What to watch out for

  • I write my questions about the product.
  • I avoid questions about the availability, price and course of my order.
  • I protect my personal information and do not publish it.
  • I do not use obscene or offensive expressions.

See in detail the terms of use for the Product Questions

All questions
apapath169

Καλησπέρα. Θέλω να το συνδέσω πάνω στο ρούτερ του παρόχου και μετα να δίνω wifi και internet apo to DECO. Επίσης θέλω να του βάλω sim έτσι ώστε όταν κόβεται το ιντερνετ να γυρίζει άμεσα στη sim. Μπορεί να λειτουργήσει έτσι;Ευχαριστώ

Username

3 Replies

Username
cyree_ratke

Ναι, γίνεται. Μπορείς να συνδέσεις το Deco X50 5G με το ρούτερ του παρόχου μέσω καλωδίου Ethernet (σε Router mode) και να βάλεις τη κάρτα SIM ως 3G/4G/5G Backup. Έτσι, μόλις διακοπεί η σταθερή γραμμή, θα γυρίσει αυτόματα στα δεδομένα της SIM.

1 Comment

Username

1 Comment

Username