Oleo-Mac G 53 VK Allroad Plus 4 Αυτοκινούμενη Μηχανή Γκαζόν Βενζίνης
Μηχανές Γκαζόν

Oleo-Mac G 53 VK Allroad Plus 4 Αυτοκινούμενη Μηχανή Γκαζόν ΒενζίνηςΚωδικός: 28126794

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Τροφοδοσία: Βενζίνη
  • Κυβισμός: 196cc
  • Ύψος κοπής: 28-75 χιλ.
  • Χωρητικότητα κάδου: 70 λίτρα
  • Βάρος προϊόντος: 38.6 κιλά
Δες όλη την περιγραφή
600,00
ΠαράδοσηΔευ, 18 Δεκ - Τετ, 20 Δεκ
+18,00 €ή8,00 € με Skroutz Plus

Πωλείται από

Δωρεάν παράδοση σε όροφο

Skroutz Plus

Μειωμένα μεταφορικά σε βαριά δέματα με το Skroutz Plus

Δυσκολεύεσαι να παραγγείλεις;

Κάλεσέ μας στο 215-215-4246 για τηλεφωνική παραγγελία!

Πώς το Skroutz είναι δίπλα σου μετά την αγορά;

After-sales Υποστήριξη

Αν παρουσιάσει βλάβη, μίλα απευθείας με το Skroutz! Εμείς θα σε βοηθήσουμε σε όλα και θα βρούμε την καλύτερη λύση για σένα, χωρίς ταλαιπωρία.

Δες αναλυτικά

Δωρεάν Επιστροφές

Αν αλλάξεις γνώμη ή αν δεν είναι στο μέγεθος που ήθελες, μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου εντελώς δωρεάν, με τον πιο εύκολο & γρήγορο τρόπο για σένα!

Δες αναλυτικά

Τι είναι το πράσινο κουμπί;

Δες το βίντεο

από 549,00 €

Περιγραφή

Μηχανή γκαζόν με κινητήρα βενζίνης της εταιρίας Oleo-Mac. Η αυτοκινούμενη μηχανή γκαζόν Oleo-Mac G 53 VK Allroad Plus 4 από τη Ιταλική εταιρεία Oleo-Mac με τον ισχυρό κινητήρα βενζίνης 196cc και τα εξαιρετικά αποτελέσματα κοπής σε πυκνή βλάστηση θα γίνει ο καλύτερος σύμμαχός σας στην φροντίδα του γκαζόν σας. Εσείς απλά επιλέξτε την κατευθύνση που θέλετε να κινηθεί.

Κατάλληλη για εκτάση: 1600-2000 τ.μ.

Τι είναι η Αυτοκινούμενη Μηχανή Γκαζόν;

Με την αυτοκίνηση το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, πατώντας ένα μοχλό ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι, είναι να μεταφέρετε την κίνηση την οποία παράγει ο κινητήρας στις ρόδες, με αποτέλεσμα η μηχανή να κινείται μόνη της.

Τροφοδοσία και Κινητήρας

Η μηχανή γκαζόν διαθέτει τετράχρονο βενζινοκινητήρα ο οποίος περιστρέφει τα μαχαίρια κοπής. Σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων κινητηρών είναι η αυξημένη ισχύς και ροπή για πολλές ώρες εργασίας σε μεγάλες εκτάσεις. Αναπόφευκτα, αυτού του τύπου οι κινητήρες έχουν κάποια μειονεκτήματα όπως τη θορυβώδη εργασία, την εκπομπή καυσαερίων και το υψηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.

Τι είναι ο τετράχρονος κινητήρας και ποια τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του σε μια μηχανή γκαζόν;

Πρόκειται για έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί με μια κυκλοφορία πετρελαίου και αέρα σε τέσσερις κύκλους λειτουργίας.

