Τι να προσέξω

• Γράφω τις απορίες μου για το προϊόν.
  • Αποφεύγω ερωτήσεις για διαθεσιμότητα, τιμή και πορεία της παραγγελίας μου.
  • Προστατεύω τα προσωπικά μου στοιχεία και δεν τα δημοσιεύω.
  • Δεν χρησιμοποιώ απρεπείς και προσβλητικές εκφράσεις.

Δες αναλυτικά τους όρους χρήσης για τις Ερωτήσεις Προϊόντων

Όλες οι ερωτήσεις
p.pavlidou.low

Εχω ΝΟΤΕ 2 και μετά από 2,5 περίπου χρόνια ικανοποιητικής χρήσης μετά από μια αλλαγή προστατευτικού της οθόνης αυτή άρχισε να καίγεται. Είμαι ευχαριστημένη και μάλλον δεν θέλω ν αποχωριστώ τα ΝΟΤΕ ... είμαι όμως και άσχετη και αν και διάβασα τις συζητήσεις σας δεν κατάλαβα ποια η διαφορά Ν910f από N910c και σε ποιο να καταλήξω. Βασικά και λόγω της ασχετοσύνης μου θέλω αυτό που θα με προβληματίσει λιγότερο γιατί διαφορετικά δεν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στην όποια διαχείριση προβλήματος μόνη μου. Ευχαριστώ εκ προοιμίου όποιον μπει στον κόπο να μου απαντήσει ...

Όνομα χρήστη

1 Απάντηση

wolverine 1

Η διαφορα Ν910f και N910c ειναι το ενα ειναι οχταπυρινο και το αλλο τετραπυρινο,και τα 2 ειναι καλα,οι περρισοτεροι χρηστες προτιμανε αυτο με τον οχταπυρινο,αν θες το νοτε 4 παρε το N910c,στα υπολοιπα ειναι ιδια παντος..
Εγω θα σε ελεγα να κοιταξεις το S6 edge plus που εχει λιγα παραπανω money,εχει καλυτερο επεξεργαστη,καμερα,οθονη γενικα ειναι καλυτερο κινητο απο το νοτε 4,με λιγα χρηματα παραπανω..εσυ αποφασιζεις!

2 Σχόλια

p.pavlidou.low

Ευχαριστώ αλλά είμαι εθισμένη στο πενάκι και ακόμη δεν έχει η συσκευή που μου προτείνεις αποσπώμενη μπαταρία και κάρτα ... αλλιώς θα την επέλεγα ... δεν καταλαβαίνω πάντως γιατι ενώ προτείνουν όλοι το c παραπονιούνται για περισσότερα προβλήματα απ το f και η τιμή του που πριν ήταν μεγαλύτερη έπεσε 50€ κατω απ του f ... ευχαριστώ και πάλι

kalinifta