Βρε παιδια έχω εδώ και καιρό αυτό τ λουμια. Έχει καλά πραγματτα όμορφο αλλα ειχα πολλα bugs sto λογισμικό . Τι γίνετε. Κ στα 8 κ στα 10 π τ κάνα αναβάθμιση. Τώρα έχω τ 10 κ δν μ διαβάζει της εικόνες όταν πάω από την εξερεύνηση αρχείων στην SD μου. Τ γίνετε; ακόμα κ που σβήνω απτην sd eikones κ πάλι εμφανίζονται !!!! Καμια βοηθεια; κάνει κ αλλα κ στο φβ . Ακόμα κολα κ στο πληκτρολόγιο όταν γράφω πατάω κ κβδν γράφει. Κ ξαφνικά ξεκινα ν γράφει . Πολλά τέτοια είτε ειχα 8 είτε 10αρια
16 Коментара
ρε φιλε "jophiel" . τι m λες τώρα? λες η μη ξέρω η διαγράφω? δη είμαι κανένας άσχετος ξέρεις. πάω στις φωτό , πατάω το σημαδάκι διαγραφής έναν κάδο δείχνει k λέει θέλετε η διαγραφή πατα ok και σβήνει. μετά από κάποια στιγμή αν ξαναμπώ τυχαίνει η ξανά εμφανίζει αυτές p διέγραψα πριν!!! ξανά σβήνω πάλι t ίδιο!!! ακομα και οταν παω ν δω τις φοτο μου μεσω της καμερας μ παλι εμφανιζει καποιες π διεγραψα! k πέρα από αυτό σ είπα έχει k αλλα bugs. πχ στο fb δη με αφήνει κάποιες φορες η γράψω μια δημοσιευση. πατάω δηλ γραφή αλλα δη εμφανίζει αυτό p γράφω μένει κενό. να πω k αλλα? m κάνει τελευταία πχ τη ώρα p βλέπω κάτι στο internet να κολλάει k ξαφνικά κάνει επανεκκίνηση. σπάνιο αυτό βεβαια. όταν είχα t 8 πριν t κάνω 10. είχα k αλλα. όπως είπα κολλούσε το πληκτρολόγιο πήγαινα να γράψω κάτι k τρεμόπαιζαν t γράμματα k μετά ξεκολλούσε μόλις πατούσα κάποιο γράμμα.! k όλα αυτά χωρίς η m πέσει η σπάσει καμια οθόνη ktlp . άθυτο διορθώθηκε μόλις έβαλα τα 10. αλλα τώρα στα 10 έχω αλλα θέματα!! τι γίνετε? δη λέω ψέματα φίλος. στην αρχή m άρεσε πολύ αλλα gt έχω θέμα σε λογισμικό? καταλαβες? και αυτο φιλε με την SD π οταν παω απο εξερευνηση αρχειων στην Sd μεσα δν μ ανοιγει ολες τις φωτο. της δειχνει με ενα ασπρο σημαδι . ενω της αλλες κανονικα με την εικονα πανω κ το ονομα.