What to watch out for

  • I write my questions about the product.
  • I avoid questions about the availability, price and course of my order.
  • I protect my personal information and do not publish it.
  • I do not use obscene or offensive expressions.

See in detail the terms of use for the Product Questions

All questions
Username

3 Replies

Δhμhτρhσ

Ναι γινεται αλλα αλλα πρεπει πρωτα να το συνδεσεις η με το καλλωδιο η με μπλουτουθ.Μιας και εχω πολη καιρω να περασω κατι δεν θυμαμαι την διαδικασια

Username
thanos400

Μπορώ να στείλω αρχεία από το the new ipad 4G στον υπολογιστή ;

1 Comment

donald

Αν ειναι αρχεια φωτο μουσικης κτλ μεσω Itunes. Για γενικου τυπου αρχεια μεσω εφαρμογων (παμπολλες στο Itunes store) η μεσω καποιου file repository cloud service, πχ Dropbox κτλ

Username
donald

Τι εννοειτε; Μεσω του Itunes κανει ο,τι εκαναν και τα προηγουμενα. Δεν εχει αλλαξει κατι στο θεμα αυτο..

Username