα. Γι αυτο και η πρόταση για φωτογραφική μηχανή.