За какво да внимавате

• Пиша въпросите си относно продукта.
  • Избягвам въпроси за наличността, цената и хода на моята поръчка.
  • Защитавам личната си информация и не я публикувам.
  • Не използвам неприлични или обидни изрази.

Вижте подробно условията за ползване за Въпросите за продукта

Всички въпроси
Distance_Student

Να ρωτήσω κάποιες ερωτήσεις γιατί είμαι άσχετος. Θα αλλάξω την κάρτα δικτύου του laptop μου ώστε να είναι wifi 6, η σύνδεση μου είναι 100αρα cosmote με κεντρικό router speedlink. Αυτή τη στιγμή στον 2ο όροφο πιάνω μόνο την 2,4 μπάντα και το upload speed είναι χάλια (έχω ένα Tenda AC10u για να στέλνει)... Αν αγοράσω αυτό το προιόν θα δω σημαντικές διαφορές και στον πάνω όροφο; Το router είναι αρκετά κοντά με τα δωμάτια στον πάνω όροφο. Ρωτάω γιατί δε θέλω να πετάξω λεφτά αν είναι να μη δω σημαντικές διαφορές. Και μια τελευταία ερώτηση είναι καλύτερο να συνδέονται όλες οι συσκευές πάνω σε ένα router ή είναι καλύτερα οι μισές στο router και οι μισές να δουλεύουν από το κεντρικό μόντεμ; (ασύρματα πάντα καμία συσκευή δεν είναι με ethernet)... Επίσης το καλώδιο ethernet που συνδέονται τα 2 ρουτερ θα πρέπει να είναι Cat6 ή κάποια άλλη; Όποιος έχει την υπομονή να απαντήσει θα του ήμουν υπόχρεος.

Потребителско име

1 Отговор

Chris Agapakis