Πλεονεκτήματα:

  • Οι μηχανές γκαζόν με τετράχρονους κινητήρες δεν απαιτούν επιπλέον λάδι.
  • Καταναλώνουν καύσιμο μόνο μια φορά κάθε τέσσερις διαδρομές, καθιστώντας τες μια πιο οικονομική επιλογή.
  • Είναι κατασκευασμένες για να αντέχουν περισσότερη φθορά.
  • Παράγουν λιγότερο θόρυβο και κραδασμούς κατά τη λειτουργία τους.
  • Είναι λιγότερο ρυπογόνες επειδή δεν απαιτούν την ανάμειξη λαδιών ή λιπαντικών με το καύσιμο.

Μειονεκτήματα:

  • Λόγω του ότι οι μηχανές γκαζόν με τετράχρονους κινητήρες διαθέτουν περισσότερα εξαρτήματα και βαλβίδες, οι επισκευές και η συντήρηση τους είναι πιο ακριβές.
  • Δεδομένου ότι παίρνουν τη δύναμή τους μόνο καθώς το έμβολο περιστρέφεται κάθε τέσσερις στροφές, αυτός ο σχεδιασμός είναι λιγότερο ισχυρός από μια μηχανή με παρόμοιο δίχρονο κινητήρα.

Με μια ματιά

  • Κυβισμός: 196 cc
  • Mοντέλο κινητήρα: Emak K 805 OHV
  • Πλάτος κοπής: 51 εκ. (όσο πιο πλατιά είναι η λεπίδα, τόσο περισσότερο γρασίδι κόβει με κάθε πέρασμα)
  • Ύψος κοπής: 28-75 χιλ. (Κεντρική ρύθμιση)
  • Υλικό σασί: Ατσάλι
  • Πλαίσιο: Xάλυβας
  • Χωρητικότητα κάδου: 70 λίτρα
  • Μετάδοση κίνησης: Αυτοπροώθηση
  • Κοπή χορτολιπάσματος/Πλευρική εκκένωση
  • Βάρος προϊόντος: 38.6 κιλά


Οδηγίες χρήσεως της μηχανής

Για να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

  • Διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο χρήσης και ακολουθήστε όλες τις οδηγίες για την εκκίνηση, την χρήση και τη συντήρηση της μηχανής.
  • Πριν ξεκινήσετε να τη χρησιμοποιείτε, ελέγξτε όλες τις λειτουργίες και τις συστήματα ασφαλείας όπως τα φρένα, οι ζώνες ασφαλείας και η λειτουργία του κινητήρα.
  • Φορέστε κατάλληλα ρούχα και προστατευτικά εξαρτήματα όπως γάντια, γυαλιά και κράνος.
  • Προσέξτε την περιοχή γύρω από τη μηχανή και βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν παιδιά, κατοικίδια ή άλλα αντικείμενα στην πορεία της.

Γιατί να επιλέξω μια μηχανή γκαζόν με μεγαλύτερη ισχύ και κυβισμό;

Μια μηχανή γκαζόν με περισσότερη ισχύ μπορεί να κόβει το γρασίδι με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και να επιτυγχάνει καλύτερα αποτελέσματα κοπής σε πιο μεγάλες επιφάνειες.

Ακόμα, μπορεί να κόβει το γρασίδι με μεγαλύτερη ταχύτητα και να επιτρέπει την πιο γρήγορη εκτέλεση της εργασίας σας ενώ μπορεί να κόψει το γρασίδι πιο εύκολα και σε δύσκολα σημεία, όπως για παράδειγμα σε κλίσεις ή σε πιο υγρά έδαφη.

Κατασκευαστής

Oleo-Mac

Χαρακτηριστικά

Οδηγοί Προϊόντος

Εγχειρίδιο Χρήσης

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μηχανή Γκαζόν
Τροφοδοσία
Βενζίνης
Αυτοκινούμενο
Ναι

Βενζινοκίνητα

Τύπος Κινητήρα
Τετράχρονος
Κυβισμός
196 cc

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα Κάδου
70 lt
Πλάτος Κοπής
51 cm
Ελάχιστο Ύψος Κοπής
28 mm
Μέγιστο Ύψος Κοπής
75 mm
Βάρος
38,6 kg

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • zeppos
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η πρώτη μου μηχανή γκαζόν και την έχω χρησιμοποιήσει περίπου 5 ώρες σε μια βδομάδα. Εντυπώσεις:

