Επειδή είμαι λιγο άσχετος με τα ηλεκτρονικά μπορείτε να μου πειτε την διαφορά ανάμεσα στα ελληνικά η στα αγγλικά us για να ξέρω πιο να επιλεξω;;

11 Replies

• Άμα γράφεις με τυφλό σύστημα δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά. Είναι απλά τι επιγραφές έχουν πάνω τα πλήκτρα, σκέτα αγγλικά, ή αγγλικά και ελληνικά μαζί.
    Από την άλλη όταν λέμε «αγγλικά UK» και «αγγλικά US», εκεί έχουνε κάποιες μικροδιαφορές στην διάταξη του πληκτρολογίου. Και τα «ελληνικά» πληκτρολόγια βασίζονται είτε στην μία είτε στην άλλη διάταξη. Αυτό έχει να κάνει με τι σε βολεύει. Τα αμερικάνικα (US) έχουν π.χ. το backslash πάνω από το Enter το οποίο είναι και σχετικά μικρότερο, ενώ τα αγγλικά έχουν μεν μεγαλύτερο Enter αλλά μπορεί να έχουν μικρότερο αριστερό Shift γιατί μερικές φορές προσθέτουν εκεί δίπλα ένα άλλο πλήκτρο.

• ειναι το layout φιλε μου. Να επιλεγεις US. Οπου US ( Αμερικανικο Layout) Οπου σημαινει μεγαλο αριστερο shift.

• Η Ελληνική έκδοση έχει Ελληνικούς χαρακτήρες πάνω στα πλήκτρα.
    Σαν προιόντα είναι ίδια και γράφεις Ελληνικά και αγγλικά και με τα 2 πληκτρολόγια

• Δεν έχει διαφορά και δεν αλλάζει η διάταξη των πλήκτρων.Απλά στα US (Όπως λέγονται τα τελευταία χρόνια) έχει μόνο τα Αγγλικά γράμματα γραμμένα στα πλήκτρα που στην ουσία γράφεις και Ελληνικά μόλις κάνεις την γνωστή αλλαγή ενώ στα Ελληνικά έχει και τα Αγγλικά επάνω στα πλήκτρα.
    Δεν είναι τίποτα απλά αν ασχολείσαι χρόνια και χρησιμοποιείς μόνο Ελληνικά τα πλήκτρα τα έχεις μάθει και σε ότι πληκτρολόγιο US γράψεις θα είναι εύκολη η μεταβίβαση μιας που τα Ελληνικά έχουν και τα Αγγλικά γραμμένα όπως είπαμε ποιο πάνω.

• Στα ελληνικα εχει κανονικα τα αγγλικα us, και στα πληκτρα που δεν ειναι κοινος ο χαρακτηρας εχει και τα ελληνικα γραμματα. Παραδειγμα στο w εχει και το ς, στο v εχει το ω, και παει λεγοντας...

• Όταν ένα πληκτρολόγιο λέει αγγλικά us σημαίνει ότι τα πλήκτρα επάνω έχουν μόνο αγγλικά, ενώ όταν λέει ελληνικά σημαίνει ότι έχουν και τα αγγλικά αλλά και τα ελληνικά.