Skroutz.gr

Xiaomi Mi 1S

Xiaomi Mi 1S

Tώρα μπορείτε να κάνετε το ταξίδι διασκέδαση με το κομψό και φορητό ηλεκτρικό σκούτερ Mi 1S.

Δες όλη την περιγραφή

Tώρα μπορείτε να κάνετε το ταξίδι διασκέδαση με το κομψό και φορητό ηλεκτρικό σκούτερ Mi 1S.

Δες όλη την περιγραφή
Αγόρασέ το από το Καλάθι του Skroutz!

Δωρεάν μεταφορικά *Μία πληρωμήΔιαρκής υποστήριξηΜε την ασφάλεια του Skroutz

Αγόρασέ το μέσω Skroutz από415,40 €

από 415,40 €Μεταφορικά
XXXX
Γιατί η τιμή για αγορά μέσω του Skroutz δεν είναι η φθηνότερη;

από 394,00 €
Αγόρασέ το από το Καλάθι του Skroutz!

Δωρεάν μεταφορικά *Μία πληρωμήΔιαρκής υποστήριξηΜε την ασφάλεια του Skroutz

Αγόρασέ το μέσω Skroutz από415,40 €

από 415,40 €Μεταφορικά
XXXX
Γιατί η τιμή για αγορά μέσω του Skroutz δεν είναι η φθηνότερη;
Ακύρωση όλων
Αγόρασέ το από το Καλάθι του Skroutz!

Δωρεάν μεταφορικά *Μία πληρωμήΔιαρκής υποστήριξηΜε την ασφάλεια του Skroutz

Αγόρασέ το μέσω Skroutz από415,40 €

από 415,40 €Μεταφορικά
XXXX
Γιατί η τιμή για αγορά μέσω του Skroutz δεν είναι η φθηνότερη;

Περιγραφή

Tώρα μπορείτε να κάνετε το ταξίδι διασκέδαση με το κομψό και φορητό ηλεκτρικό σκούτερ Mi 1S.

Έξυπνες λειτουργίες

Το σκούτερ ενσωματώνει εξελιγμένο έλεγχο ταχύτητας και σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS), αλλά και σύστημα ελέγχου Cruise Control για άνετη και ασφαλή οδήγηση ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει μινιμαλιστικό και ελαφρύ σχεδιασμό (μόλις 12,5 κιλά) και μπορεί να αναδιπλωθεί σε 3 δευτερόλεπτα για να το πάρετε παντού.

Μπαταρία

Η μεγάλη αυτονομία έως 30 χιλιόμετρα οφείλεται στις μπαταρίες λιθίου (7650mAh, 275Wh) και το έξυπνο σύστημα διαχείρισης μπαταρίας (BMS). Το σκούτερ είναι εξοπλισμένο με διπλό σύστημα πέδησης, δισκόφρενο στον πίσω τροχό και σύστημα E ABS για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στον δρόμο. Σε αυτό συνεισφέρουν και τα ελαστικά 8,5 ιντσών που είναι αντικραδασμικά και αντιολισθητικά, καθώς και ο ισχυρός κινητήρας 250W συνεχούς ρεύματος χωρίς ψήκτρες για μέγιστη ταχύτητα 25 χλμ./ώρα.

Σύστημα ανάκτησης ενέργειας νέας γενιάς

Μετατρέψτε την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική, για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS) έχει αναβαθμιστεί πλήρως και έχει βελτιωμένη απόδοση. Μπορεί να ανακτήσει την κινητική ενέργεια του φρεναρίσματος και την μετατρέπει σε χρήσιμη ηλεκτρική ενέργεια. Η απόδοση της ανάκτησης ενέργειας μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του Mi Home App για να καλύψετε τις ατομικές σας ανάγκες οδήγησης.

Αναβαθμισμένο πίσω φως

Όταν ο προβολέας είναι αναμμένος, το πίσω φως ενεργοποιείται αυτόματα. Όταν πατήσετε το μοχλό φρένων θα αναβοσβήνει για να ειδοποιεί τους πεζούς και τα οχήματα πίσω σας. Το πίσω φως έχει επίσης λειτουργία ανακλαστήρα που εξασφαλίζει ασφαλής οδήγηση.

Mi Home App

Το Mi Electric 1S μπορεί να συνδεθεί στην εφαρμογή Mi Home μέσω Bluetooth για κλείδωμα και ξεκλείδωμα, για παρακολούθηση δεδομένων οδήγησης (π.χ. χιλιόμετρα, ταχύτητα, διάρκεια ζωής μπαταρίας κ.τ.λ.). Μπορείτε επίσης να απολαύσετε νέες δυνατότητες και να αποκτήσετε μια πιο άνετη εμπειρία οδήγησης μέσω αναβαθμίσεων λογισμικού.