    - Απλή στη συναρμολόγηση αλλά μην περιμένετε να καταλάβετε από τις οδηγίες του manual. Οι περισσότερες οδηγίες εκεί μέσα αναφέρονται σε μοντέλα διαφορετικά της G53VK. Υπάρχουν μεν φωτογραφίες αλλά δεν αναγράφεται πάντα σε ποιο ακριβώς μοντέλο αντιστοιχούν οπότε γρήγορα καταλαβαίνει κάποιος ότι καλύτερα να συναρμολογήσει μόνος του παρά να προσπαθεί να αποκρυπτογραφήσει το manual.
    - Κατά τ' άλλα το manual έχει αρκετές λεπτομέρειες για τη λειτουργία και τη συντήρηση τόσο της ίδιας τη συσκευής όσο και του κινητήρα (ο οποίος έχει ξεχωριστό manual). Και τα δύο μπορούν να βρεθούν εύκολα στο Internet σε μορφή pdf, ενώ προφανώς υπάρχουν και σε έντυπη μορφή στη συσκευασία (έχει ελληνικά).
    - Η χωρητικότητα του ντεπόζιτου βενζίνης είναι 1,5 λίτρο, ενώ του λαδιού είναι μισό λίτρο (παίρνει τυπικό SAE 30 τετράχρονων ή 10w-30 για χρήση το χειμώνα σε χαμηλές θερμοκρασίες). Το manual προτείνει αλλαγή λαδιών μετά τις πρώτες 5 ώρες χρήσης. Για την αλλαγή αγόρασα χειροκίνητη τρόμπα-σύριγγα η οποία δυστυχώς δεν έκανε δουλειά γιατί χρειάζεται πολύ λεπτό αλφαδοσωλήνα για να χωρέσει μέσα από την υποδοχή και δεν φτάνει κάτω όταν η μηχανή βρίσκεται σε οριζόντια θέση. Μία λύση είναι να γείρουμε τη μηχανή περίπου 45 μοίρες και να αντλήσουμε με την τρόμπα, διαφορετικά βγάζουμε το καπάκι του λαδιού, γέρνουμε τη μηχανή σχεδόν 60-70 μοίρες και αδειάζουμε το λάδι σε ένα λεκανάκι. Η τελευταία διαδικασία είναι πολύ απλή και εύκολη διαδικασία που αν προσέξουμε λίγο δεν λερώνει καθόλου. Προτείνεται όμως να αφήσουμε τη μηχανή να δουλέψει λίγα λεπτά πριν αφαιρέσουμε το λάδι, ώστε το τελευταίο να ζεσταθεί και άρα να είναι λιγότερο παχύρρευστο και να μην αφήσει υπολείμματα μέσα στο θάλαμο.
    - Η μηχανή είναι προφανώς αυτοκινούμενη και αν κάποιος πιέζει το γκρι μοχλό της αυτοκίνησης και δοκιμάσει να την τραβήξει όπισθεν (είτε είναι σε λειτουργία, είτε σβηστή), τότε μετά από λίγο εκατοστά μπλοκάρει και δεν επιτρέπει κίνηση προς τα πίσω ώστε να προστατευθεί ο σχετικός μηχανισμός.
    - Παίρνει πολύ εύκολα μπροστά χωρίς ιδιαίτερη δύναμη στη χειρόμιζα. Στην πρώτη της χρήση πήρε με την πρώτη ακόμα και από ένα χρήστη σαν κι εμένα με ελάχιστη εμπειρία σε αυτές τις εκκινήσεις.
    - Ο μοχλός μεταβλητής ταχύτητας (λαγός-χελώνα) είναι λίγο σκληρός και αν θυμάμαι καλά το manual λέει ότι προτείνεται η μετακίνησή του μοχλού μόνο ότι η μηχανή κινείται. Όταν βάζουμε μπροστά προτείνεται να έχουμε το μοχλό στην αργή θέση (χελώνα), ωστόσο το ελατήριο είναι τόσο σκληρό που ο μοχλός δεν κάθεται εκεί αν δεν τον κρατάμε και μετακινείται από μόνος λίγα εκατοστά προς τα πίσω πριν ισορροπήσει. Μικρό το κακό. Σε κατάσταση λειτουργίας ο μοχλός δεν έχει θέμα. Μέχρι στιγμής δεν έχω χρησιμοποιήσει τη μηχανή σε υψηλότερες ταχύτητες, αλλά ακόμα και η πιο αργή (νομίζω γύρω στα 3km/h) κάνει το κούρεμα παιχνιδάκι.
    - Η κατανάλωση φαίνεται να είναι σε λογικά πλαίσια. Γέμισα το ντεπόζιτο περίπου 3/4 (λίγο παραπάνω από 1 λίτρο βενζίνη) τα οποία κράτησαν τουλάχιστον 3 ώρες, αν και στο μεγαλύτερο μέρος έσπρωχνα μόνος μου και δεν χρησιμοποίησα αυτοκίνηση. Δεν είχα θέμα με μυρωδιές από την εξάτμιση.
