La ce să fiți atenți

• Scriu întrebările mele despre produs.
  • Evit întrebările despre disponibilitate, preț și cursul comenzii mele.
  • Îmi protejez informațiile personale și nu le public.
  • Nu folosesc expresii obscene sau ofensatoare.

Vezi detaliat termenii de utilizare pentru Întrebările despre produs

Toate întrebările
Giannis_Kotsis494

Μια ερώτηση: στην περιγραφή δείχνει δύο διαφορετικούς φακούς. Η συσκευασία περιλαμβάνει έναν φακό η και τους δυο που δείχνει?

Nume de utilizator

1 Răspuns

billy_the_kid

Ότι γράφει το εκάστοτε κατάστημα στην λίστα των καταστημάτων, που απ' ότι βλέπω κανένα δεν δίνει δύο φακούς την στιγμή που γράφω. Στην περιγραφή απ' ότι φαίνεται έχουν κάνει αντιγραφή από το κιτ που κυκλοφορούσε με δύο φακούς.

3 Comentarii

Giannis_Kotsis494

Θέλω να αρχίσω ως χόμπι είμαι τελείως αρχάριος, οι αγαπημένες μου λήψεις είναι το εσωτερικό βυζαντινών εκκλησιών που δεν έχουν ηλεκτρικό φωτισμό μόνο φυσικό φωτισμό από τα παράθυρα. Θα με καλύψει η συγκεκριμένη μηχανή με τον φακό που περιέχει στη συσκευασία η να κοιτάξω κάτι άλλο στα αντίστοιχα λεφτά? ευχαριστώ

billy_the_kid