La ce să fiți atenți

• Scriu întrebările mele despre produs.
  • Evit întrebările despre disponibilitate, preț și cursul comenzii mele.
  • Îmi protejez informațiile personale și nu le public.
  • Nu folosesc expresii obscene sau ofensatoare.

Vezi detaliat termenii de utilizare pentru Întrebările despre produs

Toate întrebările
olympback

Γειά σας.Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με τις κονσόλες,όποιος μπορεί ας με βοηθήσει με μερικές ανόητες ίσως ερωτήσεις.
i)Αν έχω game pass μπορώ να κατεβάσω όσα παιχνίδια θέλω?Δηλ.μπορώ να κατεβάσω κάποια παιχνίδια και μετά να το σταματήσω?
ii) Μπορώ να χρησιμοποιήσω εξωτερικό σκληρό δίσκο για να αποθηκεύω παιχνίδια και τα παίζω στην κονσόλα?
iii) Μπορώ να πληρώσω το game pass με paysafe ή θέλει οπωσδήποτε κάρτα?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Nume de utilizator

3 Răspunsuri

Aris_thessalonikis_1914

1)το game pass βγάζει 100 παιχνίδια κάθε μήνα τα οποία μπορείς να τα καταβάσεις από την στιγμή που τα κατεβάσεις οποία θες εσύ μόλις θα ανανεώσεις την συνδρομή σου θα τα έχεις για πάντα.
2) μπορείς να χρησιμοποιήσεις εξωτερικό σκληρό δίσκο κατα προτίμηση παρε του xbox μην πας σε κάποια άλλη λύση 3)η Microsoft σε λίγες μέρες θα επιτρέπει την πληρωμή με paysafe Ελπίζω να σου έλυσα ολες σου τις απορίες

Nume de utilizator
Leyteris_Nikolaidis4

Με το game pass μπορείς να κατεβάσεις περίπου 150 πολύ καλά παιχνίδια και για να τα παίζεις πρέπει να έχεις αγοράσει το game pass

Nume de utilizator
george.showed.up

Γεια σας. i) Αρχικά το game pass σας δίνει 100+ παιχνίδια από τα οποία μπορείται να κατεβάσετε όσα εσείς επιθυμείτε. Όμως σε περίπτωση που ακυρώσετε τη συνδρομή σας τα παιχνίδια αυτά θα παραμείνουν εγκαταστημένα, αλλά δεν θα μπορείτε να τα παίξετε μέχρι είτε να αγοράσετε το παιχνίδι ή να ανανεώσετε τη συνδρομή σας.
ii) Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εξωτερικό δίσκο.