    - Η συσκευασία περιέχει ένα σωληνόκλειδο (περίπου 20άρι) για το ξεβίδωμα του μπουζί. Συμπεριλαμβάνονται επίσης τα δύο εξαρτήματα για κόψιμο mulching (χορτολίπασμα). Πρακτικά πρόκειται για μια ογκώδη "τάπα" που μπαίνει στο πίσω μέρος εξαγωγής χόρτων στη θέση του κάδου (προφανώς ο κάδος των 70 λίτρων αφαιρείται σε αυτή την περίπτωση) ενώ το άλλο εξάρτημα είναι ένα πλαστικό κάλυμμα που τοποθετείται τα δεξιά για να πετάγεται το λεπτοκομμένο χόρτο από εκεί. Το manual προτείνει η εν λόγω λειτουργία να χρησιμοποιείται μόνο αν το χορτάρι που θέλουμε να κόψουμε είναι έως 5-6 εκατοστά.
    - Το πρόβλημα είναι πως η "τάπα" κουμπώνει πολύ δύσκολα γιατί φαίνεται να έχει θέμα με τις διαστάσεις της και σφηνώνει όταν έχει μπει η μισή. Για να κουμπώσει πρέπει να την χτυπήσω δυνατά με το χέρι μου σαν γροθιά. Ομοίως αν θέλω να τη βγάλω πρέπει να γυρίσω τη μηχανή στο πλάι και να κοπανήσω δυνατά την "τάπα" από μέσα προς τα έξω. Πιστεύω ότι με τον καιρό θα φαγωθεί στα 2-3 σημεία που φαίνεται να "βρίσκει" και θα γίνεται πιο εύκολα η τοποθέτηση και αφαίρεση (όπως έχω δει σε video στο youtube), αλλιώς θα ψεκάσω με λίγο WD40 μήπως γλυστράει πιο εύκολα.
    - Προσοχή σε αυτό το τελευταίο με το πως τουμπάρουμε τη μηχανή: ενώ το manual προτείνει να καθαρίζουμε τη μηχανή από κάτω μετά από κάθε χρήση (άρα 90 μοίρες κλίση), δεν λέει με από ποια ακριβώς πλευρά πρέπει να γίνει αυτό. Εκ πρώτης όψεως το λογικό φαίνεται να είναι να την γείρουμε 90 μοίρες (όπως φαίνεται σε σχετικά επίσημα βίντεο στο youtube) από τη μεριά που είναι το φίλτρο αέρα, επειδή από την αντίθετη μεριά υπάρχει το πλαστικό κάλυμμα της τρύπας του mulching και υπάρχει κίνδυνος να το χτυπήσουμε. ΟΜΩΣ ΔΕΝ πρέπει να το κάνουμε αυτό! Πρέπει να τη γυρίζουμε οπωσδήποτε με τρόπο που το φίλτρο αέρα να είναι ψηλά και η τρύπα του mulching στο έδαφος. Με αυτό τον τρόπο τα λάδια από το σχετικό δοχείο δεν θα χυθούν μέσα σε καρμπυρατέρ, θάλαμο καύσης, φίλτρο αέρα κλπ. Έτσι την πάτησα εγώ, αφού την είχα τουμπάρει τουλάχιστον 3 φορές από τη λάθος μεριά. Το αποτέλεσμα ήταν το φίλτρο αέρα να γεμίσει λάδια (σε σημείο που έσταζαν στο πάτωμα), το μπουζί λερώθηκε με λάδι και η μηχανή δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Για να το φτιάξω, αναγκάστηκα να κάνω τα εξής:
    1) σκούπισα καλά τα λάδια από το καπάκι του φίλτρου αέρα και χτύπησα το ίδιο το φίλτρο για να τιναχτούν όσα λάδια είχαν μείνει πάνω. Δεν κάνει να το τρίψουμε, διαφορετικά η σκόνη θα ενσωματωθεί στο φίλτρο και θα κάνει χειρότερη την κατάσταση
    2) προληπτικά αφαίρεσα εντελώς τα λάδια και τα αντικατέστησα με φρέσκα
    3) αφαίρεσα το μπουζί, το καθάρισα καλά από τα λάδια και το ξέπλυνα με λίγη βενζίνη στη μεριά των ηλεκτρόδιων
    4) έριξα λίγα γραμμάρια βενζίνη μέσα στο θάλαμο που βιδώνει το μπουζί για να ξεπλυθεί λίγο το σύστημα
    5) με το μπουζί αποσυνδεδεμένο τράβηξα 5-10 φορές τη χειρόμιζα ώστε να πεταχτεί από την τρύπα του μπουζί όσο περισσότερο μείγμα λαδιού γινόταν
    6) τοποθέτησα ξανά το μπουζί και μετά από καμια 20αριά προσπάθειες ο κινητήρας κατάφερε να κάνει 1-2 καλά σκασίματα και να πάρει μπροστά.
    Το ηθικό δίδαγμα είναι ότι γυρνάμε τη μηχανή πάντα από τη μεριά της οπής του mulching (δηλαδή της υποδοχής του λαδιού) και ποτέ από την αντίθετη. Κάπου το είχα διαβάσει αυτό πριν αγοράσω τη μηχανή αλλά δεν έδωσα βάση και να που την πάτησα μόλις στην πρώτη εβδομάδα χρήσης, κυρίως επειδή είδα video στο youtube που καθάριζαν τη μηχανή από κάτω γέρνοντάς την από τη λάθος μεριά.