Κατασκευαστής

Xiaomi

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος
Ηλεκτρικά Scooter
Χρώμα
Μαύρο
Περισσότερα

Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ταχύτητα
25 km/h
Αυτονομία
30 km
Βάρος
12,5 kg
Σύνδεση Bluetooth
Ναι
Ισχύς Μοτέρ
250 W
Μέγιστο Βάρος Αναβάτη
100 kg
Διάσταση Τροχού
8,5 "
Λιγότερα

Σημαντική πληροφορίαΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις χρηστών

  1. 7
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Φρένα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αυτονομία μπαταρίας
  • Μεταφορά
  • Dimitris_AlmanovTv
    3
    στις

    Το πατινι το πηρα καινουργιο μετα απο αρκετο ψαξιμο και υπομονη
    το εχω 1 μηνα τωρα και μπορω να πω πως ειναι οκ για μετακινησεις μεγαλη διαφορα απο το m365 ka ito pro 1
    στην κατασκευη πολυ καλυτερο μου βγαζει 30 χιλιομετρα το μαξ παει με 25 στο σπορτ με 20 το απλο και με 5 το eco

    τα αρνητικα ειναι οτι στις λακουβες νιωθεις υπερβολικα τους κραδασμους και η Ελλαδα δεν φημιζεται για τους καλους δρομους και η μεταφορα του δεν ειναι πολυ ευκολη για καποια γυναικα η ενα ατομο που δεν εχει συνηθισει στα βαρη ειδικα αν μενει σε πολυκατοικια

    • Φρένα
    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση;
  • ΚostasΑndri
    4
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Πρώτο πατίνι και κάτοχος σχεδόν μία εβδομάδα. Με τις πρώτες βόλτες καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για μία ποιοτική και στοιβαρή κατασκευή. Η αυτονομία του αγγίζει τα 30 χιλιόμετρα που υπόσχεται εάν είσαι ευγενικός με το γκάζι. Οπότε σαν δοκιμή έκανα 12 χιλιόμετρα στο D mode, με μέση ταχύτητα τα 16 χλμ, και το ποσοστό της μπαταρίας πήγε στο 67%(έπεσε 33%), οπότε στα 15 χιλιόμετρα ίσως ήταν οριακά στο 50%. Στον δε γυρισμο έβαλα το S mode με πολλά σταμάτα-ξεκίνα και μεση ταχύτητα 21 χλμ και η μπαταρία βγήκε off 50 μέτρα από το σπίτι. Οπότε τα πραγματικά χιλιόμετρα αυτονομίας βγαίνουν στο D mode και αυτά χωρίς να είναι στο τέρμα η γκαζιέρα. Θα ήθελα να υπάρχει μπροστινή ανάρτηση ώστε να προσπερνιούνται οι λακούβες πιο εύκολα και να μη κόβω συνεχώς καθώς η πτώση είναι σχεδόν σίγουρη.
    Τα φρένα είναι πολύ καλά, πίσω δισκόφρενο και μπροστά eABS(κάτι σαν ηλεκτρονικό ABS), ώστε να επιτρέπει φρενάρισμα ενώ στρίβεις χωρίς να φοβάσει αν θα ολισθήσει ο πίσω τροχός.Στην ανηφόρα κόβει κάπως αλλά δε νιώθεις οτι ζορίζεται, ανέβηκε πανεπιστημίου με 21χλμ(max κλίση 14%). Τα λάστιχα τρεις φορές πιο ενισχυμένα σε σχέση με τον προκάτοχο(πιθανόν έσκαγαν πολύ συχνά), βέβαια μπορείς να τα αλλάξεις με κυψελωτά. Συνοψίζοντας, αυτονομία 26-28 χλμ περίπου στο D mode με μέση ταχύτητα τα 15 χλμ, 20-21 χλμ στο S mode με μέση ταχύτητα τουλάχιστον 21 χλμ, νιώθεις την παραμικρή λακούβα, πολυ καλά φρένα, καλό βάρος και μήκος για μεταφορά.

    Βάρος αναβάτη: 72 κιλά
    Κάποιος που θέλει να πηγαίνει σε μέρη με ανηφόρες και είναι πάνω απο 85 κιλά καλό θα ήταν να πάρει το pro 2.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αυτονομία μπαταρίας
    Σου φάνηκε χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση;
  • coolis666
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    στις

    Πολύ στοιβαρή κατασκευή. Η μπαταρία του κρατάει πάνω από 20 χιλιόμετρα το οποίο με καλύπτει καθώς η μεγαλύτερη απόσταση που μπορεί να διανύσω σε μια μέρα είναι 5-6 χιλιόμετρα και άλλα τόσα για να επιστρέψω σπίτι. Ανάλογα τον χρήστη ίσως να θέλει μερικά μοντάκια όπως καθρέφτες, θήκη για καφέ ή κινητό αλλά σίγουρα το πρώτο πράμα που πρέπει να πάρει κανείς είναι κράνος και αν δεν είναι πολύ σίγουρος να πάρει και επιγονατίδες και επιαγκωνίδες. Τα φώτα του μπρος και πίσω είναι δυνατά. Τα φρένα επίσης πολύ καλά (έχει ένα δισκόφρενο πίσω και ένα ηλεκτρικό φρένο μπροστά που είναι και το μοτέρ) Για το καλοκαίρι είναι καθημερινή απόλαυση. Τώρα μένει να το δούμε και τον χειμώνα...

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση;
  • 5
    στις

    σχεδον 205 χιλιομετρα και πραγματικα αψογο

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη αυτή η αξιολόγηση;
  • 5
    στις

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 5
    στις

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φρένα
  • 5
    στις

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 5
    στις

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Μεταφορά
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 5
    στις

    • Αυτονομία μπαταρίας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φρένα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μεταφορά

Οι χρήστες είδαν επίσης