La ce să fiți atenți

  • Scriu întrebările mele despre produs.
  • Evit întrebările despre disponibilitate, preț și cursul comenzii mele.
  • Îmi protejez informațiile personale și nu le public.
  • Nu folosesc expresii obscene sau ofensatoare.

Vezi detaliat termenii de utilizare pentru Întrebările despre produs

Toate întrebările
Chris_Androniadis

Εάν αλλάξω κομπρέσσορα στο αυτοκίνητο δεν θα έχει μέσα καθόλου αέριο και λάδι. Μπορώ με αυτό να το γεμίσω κανονικά και θα είναι εντάξη θα είναι κομπλέ από αέριο και λάδι? η θα πρέπει να πάω σε ψυκτικό να μου το γεμίσει ? απαντήστε μου παρακαλώ όποιος ξέρει και μπορεί, σας ευχαριστώ.

If I change the compressor in the car, it will not have any gas or oil in it. Can I fill it normally with this and it will be fine? Will it be complete with gas and oil? Or will I have to go to a refrigerant to fill it for me? Please answer me if anyone knows and can, thank you.

Nume de utilizator

1 Răspuns

Thanos_Koutris

Ναι. Απλά θα χρειαστείς σίγουρα δύο μπουκάλια ίσως και τρίτο.

Nume de utilizator