    Κατά τ' άλλα όλα καλά μέχρι στιγμής, φαίνεται να κάνει μια χαρά δουλειά.

    Update μετά από 10 ώρες χρήσης: δυστυχώς έβγαλε ξανά το πρόβλημα που χωρίς προφανή λόγο δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα ενώ την προηγούμενη μέρα είχε δουλέψει σχεδόν 2 ώρες απροβλημάτιστα. Αυτή τη φορά δεν βοήθησε κανένα από τα παραπάνω κόλπα. Μάταια προσπαθούσα επί 2 μέρες να τη βάλω μπροστά, σε σημείο που καθάρισα τα προφανή όσο καλύτερα μπορούσα, άδειασα μεγάλη ποσότητα καυσίμου από το καρμπιρατέρ και ήμουν έτοιμος να δοκιμάσω νέο μπουζί και φίλτρο αέρα (έχει λερωθεί αρκετά είναι η αλήθεια). Ωστόσο σήμερα κατάφερε να πάρει μπροστά με την πρώτη, οπότε δεν μπορώ να μαντέψω τι ακριβώς έφταιγε, ούτε ξέρω αν και πότε θα το ξανακάνει. Ίσως έχει πάρει βρωμιά το καρμπιρατέρ (ή λάδια λόγω του προηγούμενου λάθους), όμως όταν λειτουργεί η μηχανή δεν φαίνεται να έχει θέμα μειωμένης απόδοσης, διακοπών ή οτιδήποτε άλλο. Ούτε νομίζω να είναι θέμα μπουκώματος του κινητήρα. Θα επανέλθω αν προκύψει κάτι νεότερο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αποτελεσματικότητα
    • Είναι εύκολη στη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;

Ερωτήσεις

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες
Δες όλες τις κατηγορίες